Hana Rebeka Šiander

Pandemie covidu-19 z pohledu chronického pacienta

Jsem chronický pacient. Pokud bych onemocněla covidem-19, skončila bych na oddělení JIP v nemocnici a bojovala o život. Maximálně dodržuji vše, co mohu, ale nekončící sobectví, bezohlednost a ignorance lidí kolem mě ubíjí...

2.12.2021 v 19:43 | Karma článku: 42.69 | Přečteno: 8163 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze knihy „Setkání s cizincem“ od Lisy Kleypas

Může navázat láskyplný vztah první licencovaná lékařka v Anglii Garrett Gibsonová a tajný agent Ethan Ransom, vyhlášený zabiják, když se píše rok 1876? O tom je romantický historický román plný dobrodružství.

25.11.2021 v 18:56 | Karma článku: 7.38 | Přečteno: 143 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Hodně lidí se domnívá, že Bůh jim ubližuje a stojí za jejich neštěstím a nemocemi

Nemoci, bolesti, utrpení, smrt, katastrofy, nedostatek a chudoba, rozpady manželství, nevěra... Různé druhy zla, které lidé zažívají, připisují Bohu. Ten za to může! Jak tomu ale je? Kdo je původcem zla? Co když to je Satan?

7.11.2021 v 11:58 | Karma článku: 16.32 | Přečteno: 599 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

V obchodu A3 Sport mi neuznali reklamaci. Prý ze strachu, že přijdou o práci

V obchodě A3 Sport jsem si zakoupila batoh. Hlavní vada spočívá v tom, že se mi batoh při chůzi do půlky otevírá. Reklamace byla zamítnuta. Zaměstnanci tvrdí, že batoh je i s vadami v pořádku. Prý by je jinak vyhodili.

6.11.2021 v 19:06 | Karma článku: 42.35 | Přečteno: 11271 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze knihy „Mokrá ryba“ od Volkera Kutschera

Je jen málo lidí, kteří neviděli německý seriál „Babylon Berlín“ zasazený do roku 1929. Seriál byl natočen na motivy knihy „Mokrá ryba“, kterou napsal Volker Kutscher. Jaká je kniha? A je lepší, než nejdražší seriál všech dob?

5.11.2021 v 21:23 | Karma článku: 9.01 | Přečteno: 271 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Občané českého státu jako rukojmí Hradu ohledně zdraví presidenta

President Miloš Zeman během svého výkonu funkce natahoval ústavu do krajnosti, často říkal, co se nehodí, mluvil vulgárně a dělal to, co se mu líbilo. Dění kolem jeho zdraví je jenom svéhlavým pokračováním.

12.10.2021 v 16:26 | Karma článku: 17.93 | Přečteno: 514 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Výsledky voleb? Především radost, naděje a také úleva

Těsné vítězství koalice Spolu (ODS, KDU-ČSL, TOP 09) nad Hnutím Ano mi přineslo nejen euforii, naději, velkou radost, ale především obrovskou úlevu. Mám naději na příznivé politické směrování naší země. Už se nebudu muset stydět.

9.10.2021 v 21:32 | Karma článku: 31.41 | Přečteno: 1574 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Hlavně aby to se Zemanem nedopadlo jako s Leninem a Stalinem

O zdravotním stavu Lenina a Stalina se v Sovětském svazu dlouho mlžilo. V čele ČR sedí na vozíčku president Miloš Zeman a jen málokdo ví, jak na tom zdravotně vlastně je. Lidé z Hradu říkají, že je v pořádku. Je to však pravda?

8.10.2021 v 20:39 | Karma článku: 38.97 | Přečteno: 4588 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Volnočasové oblečení kamkoliv a kdykoliv. Džíny, tepláky či legíny?

Tepláky, legíny, šortky a v lepším případě džíny, k tomu tričko a tenisky. Volnočasové oblečení, které nosíme kamkoliv, kdykoliv a kdekoliv. Máme dojem, že jsme in. Ale co když je to jinak? A my se jenom neumíme obléknout?

3.10.2021 v 22:03 | Karma článku: 14.84 | Přečteno: 680 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze knihy „Pět znaků muže“ od Briana Tomea

Jaký je rozdíl mezi skutečným mužem a mužem, který na první pohled je mužem, ale mentalitou zůstává celý život chlapcem? Pět znaků odlišuje muže od chlapců. O tom je kniha Briana Tomea o odvážném mužství.

