Hana Rebeka Šiander

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->

Hana Rebeka Šiander

Jak mi Bůh prodloužil nohu o jeden centimetr

Dělá Bůh zázraky i dnes? Odpověď zní: Ano, dělá! Celý život jsem měla pravou nohu o jeden centimetr kratší než levou. Po 37 letech mě Bůh po modlitbě uzdravil a noha mi vyrostla. Tento zázrak vidělo 15 přítomných lidí.

2.11.2016 v 14:55 | Karma: 26,68 | Přečteno: 1986x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Co je to evangelium?

Slavíme velikonoční svátky, ale opravdu víme, co je jejich smyslem? Pomlázka, koleda, vajíčka... Svátky jara? Nebo je to dobrá zpráva o Ježíši Kristu? Evangelium? A co je vlastně evangelium? Jak se nás osobně týká?

28.3.2016 v 21:18 | Karma: 25,86 | Přečteno: 766x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

A je tu Nový rok - Rosh HaShanah 5774!

Rok 5773 uplynul rychle jako voda a vstoupili jsme do nového roku 5774. Ať je váš Rosh HaShanah 5774 sladký a dobrý! Ať je tento Nový rok plný B-žího požehnání, hojnosti, lásky, radosti a úspěchů.

5.9.2013 v 23:10 | Karma: 14,75 | Přečteno: 252x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Jak se pozná, že jsem odpadnul od B-ha?

Tuto otázku jsem si kladla krátce po svém obrácení a také tehdy, když jsem opravdu odpadla od B-ha, ale nechtěla jsem si to připustit. K napsání tohoto článku mě vedla nejen moje osobní zkušenost, ale také životy mých blízkých, se kterými jsem kdysi sdílela křesťanskou víru, modlila se s nimi a oni také odpadli. V 17 bodech bych ráda ukázala na hlavní důsledky (kroky) odpadnutí od B-ha a jak se postupně proměňuje lidský život, čím více se vzdaluje B-ží přítomnosti. Nedělám si nároky na žádnou hlubokou theologickou studii, spíš mi jde o sdílení zkušenosti, kterou bych nikomu nepřála. Dobrou zprávou je, že i když odpadneme od B-ha, On je stále milostivý, laskavý, nesmírně soucitný a trpělivý. B-h nás chce vždy znovu zachránit (spasit) a pomoci nám, abychom s ním mohli žít a chce nám dát plný (hojný) život.

13.8.2013 v 14:30 | Karma: 14,51 | Přečteno: 1399x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Moje svědectví, jak jsem uvěřila v Ježíše – I. díl

Nám všem byl darován život a je jenom na nás, jak s ním naložíme. Někdy slýchávám to, že jak žijeme, zda jsme úspěšní či neúspěšní, zdraví nebo nemocní, šťastní nebo ne... že si za to můžeme sami. Domnívám se, že pravda je to jen částečně. Každý z nás máme totiž startovní čáru života někde jinde a od toho se všechno ostatní odvíjí.

29.4.2013 v 19:30 | Karma: 19,48 | Přečteno: 1474x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Svědectví ženy, která se oddala józe, ale svobodu našla až v Ježíši

Mnoho lidí má za to, že jóga je tělesným cvičením, které nám pomůže, abychom se cítili lépe. Dnešní svědectví je o ženě, kterou jóga velmi zaujala a začala se jí plně věnovat. Nejprve začala cvičit a poté i studovat filosofii, která s ní souvisí. Přesto se nedostavily výsledky, které toto cvičení přináší, právě naopak. To, co jóga a jógíni slibovali, se nedostavilo... Jóga, která by měla člověka osvobodit, ji vedla k čím dál větším výkonům a plnění požadavkům, aby byla lepší.

28.4.2013 v 19:30 | Karma: 20,72 | Přečteno: 1931x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Svědectví muže, který ač katolík, přesto potřeboval spásu Ježíše

Velmi častou lží, která koluje o křesťanství je, že k tomu, aby byl člověk spasen, stačí dodržovat Desatero a další přikázaní, být vycvičen v katechismu, dodržovat svátosti, číst si Písmo, pokud možno nehřešit, a když se to už stane, pak se řádně vyzpovídat. Dnešní svědectví je o muži, který všechno řádně zachovával, dodržoval a přesto mu to pokoj v srdci nepřineslo. Proč ne? Proč B-hu nestačí dělat to či ono? Spasení (záchrana duše) je darem od Ježíše Krista a ne odměnou či výdělkem, který jsme si zasloužili nebo odpracovali...

