Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zaměstnání taxikáře není žádným posláním (na rozdíl od lékařů, učitelů, záchranářů a hasičů), takže není důvod, aby se nad ním dotyčný bůhvíjak rozplýval. Nemusí však svoji nechuť vytrubovat před zákazníkem, už s ohledem na dobré jméno firmy.

0 0
možnosti
Foto

Taxíkem po Praze jsem jel naposledy v prosinci loňského roku se svým synem z restaurace SaSazu na hlavní nádraží. Jestli to bylo s Uberem nebo s Boltem nevím. Řidič s námi nekomunikoval, protože česky neuměl, ale to nám nikterak nevadilo. Stálo to pouhých 60 korun. V době vysokoškolských studií v sedmdesátých letech jsem platil za taxi z Kampy na Náměstí míru 50 Kčs

4 0
možnosti
JB

J70i32ř71í 72B19o16č57e92k

18. 1. 2024 14:13

stolek by se přes Zásilkovnu nebo PPL s dodáním na adresu vešel do 130 korun. myslím, že by to vyšlo i levněji

0 2
možnosti
LN

Ten stolek byl vcelku, ne plochá krabice z eshopu. To vám Zásilkovna ani nevezme a PPL sotva za 130.

1 0
možnosti
JU

J29a61n 40U50r81b16á36n59e49k

18. 1. 2024 13:33

Při čtení se mi neustále vkrádala myšlenka, co děláte špatně, a co přesně ze sebe vyzařujete, že si takovéhle situace přitahujete. Ale jak koukám, nejsem první, pí. Lojková mne přesně s tímhle komentářem již stihla předběhnout...

P.S. Sám mám zkušenost, že mi nejvíc vadí věci/chování, kterého se dopouštím sám. Zrcadlo...

10 0
možnosti
HD

Kdyby napsala, že řidič přijel, byl milý, naložil ji a stolek a ještě jí ho zanesl do 4. patra bez výtahu, byl by článek nezajímavý.

0 0
možnosti
ML

, nečekala jsem to jinak! Opravdu nevím, co ze sebe vyzařujete, že se vám tohle děje! Občas ano, ale vy kam přijdete, tak tam vám ubližují...

11 0
možnosti
MB

Připomnělo mi to dva stěhováky, co nám přivezli ledničku. Taky očividně nadšení ze svojí práce. Člověk si pak musí říct, že si nenechá zkazit radost z nové ledničky a zahnat nepříjemný pocit, že jsem otravovala a překážela a že jsem se do třetího patra nastěhovala jen proto, abych někomu přidělávala práci

3 0
možnosti
IL

I48v47a62n87a 88L92a53n95c83e

18. 1. 2024 12:00

Nechala bych ho, aby mi pomohl se stolem až do bytu a dala bych mu dýško.

5 0
možnosti
JH

J55a86n 58H69r41u72š39k32a

18. 1. 2024 9:50

Někdy si člověk říká, že se celý svět zbláznil a je proti němu a dělá mu naschvály a ničí ho...

Většinou to trvá do doby, než si člověk uvědomí, že to je možná trochu opačně...

12 0
možnosti
Foto

Jel jsem s Uberem dvakrát a pokaždé jsem byl maximálně spokojený. A to dokonce i tehdy, když řidičem byl Mongolec.

1 0
možnosti
JS

S Uberem projedete celý svět, už mě vezl i černoch :-) Využívám poměrně často i v zahraničí a zatím vždy spokojenost.

1 0
možnosti
JH

J18i88ř35í 41H78o28d83a71n

18. 1. 2024 6:16

Vždyť má řidič pravdu. Nákup odvést ano, ale taxi nejsou stěhovací služba. Navíc se jezdí zadarmo

4 3
možnosti
DR

To, že tuhle práci nemá rád a dává to svým zákazníkům najevo, ale nemá z nějakým stolkem nic společného.

8 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->