Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemůže, ale možná ti psi vycítí, že je nemá ráda, proto jsou zlí.

3 0
možnosti
JS

to že jí, stejně jako mě vadí nevychovaní majitelé (psi za to samozřejmě nemůžou) přece neznamená že nemá ráda psy. Já mám psy ráda, ale vadí mi, když jsem obtěžována a případně vystavena nebezpečí kousnutí..

7 0
možnosti
PR

P95a12v85e80l 70R32y16š63k43a

25. 1. 2020 12:26

Co má tedy dělat ?

1 0
možnosti

Nebo nevycítí a i tak jsou zlí.

0 0
možnosti
JN

Je velmi málo pravděpodobné, že by mi do bytu vběhli dva malamuti...

2 0
možnosti
JS

ono asi mělo být balamuti, pak je ovšem pohostinnost ve formě granulí poněkud podivná;-D

1 0
možnosti
Foto

Ona k Vám nepřiběhla ani moudrost. Aha, Vy asi víte, kde bydlíme atd. :-P

0 2
možnosti

Ano. Ta první věta, a nakonec se dá říct i ta druhá, jsou klíčové.

Nestalo se mi, že při míjení psa, a to ať na vodítku, či volně pobíhajícího, si mě všímal - pokud jsem na něj nekoukala. Oční kontakt se psem je výzva k nežádoucímu přiblížení psa. Ale to je obecně známé.

4 1
možnosti
PR

P10a20v31e49l 48R74y45š48k33a

25. 1. 2020 12:21

Je to obecně známé i malému dítěti ?

5 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->