Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zkazene predni zuby maji vetsinou fetaci (amfetaminy, metamfetaminy).

2 0
možnosti
ZB

Proč křičet na ostatní lidi? Není to potřeba. Otázka: Umíte první pomoc je nesmyslná. Jde jen o ochotu. Umí ji už operatorka záchranky a ta každého dokáže navést. Osobně doporučuji aplikaci Zachranka. Zjednoduší navigaci k nehodě.

0 0
možnosti
Foto

Absolvovala jsem asi tři kurzy první pomoci, naštěstí i přes svou práci za volantem jsem své vědomosti nepotřebovala. Stejně si vše občas zopakuji, rozhodně nespoléhám jen na "záchranku", to je velmi, velmi krátkozraké...

1 0
možnosti
MH

Paní to zvládla úřasně, klobouk dolů. Kolik lidí by jen tak přihlíželo ...

Za mne, bych zavedl jako alternativní trest kurzy červeného kříže.Pro všechny co jezdí pod vlivem alkoholu, dělají dopravní přestupky, co dělají výtržnosti, poperou se ... Buďto velkou pokutu, nebo absolvování kurzu za svoje a ve svém volném čase. Ti bohatí by se z toho stejně nějak vykroutili, ale 90% lidí by tak bylo potrestáno "ztrátou" svých peněz i času. Ale zůstalo by v nich něco, co jim třeba pomůže jednou zachránit svou mámu, nebo svoje dítě ...

1 1
možnosti
PI

Zjistit zda pacient dýchá a nahmatat puls není první pomoc, ale diagnostika. Takže to, co tady paní popisuje nebyla první pomoc.

2 1
možnosti
VF

To, čemu říkáte diagnostika, je první věc, kterou máme v takovém případě udělat. Pak zavolat odbornou pomoc. Paní Šiander udělala, co bylo třeba, nečučela jen zvědavě, co se stalo. Zaslouží uznání, ne kritiku.

5 0
možnosti
BK

Tyto kurzy prvni pomoci by meli byt pro vsechny povinne napriklad v zamestnani vramci skoleni bezpecnosti prace, alespon by ta fraska k necemu byla dobra.

1 1
možnosti
RT

Musím pochválit svou bývalou firmu Roc....l z Bohumína, výrobce izolací, kde byly dobré kurzy bezpečnosti práce, ovládání VZV i návštěva slečen z Červeného kříže ohledně první pomoci a praktického nácviku. Někde to jde, někde moc ne.

Co se týče té zřejmě bezdomovkyně, dnes je tak malá nezaměstnanost, že se dá najít práce včetně ubytování. Jenže člověk musí chtít a taky mít trošku pracovní návyky, sebekázeň a nejlépe umět s Internetem a nějak se k němu dostat i když je zrovna na ulici a tu práci si tam najít. Dokážu si představit, jak to může pro některé občany být španělská vesnice.

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že nevíme dopředu, kdo se v takové chvíli, promiňte mi ten výraz ve spojitosti se ženou.."pochlapí" , jste dobrá, díky za článek..R^

2 0
možnosti
VF

Před časem jsem si v kurzu zopakovala, jak bych mohla při havarii, či v jiném neštěstí pomoci. Doufám, že to nebudu potřebovat a před Vámi smekám. Jste dobrá !R^

3 0
možnosti
Foto

V autoškole se první pomoc tak učí-neučí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->