27.8.2021 v 20:25 | Karma článku: 9.32 | Přečteno: 511 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze audioknihy "Neviditelný" od Jaroslava Havlíčka

ČRo 2 uvedla na svých rozhlasových vlnách vynikající zpracování psychologického románu Jaroslava Havlíčka "Neviditelný". Byl napsán v roce 1937. Rozhlasová adaptace v podání režiséra Lukáše Hlavici z roku 2018 je dokonalá.

22.8.2021 v 17:46 | Karma článku: 9.00 | Přečteno: 195 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Jak prodávám byt, aneb co všechno je možné zažít s realitkami

Když jsem se rozhodla, že prodám byt, netušila jsem, do čeho se pouštím. Jak dlouho to bude trvat? Jaké triky realitní kanceláře „tahají z klobouku“ jako králíky? Jaká je provize? Jak neprodat byt pod cenou a být spokojen?

18.8.2021 v 19:14 | Karma článku: 25.95 | Přečteno: 1949 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze filmu „Trumbo“ od režiséra Jaye Roacha

Mnoho let byl Dalton Trumbo nejlépe placeným scénáristou Hollywoodu. Jenže pak se dostal na černou listinu, byl odsouzen a ocitl se ve vězení. Žádná filmová společnost mu nenabídla práci. Ale on se nevzdal a poradil si!

15.8.2021 v 23:07 | Karma článku: 7.69 | Přečteno: 286 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze knihy „Čtvrtky v parku“ od Hilary Boydové

Co se dá zažít po třiceti letech manželství, když je ženě šedesát let a manžel a dítě vás vidí jen jako starou důchodkyni, která se má věnovat zahrádce? Jenže to Jeanie odmítá. A tak začíná boj! Za důstojnost, lásku a svobodu.

6.8.2021 v 19:40 | Karma článku: 7.18 | Přečteno: 162 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

V centru Ústí nad Labem vznikl starobylý německý hřbitov

Je tomu 75 let, co byli odsunuti Němci z pohraničí. Co nám po nich zbylo? Starobylé náhrobky z německého zubrnického hřbitova připomínající osudy Němců do roku 1946, které byly určeny k likvidaci.

2.8.2021 v 20:12 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 385 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Harry a Meghan dostali cenu, že nebudou mít tři děti. Soukromý tryskáč ale nevadí

Princ Harry a vévodkyně Meghan obdrželi mimořádnou cenu, že budou mít jen dvě děti. Když si nepořídí třetí dítě, sníží uhlíkovou stopu. Ale co to luxusní obrovské sídlo a soukromý tryskáč, kterým létají po celém světě?

12.7.2021 v 20:36 | Karma článku: 43.95 | Přečteno: 7850 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Jak jsem chodila tři čtvrtě roku na fyzioterapii a učila se správnému držení těla

Začalo to v mých 35 letech. Bolesti zad po ránu, bolela mě kolena a kyčle. Měla jsem věčně zatuhlé svaly na šíji a přidaly se bolesti hlavy. Co je špatně? Ukázalo se, že mám vadné držení těla, špatně cvičím a nedostatek pohybu.

9.7.2021 v 22:27 | Karma článku: 19.61 | Přečteno: 743 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Když nepomůžeme zraněnému člověku, můžeme skončit na dva roky ve vězení

Poskytnout pomoc člověku, který je v ohrožení života či nebezpečí smrti, je naše zákonná povinnost. Co když poskytnutím první pomoci zachráníme druhému člověku život? Nikdy nevíte. A nebudeme jednou potřebovat pomoc my sami?

7.7.2021 v 22:47 | Karma článku: 13.68 | Přečteno: 522 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze knihy „Digitální demence“ od Manfreda Spitzera

Co s námi dělají digitální média? Hloupneme, zhoršuje se nám paměť, díky sociálním sítím jsme osamělejší, úzkostnější a depresivnější. Tloustneme. Propracováváme se k civilizačním, chronickým psychickým chorobám a závislostem.

5.7.2021 v 20:38 | Karma článku: 13.38 | Přečteno: 555 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Jak se Bůh dívá na zlobu, hněv, zášť, hořkost a nenávist?

Každý den můžeme zažít zlo v nejrůznějších podobách – od zlosti, zloby, hořkosti, hněvu, závisti až po nenávist. Mám dojem, že jsme si na to, být zlí, už zvykli. Ale jak se na to dívá Bůh? A nabízí řešení, jak se zlem zatočit?

27.6.2021 v 22:49 | Karma článku: 11.07 | Přečteno: 468 | Diskuse
Počet článků 620 Celková karma 15.26 Průměrná čtenost 3816

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

TOPlist