Hana Rebeka Šiander

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->

Hana Rebeka Šiander

Rande jako přes kopírák?

Matka, rodina, přátelé, známí i kolegové v práci mě stále přemlouvali, abych nezůstávala sama a šla na rande. Využila jsem několik pozvání a neudělala jsem, co bylo mým zvykem, odmítnout. Po dvou, třech setkáních mi bylo jasné, že se jedná o stejný scénář. Mají muži nějakou „Velkou příručku schůzek pro muže“? A jestliže jsou schůzky stejné, půjčují si kopie mezi sebou? Nebo jde jen o nedostatek nápadů?

15.10.2008 v 16:47 | Karma: 24,75 | Přečteno: 4275x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Samota jako nežádoucí přítel

Klid, pokoj, ticho a odpočinout si od lidí... Tak to bylo něco, co jsem si kdysi přála. Najednou jsem sama všechna rána, odpoledne i večery během týdne, víkendy, veškeré svátky včetně mého vlastního, narozeniny, prázdniny a dovolené. Už to není klid, po kterém jsem toužila. Je to samota, která vás doprovází všude a vždycky. A co si teď přát? Jen to jediné. Mít kolem sebe pár upřímných lidí, kteří se budou zajímat, jak se vám daří.

14.10.2008 v 16:16 | Karma: 32,07 | Přečteno: 6592x | Diskuse| Společnost

Hana Rebeka Šiander

Proč Češi okrádají sami sebe navzájem?

V Praze žiji asi pět let a musím přiznat, že po třech neúspěšných pokusech mě okrást, jsem dost ostražitá. Ale na co si nikdy nezvyknu, jsou mí čeští spoluobčané, kteří podnikají a snaží se obohatit na můj úkor. Jedná se o zloděje, kteří jsou poněkud rafinovanější. Zkouší to na nás, na všechny, dnes a denně.

1.8.2008 v 15:57 | Karma: 37,44 | Přečteno: 7689x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Mají opravdu čeští muži rádi vychrtlé holky?

Ve společnosti dominuje ideál krásy ztělesněný vysokou až vychrtlou, krásně nalíčenou a smyslnou modelkou v šatech od předních módních návrhářů. To je ta, ke které se my, ženy, upínáme! A straně druhé dávají čeští muži přednost ženám, které jsou štíhlé, spíš plnoštíhlé, ženy plných tvarů... Kdo se v tom má vyznat? A jaká je pravda? Jak se na to dívám já, z pozice vychrtlé ženy? To najdete v mém blogu.

28.7.2008 v 19:13 | Karma: 43,67 | Přečteno: 33260x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Žijí ještě v dnešní době gentlemani?

Jak poznáte GENTLEMANA? Čím se odlišuje takový muž od ostatních? Žijí ještě? Takové otázky jsem si kladla do té doby, než jsem narazila na GENTLEMANA. Mohu říci, že můj dobrý přítel je gentleman. Jak na vás zapůsobí seznámení s gentlemanem, posezení u café, oslava narozenin a svátků, jak se obléká a jak dodržuje etiketu... O tom všem je můj blogg.

22.7.2008 v 12:18 | Karma: 24,91 | Přečteno: 5666x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

Výsledek IQ testu od Mensy mě překvapil

Zdálo se to jako dobrý nápad. Maminka měla narozeniny a tak jsem ji chtěl dát něco netradičního. IQ test od Mensy! Maminka i já jsme se nechaly otestovat společně a báječně jsme se bavily. Překvapená jsem byla ale já! Můj výsledek testu z Mensy byl totiž o 24 IQ nižší než IQ test od renomovaného psychologa.

15.7.2008 v 16:25 | Karma: 29,13 | Přečteno: 14516x | Diskuse| Ostatní

Hana Rebeka Šiander

„Máš celulitidu, měla bys víc cvičit, už nejsi nejmladší…“

Takové hlášky a mnohé další slýchávám čím dál víc. Dalo by se říci, že tím víc, čím víc se blíží 30. narozeniny. Možná jste ve stejné situaci a takové zajímavosti o sobě taky slýcháte. Nebo že by jiné varianty, které znám a čerpám ze svého života?

10.7.2008 v 11:05 | Karma: 27,00 | Přečteno: 2981x | Diskuse| Ostatní