Kniha BRIGITA

Hana Rebeka Šiander

Posledních 300 knih BRIGITA na knižních pultech!

Podle posledních informací od mého nakladatele je v současné chvíli na knižních pultech posledních 300 ks mé první knihy BRIGITA, která vyšla v únoru 2012.

15.10.2013 v 20:00 | Karma článku: 9.40 | Přečteno: 244 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Autogramiády mé knihy BRIGITA

V těchto dnech se na knižních pultech objevila moje první kniha BRIGITA. V tomto blogu se dočtete důležité informace – kde ji můžete koupit, kde a kdy bude pokřtěna a kam můžete přijít na autogramiády...

25.1.2012 v 9:00 | Karma článku: 13.54 | Přečteno: 980 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Podívejte se na obálku mé knihy BRIGITA

Moji milí čtenáři a příznivci, mám pro Vás jedinečnou příležitost, abyste si prohlédli obálku mé první knihy, která se jmenuje BRIGITA. Román vyjde v únoru 2012 v nakladatelství Deus a poté bude rozvezen do knižních obchodů.

3.1.2012 v 11:48 | Karma článku: 9.71 | Přečteno: 991 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

První ochutnávka mé knihy Brigita, která vyjde v lednu 2012

Moji milí čtenáři blogu, dnes mám pro Vás jedinečnou příležitost. Můžete si přečíst moji první kapitolu knihy BRIGITA, která vyjde v únoru 2012 v nakladatelství Deus. Jedná se o romantický román pro ženy.

31.10.2011 v 9:38 | Karma článku: 11.59 | Přečteno: 1705 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Splnil se mi můj dávný sen – vyjde mi moje první kniha Brigita

Je to víc jak rok, co jsem seděla uvelebená v křesle a dívala se před sebou na monitor notebooku. Tehdy jsem psala blog, ve kterém jsem popisovala, jak si plním svůj dávný sen a píši knihu. Po roce se mi sen plní!

21.10.2011 v 9:23 | Karma článku: 14.16 | Přečteno: 1135 | Diskuse
Počet článků 620 Celková karma 15.28 Průměrná čtenost 3816

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

TOPlist