27.4.2013 v 19:30 | Karma: 19,76 | Přečteno: 1048x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Svědectví muže, který od kungu-fu a hinduismu došel až k Ježíši

Všichni hledáme v životě lásku, přijetí, pokoj, bezpečí a jistoty. Toto svědectví je o muži, který vyzkoušel mnoho bojových sportů a náboženství, zkoušel také cestu několika druhů okultismu až ho nakonec našel Ježíš. Svědectví ukazuje, že existuje mnoho cest k B-hu, ale také, že žádná u něj nekončí. Nemusíme je všechny vyzkoušet sami, abychom zjistili, že jsou to cesty do otroctví a nevedou k B-hu. Protože existuje jen jeden pravý B-h, pak také existuje jenom jedna cesta k Němu a tou je Ježíš Kristus.

26.4.2013 v 19:30 | Karma: 17,38 | Přečteno: 1970x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Svědectví ochrnuté ženy, kterou našel Ježíš v jejím osamění

Někdy máme všechno, co bychom si jenom mohli přát. Rodinu, partnera, děti, v práci jsme úspěšní, ale přesto všechno se někde uvnitř cítíme osamoceni. Často vnitřní prázdnotu necítíme, protože v dnešní době existuje tolik možností, jak přebýt to prázdné místo v srdci – báječné filmy a hudba, kulinářské požitky, hobby, shoppování všeho druhu, výjimečné dovolené, adrenalinové zážitky... Stejně tomu bylo i s ženou, pro kterou zastavila až autonehoda, kdy ochrnula od ramen dolů. Pak se i tato žena obrátila k Ježíši, který naplnil její srdce a dal ji přes těžké okolnosti naději a sílu žít dál.

25.4.2013 v 19:30 | Karma: 17,83 | Přečteno: 952x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Svědectví muže, kterého Ježíš vysvobodil z temných sil ninjutsu

Žijeme v drsné době, kde se slabosti, nezdary či neúspěchy neodpouští. Ti, kdo jsou slabí, jsou k smíchu, nebo v nás můžou tak akorát vypůsobit lítost. Proto jsme se naučili skrývat své pravé já, své emoce a naučili jsme se předstírat, že jsme lepší, silnější, úspěšnější než ve skutečnosti jsme. A o tom je i životní příběh mladého muže, který se začal věnovat bojovému umění a skončil u ninjutsu. Jenže svoboda, kterou si sliboval, se nedostavila. Temné síly si ho začaly omotávat tak, jak ony chtěly... Co ale pak? Dá se s tím něco dělat? Existujete vysvobození?

24.4.2013 v 19:30 | Karma: 17,29 | Přečteno: 1412x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Svědectví muže, kterého Ježíš uzdravil z infarktu

Žijeme v hektické době... Stresy, plány, termíny... všechno se zrychluje a tak jsme se i my naučili, jak se přizpůsobit rychlému životnímu stylu. Jestli se většina z nás modlí k B-hu, pak je to snad jedině tehdy, když nás něco bolí či trápí. Prosba jako výkřik o pomoc. Někdy přijde nemoc nečekaně a náhle, jindy se plíží zcela nenápadně. Na konci však číhá ta děsivá smrt! Ale co když existuje B-h a chce nás uzdravit? Co když on má moc zasáhnout a změnit náš život?

23.4.2013 v 19:30 | Karma: 17,49 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Svědectví muže, který se v klinické smrti setkal s Ježíšem

V poslední době se setkávám s lidmi, kteří se zajímají o nejrůznější duchovní směry, učení, okultismus, náboženství či filosofie. Hledají a hledají, co by jim zodpovědělo otázky, které mají, hledají něco či někoho, kdo by naplnil jejich srdce a dal jejich životu smysl. Ve svém osobním životě i na Facebooku jsem zaznamenala poměrně velký zájem o svědectví a otázky, jak jsem já sama, nebo i další lidé našli cestu k B-hu, k Ježíši Kristu. Proto jsem se rozhodla, že touto cestou zveřejním každý den jedno svědectví. Od pondělí 22. dubna 2013 do pondělí 29. dubna 2013 (to poslední bude moje svědectví).

22.4.2013 v 19:30 | Karma: 26,44 | Přečteno: 3854x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

L´Shanah Tova u-Metuka

Rozloučili jsme se se starým rokem 5772 a nechali jsme za sebou všechno, co se nám nepovedlo, co jsme zkazili, anebo to, co se nám podařilo a co nám způsobilo radost a my jsme zažili ty nádherné chvíle štěstí.

