Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čekal jsem, že to bude lepší. Díval jsem se na to především proto, že Spáčilka tomu dala 70%, ale kdybych to neviděl, tak by se vůbec nic nestalo. Ačkoli se Hřebejk snažil tak mne to nechalo emočně chladným

0 0
možnosti
Foto

L91e97o87n 79T20o55m82e24v

10. 2. 2020 18:49

Hřebejk mezi nejlepšími? Ale no tak.....

0 0
možnosti
Foto

L21e18o87n 47T77o40m66e62v

10. 2. 2020 18:46

Hřebejk mezi nejlepšími? Ale no tak.....

0 0
možnosti
Foto

Hřebejkovy filmy, s vyjímkou těch úplně prvních, upřímně nesnáším. Souhlasím s tím, že neobměňovaný herecký sbor je hrál "tak nějak pořád stejně". Veterán přinesl změnu jak v hereckém obsazení, tak nového scénáristu, je to hodně znát a je to rozhodně změna k lepšímu. Výborné a uvěřitelné výkony herců, kteří navíc k charakterům postav výborně typově sedí. Po dlouhé době jsem u českého filmu neusnul, dokoukal ho a ještě o něm dlouho přemýšlel.

Co se týče v diskusi zmíněné politické agitky, možná, že to tak někdo může vnímat, ale jestli chcete vidět prvoplánovou, doslovnou a nevýslovně pitomou politickou agitku, jděte se podívat na film Modelář, který je aktuálně v kinech. Jinak dobrý film s příběhem sráží mezi nekoukatelné hlouposti, kde se autoři a herci musí vyžvanit ze svého občansko-politického přesvědčení (jinak herecky dobrý Mádl).

4 0
možnosti
ZH

Tak jsem Veterána taky utrpěl. No co bych také chtěl, za ten mrzký koncesionářský poplatek. Kdyby ty prachy raději věnovali na charitu :-)

0 1
možnosti
MV

dost Vam v tom vyctu pochval schazi jmeno Marek Epstein...

film vybornej a jsem moc rad, ze producentem takoveho byla prave Ceska televize

1 0
možnosti
JH

Kdysi jsem se na filmy režiséra Hřebejka těšil. Nevím, zda se to přihodilo také v souvislosti s tou jeho přisprostlou politickou angažovaností, ale jeho nové filmy už v kinech neobstojí, už se moc nechce do jeho filmů investovat, a tak se uchýlil do bezpečí veřejnoprávní televize k osvědčeným kriminálním případům.

Řekl bych, že jde tak trochu o šešup.

4 0
možnosti
MV

to je teda hloupost, co jste napsal

1 0
možnosti
Foto

Připomnělo mi to dobu minulou, kdy bolševik požadoval, aby z každého filmu byla nějaká agitka. Do scénáře celkem banálního příběhu tedy musela být zamontována mešita, domácí násilí a rasistický útok proti Romum.

6 1
možnosti
JK

+ dobrotivý homosexuál... v erotických scénách přísně dodržovat tabu ženských ňader. Pro ženy je to přece tak ponižující.

0 0
možnosti
PK

Vydržel jsem to půl hodiny. Pomalý a ne moc zajímavý rozjezd, dále to bohužel nemohu posoudit :-)

1 1
možnosti
Foto

Jsem natolik náročný divák, že jsem už před léty dospěl k rozhodnutí, že na filmy stvořené v 21. století chodit nebudu. Podobně se stavím i k filmům v TV. Naposledy jsem sledoval BYT a znovu si potvrdil, že kdysi filmy dělat uměli, dnes neumí napsat dokonalý scénář, režisér neumí film udělat a herci odehrají roli tak, jak se to naučili ve škole. Takhle se brečí, směje, truchlí, lamentuje, jásá, diví. Řemeslo, ale ne umění.

4 1
možnosti
Foto

Jestli by nejste spíš ignorant, než náročný divák

:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->