Hana Rebeka Šiander

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->

Hana Rebeka Šiander

Vzkaz pro mé čtenáře románu CO SE SKRÝVÁ ZA EVROPSKOU INTEGRACÍ?

Moji milí čtenáři, obracím se na Vás kvůli dalšímu vydávání románu na pokračování o Evropské unii CO SE SKRÝVÁ ZA EVROPSKOU INTEGRACÍ? Po 7 dílech jsem dospěla k názoru, že blog na i-DNES.cz není příhodným místem pro čtení...

20.11.2009 v 10:01 | Karma: 12,63 | Přečteno: 926x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Co se skrývá za evropskou integrací? - 7. díl

Jane seděla v restauraci ve velkém obchodním centru v centru Bruselu. Měla před sebou café a snídala křupavý croissant s čokoládou. Po nepříliš klidném ránu si zasloužila sladkou odměnu. Usmívala se, že má chvíli klid...

18.11.2009 v 9:02 | Karma: 14,22 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Co se skrývá za evropskou integrací? – 6. díl

Brian White stále seděl ve svém křesle a upřeně se díval na fotografie, které před pár okamžiky vyndal ze žluté obálky od messengera. Přemýšlel, jak rychle se všechno odehrálo. Kdo by si pomyslel – jak rychle se může během chvilky

16.11.2009 v 12:00 | Karma: 12,10 | Přečteno: 1139x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Co se skrývá za evropskou integrací? – 5. díl

Ozvalo se klepání na dveře. „Dál“, křikl White. Vstoupil messenger a podával mu velkou žlutou obálku. Messenger vyndal listinu a beze slov ukazoval, kde má podepsat. White chtěl vědět, co se opravdu ukrývá v obálce...

13.11.2009 v 9:10 | Karma: 12,12 | Přečteno: 1215x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Co se skrývá za evropskou integrací? – 4. díl

Na první pohled nebylo poznat, že se jedná o kancelář šéfredaktora The European Daily Briana Whita. Nevelký prostor v sobě zahrnoval pracovní stůl šéfa s mnoha šanony a stohy podkladů k textům, spoustu tužek...

11.11.2009 v 9:02 | Karma: 11,41 | Přečteno: 1016x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Co se skrývá ze evropskou integrací? – 3. díl

Günter Schneider, tajný člen skupiny Bildenberg, seděl v ohromném černém koženém křesle ve své pracovně s výhledem do parku, kterému vévodila fontána. Na velikém naleštěném stole měl otevřený deník The European Post.

9.11.2009 v 9:02 | Karma: 12,21 | Přečteno: 1645x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Co se skrývá za evropskou integrací? – 2. díl

Toho listopadového dne si David Owen přivstal. Seděl v křesle malého bruselského hotelu a pročítal článek s názvem Co se skrývá za evropskou integrací?, který spolu s Jane včera dopsali. Už se blížil ke konci, když...

6.11.2009 v 9:02 | Karma: 13,40 | Přečteno: 1502x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Co se skrývá za evropskou integrací? – 1. díl

Jane Spencer probudilo nepříjemné zazvonění starodávného budíku. Lekla se, ale když se pak porozhlédla po útulně zařízené místnosti, pochopila, že je opět v Bruselu. I když bylo v malém pokoji penzionu příjemné teplo, po

4.11.2009 v 9:02 | Karma: 12,66 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Poezie a próza

Hana Rebeka Šiander

Už brzy! Román na pokračování! Co se skrývá za evropskou integrací?

Na internetu se v dnešní době dočteme cokoliv. Něco musíme, něco chceme a někdy se chceme pobavit. Pro ty, kteří hledají oddych a zábavu, připravuji román na pokračování, který se bude jmenovat CO SE SKRÝVÁ ZA EVROPSKOU INTEGRACÍ?

2.11.2009 v 9:02 | Karma: 12,89 | Přečteno: 2144x | Diskuse| Ostatní