17.9.2012 v 22:15 | Karma: 10,59 | Přečteno: 427x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Krásné svátky nekvašených chlebů

Pesach neboli Svátek nekvašených chlebů slavíme v jarním období každý rok. Připomínáme si, že Hospodin vyvedl po 430 letech svůj svatý lid - Izrael - z egyptského otroctví. Odchod byl po deseti egyptských ranách nakonec ve spěchu

24.4.2011 v 8:20 | Karma: 15,97 | Přečteno: 1021x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Krásnou Chanuku!!! Happy Chanukah!!!

Přeji všem veselou oslavu Chanuky a následující dny plné legrace, bramboráků, chakukah gelt, koblížků a rozsvícených chanukových světel, které nám mají připomenout zázrak v Chrámu během dob Makabejských.

5.12.2010 v 15:04 | Karma: 11,67 | Přečteno: 871x | Diskuse| Osobní

Hana Rebeka Šiander

Rosh HaShanah 5771

Všem známým, blízkým, kolegům a také přátelům přeji do nového roku 5771 mnoho B-žího požehnání, milosti, lásky, naděje, zdraví, přátelství a zdraví. Věřím, že tento rok bude rokem velikého požehnání a potěšení pro nás všechny.

8.9.2010 v 18:03 | Karma: 12,06 | Přečteno: 1037x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Přečti si svůj úryvek z Bible 21, kup si ji a dočti doma!

V těchto dnech, v předvelikonočním čase, máte jedinečnou příležitost si přečíst úryvek z nejnovějšího překladu Bible 21. Do letošního celonárodního čtení Bible se zapojilo přes 90 měst!

31.3.2010 v 13:30 | Karma: 14,89 | Přečteno: 2138x | Diskuse| Pozvánky, akce

Hana Rebeka Šiander

Pesach

Pesach neboli "Svátek nekvašených chlebů" je jedním z nejdůležitějších židovských svátků. Židé si připomínají osvobození židovského národa, který trpěl pod otrockým jhem 400 let v Egyptě.  Faraon, který nechtěl Židy propustit

31.3.2010 v 10:30 | Karma: 11,16 | Přečteno: 1236x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Slavíme Svátek světel - Chanuku

Rok se s rokem sešel a znovu slavíme Chanuku (hebrejsky: ????????, doslova „zasvěcení“), která je známá jako  Svátek světel. Židé po celém světě ho slaví celých osm dní. Připomínají si tak zázrak při opětovném vysvěcení druhé

11.12.2009 v 16:00 | Karma: 9,49 | Přečteno: 1412x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

L´Shana Tova u-Metuka - 5770

Moji milí a drazí, rok uplynul jako voda a Rosh Hashanah 5770 je opět tady. Novým rokem nám začaly Vysoké svátky. Po Rosh Hashanah budeme zpytovat svědomí na Yom Kippur... Zatím se však radujme a oslavujme!

24.9.2009 v 11:00 | Karma: 10,15 | Přečteno: 1242x | Diskuse| Osobní

Hana Rebeka Šiander

Pěkný pesach

Ve středu večer 8. dubna 2009 začal po soumraku jeden z velkých židovských svátků, Pesach neboli Svátek nekvašených chlebů. Židé si připomínají, jak je Hospodin, jediný B-h, vyvedl ze země otroctví, z Egypta.

10.4.2009 v 17:09 | Karma: 12,82 | Přečteno: 1617x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

4 osudy, které spojuje národnost, bydliště, lágr, smrt a kámen

Eva Abelesová, Hanuš Adler, Max Eckstein a Ida Aschenbrennerová. 4 osudy, kteří mají společný židovský původ a bydliště na pražském Starém Městě pár kroků od sebe. Všichni byli deportováni do koncentračních táborů a tam zahynuli.

11.11.2008 v 16:26 | Karma: 24,38 | Přečteno: 2425x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Kameny zmizelých připomenou oběti II. světové války

Během II. světové války zahynuli v koncentračních táborech nejen Židé, ale i Rómové, homosexuálové, handicapovaní lidé a mnoho dalších, kteří byli perzekuováni kvůli svému přesvědčení. Kameny zmizelých, které budou dnes v&nbs

8.10.2008 v 16:04 | Karma: 22,12 | Přečteno: 4665x | Diskuse| Kultura