Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chlapi jsou pořád jako děti, jen v ceně jejich hraček je rozdíl.Tak nehledejte problém, kde není. Když dokáže vzbudit vztyčený prst směrem ke kamarádovi takové emoce, že by někteří pana Vondráčka za to odstřihli od jeho postu, je něco špatného v našem státě, kde byl vždy humor, obzvlášť ten suchý, brán jako odlehčení.

Vzpamatujte se lidi, copak chcete kolem sebe samé suchary. Pan Vondráček je sympatický chlap, miluje muziku a humor, ve Sněmovně se snaží udržovat klid zbraní a daří se mu to. Chytrý, inteligentní a pohledný muž, který sklízí úspěch, ale i tak se najde pár těch, kteří mu ho nepřejí, tedy číhají za bukem na svoji příležitost, jak mu přijít na zoubek.

4 0
možnosti
Foto

Paní autorko, to gesto bylo opravdu nemístné. Správně na něho měl vystrčit holé pozadí. To by bylo adekvátní. ;-D;-D;-D

Vaše starosti ... :-P

2 0
možnosti
Foto

J24o75s57e78f 23B94á42r69t95a

23. 1. 2020 12:37

No a teď ještě tu pohádku o Pavlu Novotným.

3 0
možnosti
JB

J60i81r68i 86B16o62r

23. 1. 2020 12:20

Vy,co tady hájíte předsedu parlamentu,a budete moralizovat když nějaký žák vztyčí prostředník na učitele a budete psát,jak je dneska mládež zkažená,"vždyť je to jenom taková legrace";-(

0 1
možnosti
Foto

J81a44n86a 71M40a56j11o11v41á

23. 1. 2020 14:32

No, když bude takto gestikulovat žák na pedagoga, pak to vnímám jako špatně. Pokud spolužáci z jedné třídy o přestávce, pak je to na úsměv a pryč od toho.

A tohle je, soudím ten druhý případ.

4 0
možnosti
JK

Někteří zde mají dojem, že podobné srandičky zákonodárců máme odbýt mávnutím ruky, no a jak daleko jsme ochotni zajít? Co kdyby, jen tak ze srandy, místo prstokladu, vystrčil holou zadnici. Je tohle už hodně? Možná by mohl, srandista, být úplně nahý a přijet do sněmovny na krávě, národ by se smíchy neudržel.

Co kdyby začali Vondráček a jiní (muzikanti) vkládat do zákonů "srandovní " odstavce, třeba při podání daňového přiznání je poplatník povinen před úředníkem pokleknout, děsná prča co. A vůbec jste si jisti, že už takové odstavce, i celé srandovní zákony nemáme? Mohl by (ze srandy) dělat na nás nějaký poslanec stejné gesto prostřednictvím nějakého paragrafu, třeba zdvojnásobení poplatku na katastru, tu máš prstík poplatníku, k popukání.

Takže jsem pro, aby podobní srandisti, kteří takto machrují ve sněmovně, již do ní vkročit nemohli. Možná by je přešel přezíravý úsměv papaláše a některé jejich srandičky.

0 0
možnosti
Foto

Tak vypadá blog frustrované autorky, která má na Hradě, Strakovce a sněmovně lídry, kteří se ji nelíbí. V takovém případě neřídí prst nad klávesnicí rozum, ale zášť a z blogu je to patrno.

5 4
možnosti
Foto

a další ji podobní mne budou mínusovat, protože jsem napsal neoddiskutovatelnou pravdu.;-D;-D;-D

2 1
možnosti
Foto

Ach Hanko...vám by prospělo mít jiné starosti. Nejlépe nějaké zamilované. Je tak strašně patrné, že ztrácíte nadhled...škoda, přeškoda.

10 0
možnosti
JK

Možná lepší ztráta nadhledu než soudnosti. ;-)

0 0
možnosti
PN

Já se tak těším až bude nový prezident, či prezidentka. Až budou vládnout strany, které tvrdí, že teď je všechno špatně. Nikdo z nich neukázal někomu, že je jednička, nikdo se nikdy neožral, nevlepil někomu pohlavek. Natož aby někdo použil vulgární výrazy. Vše bude tak dokonalé, že jediné spory budou o tom, že někdo měl rozepnuté sako, nebo kravata neladila s oblekem.

6 1
možnosti
DR

Tak tak. Teprve pod vládou srandabloku u nás zavládne přímo ráj na zemi. Zákony budou naprosto dokonalé a bez chyb a veškerá korupce ihned zmizí, poněvadž politici budou díky své neutuchající snaze o blaho národa čistí jak lilie. R^

7 0
možnosti
Foto

Já toto gesto nikdy v životě nepoužil, ale chápu, že jsou situace, kdy jeho použití je výstižnější než mluvená řeč. Že by ale Vondráček měl kvůli tomu rezignovat, to by mne ani ve snu nenapadlo...

14 0
možnosti
PK

..bylo to použito již předchozími "celebrity" Kalouskem i Topolánkem a žádná reakce,tak co by jste chtěla po panu V., jen se přiučil od předchozí skvělé politické garnitury......Rv

6 1
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->