Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

A22l67e88š 85N67o10v51á34k

13. 10. 2021 21:37

Rukojmí? Žádal někdo výkupné?

0 0
možnosti
SL

Tolik nenávisti k autorce blogu jsem tady ještě nezažil ;-D:-);-D. A pořád jedni a ti samí (kteří jsou v jednotném dresu a řádně vyškoleni bolševikem).

Je to stejně děsivé jako informace z Hradu :-P.

To, že nemají někteří lidé rádi presidenta je normální, ale jeho smrt si snad přejí jen přehnaně snaživí dementi. Věřící lidé to asi nebudou ;-D;-D;-D.

1 3
možnosti
JJ

Vy že jste studovala teologii? Vy jste normální novináčská hyena, poznamenaná zřejměně (nejen) některými z vašich dalších povolání.

Co vám, prosím vás, chybí ke spokojenosti? Každý, kdo má lžičku mozku v hlavě musí vědět, že na tom prezident, asi není nijak valně. Pokud je to tak, jak si myslím a jak byste si vy a mnoho z těch vám podobných přáli, nebude opravdu trvat nijak dlouho, aby se situace vyjasnila "k vaší spokojenosti" a povezou ho na lafetě.

Ale co opravdu nechápu, nač ten spěch. V Německu je situace podobně jasná jako u nás, jedná se o vládě a nikde neslyším žádné hysterické výkřiky, že je nutno okamžitě ustanovit premiéra a vládu. Tak tedy respektujte ústavu a pravidla a počkejte, až to vyřeší Nejvyšší, nebo soud, nebo politická dohoda. Nechte Zemana v klidu buď zotavit, nebo umřít. Sněmovna se sejde za 30 dní od voleb tak jako tak. A myslím, že není vůbec kam spěchat, protože do té doby se jistě vyjasní mnohé. Topolánek skládal svého času vládu třičtvrtě roku a skončilo to " náhlým hnutím mysli" Pohanky a Melčáka. Merkelové půl roku.

Když už jste vzpomněla Havla, trvalo také nějakou dobu, než se zvedl po operaci z postele.

7 0
možnosti
DR

Jenže autorka chce víc. Okamžitý konec všech těch darebáků a loupežníků a okamžitý nástup jejich oblíbenců, od nichž čeká světlé zítřky.

A takových naivů, kteří očekávají, že se v politice po volbách něco změní, je něúrekom. ;-D

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
JD

Nejlepší bude, když si tam do toho špitálu zajedeš osobně a přesvědčíš se jak to ve skutečnosti je! Přeci jen jsem laik, ale i tak nevěřím .....;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D To nevymyslíš!!!!!Rv

0 2
možnosti
Foto

Smrt mu asi na zátylek nedýchá. Babiš přiznal, že mu řekl, že ho, jako vítěze voleb, pověří sestavením vlády. Mít smrt na jazyku, tak by se choval pokorněji.

2 0
možnosti
ZZ

Babiš ví, že premiérem teď nebude. Bude muset počkat jestli se časem projeví nějaký rozkol v koalici, ale jinak se musí smířit s opozičními lavicemi.

;-)

1 0
možnosti
VB

Přitahování ČR do světa Putinova Ruska a stejně totalitní Číny - to jsou největší hříchy prezidenta, vulgární slovník se k té funkci taky nehodí, nadržování pochlebačnému politic. subjektu na úkor jiných, to je krajně nespravedlivé, odporuje to jisté míře nadstranickosti funkce prezidenta i ústavě. Odpovědný státník by uznal momentál. rozložení voličských hlasů a neblokoval by normál. vývoj v demokratickém právním státu, pokud jím vůbec ještě jsme.

1 1
možnosti
KK

Mám pocit, že v současné době prezident nic neblokuje. Většina politiků i znalců práva se vyjádřila tak, že je v podstatě 30 dní čas. Během této doby by se mělo ukázat, jestli se dá zdravotně dohromady, nebo ne.

2 0
možnosti
MK

Opravdu veřejnost nemusí nic vědět o zdravotním stavu prezidenta. Jak řekl Mgr. Marek Vácha, Ph.D z ústavu etiky na LF UK, každý občan, včetně prezidenta má právo na soukromí ohledně svého zdravotního stavu. Je jen jeho věcí, zda bude souhlasit se zveřejněním. Jediné na co má veřejnost právo, je vědět, zda je prezident schopen vykonávat svůj úřad.Jinak to co předvedly Novinky, Džamila Stehlíková a další, jako ten rádoby umělec Černý je obyčejný hyenismus. A to i v případě, že se jedná o člověka, kterého nemají rádi.

8 2
možnosti
VB

K právním otázkám ohledně informování o zdravot. stavu prezidenta státu by se neměli vyjadřovat lékaři, ale (ústavní) právníci, v normál. demokraciích je zvykem (ale jednotl. státy to mívají i upravené předpisy) sdělit základ. věc - zda lze očekávat brzké uzdravení, schopnost vykonávat úřad či nikoliv. Senát a sněmovna určitě na tyto zásadní informace právo mají, zvláště je-li třeba rozhodnout o nové vládě a sněmovně. Pokud vím, určitá právní úprava existuje v USA a např. v Belgii.

0 0
možnosti
JT

J20i10r48i 87T87i10c69h34y

12. 10. 2021 16:41

Uplne chapu, ze nekdo Zemana volil, nekdo ne, je zrejme proti nemu. Avsak jiz z prvnich radku prispevku Sianderove jasne cisi nenavist.

6 0
možnosti
PK

Tak, tak ale zde není rozhodně jediná...

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->