Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

ja nejsem normalni a zkouset to nebudu (ze je dotycny normalni tvrdi 99% blaznu), akorat ten peprak bych na psa zkusil taky, kdyby na me zautocil, pripadne nuz... a panicka bych pripadne zpacifikoval taky, jsem na agresi vyucen

3 0
možnosti
PH

První část první věty je všeříkající, zbytek už jen prázdná vata...

1 2
možnosti
IL

I11v47o 46L76y50č65k78a

25. 1. 2020 19:47

No, o vašem charakteru plně vypovídají vaše příspěvky.

0 1
možnosti
PH

Ach, pán je amatérský psycholog... Se svým charakterem jsem vcelku spokojen, se psy vycházím dobře, se slušnými lidmi také. Ale za váš názor děkuji ;)

1 0
možnosti
Foto

Válel by jste se vedle toho psa? :-)

1 0
možnosti
PH

Zatím se valím jen z vašeho pravopisu...

1 2
možnosti
Foto

Jsem cizinec, nemám za sebou jedinou minutu kurzu češtiny, tedy samouk. ;-)

0 0
možnosti
PH

Vážně? Tak to klobouk dolů. Tak ve vašem případě maličkost, by jste je šílená pravopisná chyba, ale hodně rozšířená, správně v tomhle případě je byste, ale pokud není čeština vaše mateřština, tak je to zanedbatelná prkotina...

2 1
možnosti
Foto

Moje mateřština je východoslovanský jazyk, blízký ukrajinštině. Jsem Rusín. Děkuji za upozornění. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->