Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale oni nejsou obyčejná čtyřčlenná rodina, jejich stopa je proto mnohonásobně vyšší. O to větším přínosem bude, pokud se jim nenarodí další dítě s takto velkou ekologickou stopou. Protože znáte to, obyčejná rodina, když je synovi 18, mu koupí auto. No a tihleti mu musí k osmnáctinám koupit auto, tryskáč, pak nějaký luxusní dům, nebo zámek.. Prostě se to nabaluje, takže si to prostě zaslouží. ;-)

0 0
možnosti

A dělá organizace Population matters taky osvětu v zemích s obří porodností, že není ekologické a pro planetu prospěšné řídit si třetí dítě? Třeba v takové Nigérii mají 5,5 dítěte na ženu a v Afghánistánu 4,5. Tam by měli zaměřit svou činnost, ale chápu, že odměňovat celebrity, že mají dvě děti (k tomu létají každý týden a mají silná auta), je pohodlnější...

2 0
možnosti

Moja otázka znie: Prečo by nás takéto čosi malo zaujímať?

Feudalizmus nemáme už dlhooooo...

Prečo je potrebné podávať správy o absolútne nepodstatných ľuďoch a ich deťoch?

Viem, mám možnosť nečítať. Ale aj tak: prečo?

0 0
možnosti

Protoze to ukazuje na prastenost dnesniho sveta, ponekud zvrhle priority a argumentacni fauly tech, kteri by nam chteli kazat, jaky mame budovat svet.

0 0
možnosti

To jsou paradoxy dnesni uchylne "politicky korektni" spolecnosti..

3 0
možnosti

Karma. A to ještě soukromé tryskáče dostanou daňovou úlevu na letecké palivo, které bude eko zdaněno u komerčních letů.

Normální pokrytectví.

6 0
možnosti

Taky bych prosila nějako cenu. Taky nebudeme mít třetí dítě, koupelnu máme jednu a ani jedno auto :-)

6 1
možnosti

J46a28n 82R10á49ž

13. 7. 2021 16:57

Na Harrym lze rozpoznat, jak je k blbost šířící se Amerikou nakažlivá a zvláště pak u těch, kdo jsou zamilovaní do typického produktu tamní tuposti.

PS. A takový to byl milý a sympatický (u mne nejsympatičtější) člen britské královské rodiny.

14 1
možnosti

Těm dvěma to nevyčítám, pouze doufám, že se dožiji dne, kdy charitativní organizace typu Population Matters někdo vypráská bičem.

17 0
možnosti

Od charitativní organizace Population Matters (Na populaci záleží!) to skutečně sedí.:-/Rv A co kdyby se z toho zavrženého třetího dítěte vyklubal génius, který by jednou provždy vyřešil problém uhlíkové stopy? V té současné tzv. západní civilizaci se teď všichni předhánějí, kdo vymyslí větší kravinu. A čím větší, tím víc se jí tleská.:-P

22 0
možnosti

Vy to nechapete...víc děti znamená víc soukromých letadel a opulentnich sídel v budoucnu...2 je min než 3

8 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->