Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Často je mlčení mnohem těžší než plácání toho, co mně přinese slina na jazyk.

0 0
možnosti

Zemana opravdu vůbec nemusím, jak už jsem tu několikrát psal. Ale v tomto zase oceňuji jeho zdrženlivost, když KONKRÉTNÍ důkazy nemá. Babiš v sobotu mluvil o státním teroru, krátce poté plácal o útoku na zboží a do 24 hodin se zase omlouval, že to tak nemyslel, a vrátil se ke své původní verzi. To je ale naprosto nepřijatelný způsob politika v podávání informací a v komunikaci s veřejností! Stejně tak to průběžně dělají i ostatní politici, jimž to právem již dlouhodobě vyčítáme.

Nejsem příznivec spekulací, a pokud si mám utvořit objektivní pohled na věc, nemohu na nich přece stavět. Vyjadření typu "existuje důvodné podezření" nebo "říká to BIS" pro mne opravdu NENÍ žádným relevantním důkazem.

Prezident by do celé kauzy měl vnést jasno. Nechal si na to celý týden. Pokud však i on bude mluvit v rovině spekulací, pak bude i jeho chystané vyjádření k ničemu.

P.S. Mohl však nejpozději druhý den po zveřejnění informace promluvit k občanům a vysvětlit jim, proč si k vyjádření nechává tolik času.

2 0
možnosti
Foto

Autorka se pozastavuje nad jednáním Zemana, jakoby muničák ve Vrběticích vybuchnul a o život připravil dva pracovníky před pár dny. Píše, že vláda to říká. Ta samá vláda už za léta vládnutí toho řekla víc a autorka tomu nevěřila. Najednou se výroky té samé vlády ohání. Sám se vůbec nedivím, že Zeman mlčí. Je to důkaz, že to má, na rozdíl od mnohých jiných, v hlavě ještě v pořádku. Vláda hovoří o důvodných podezřeních. Něco jiného by bylo, kdyby měla k dispozici nezvratné důkazy.

1 2
možnosti

Že raději nemlčí autorka blogu.

1 0
možnosti

Ze ten dedek mlci by me nevadilo, ale ma drzet pusu az do konce jeho dnu na Hrade.

2 0
možnosti

Cože?! Nepřišli gumičky?!

Dejte mi Hrachovou.

Jo, tak vy už o tom víte.

A co na to počítač?

Že mlčí8-o

0 0
možnosti

Pokud by někdo nevěřil např. poslancům z různých politic. stran, kteří mají oprávnění vědět více, než běžně obyvatelstvo, nechť si najde v zahr. médiích (The Guardian, např. r. 2019) mj. rozhovor s bulhar. zbrojařem Gebrevem, jehož se obdobní ruští chlapci pokusili otrávit v r. 2015 (nitky pak vedly i do UK v r. 2018). Může si to vyhledat i hradní kancelář, šetřilo se to.

1 0
možnosti

Včera p. prezident u příležitosti jmenování nového ministra přece jen promluvil, bohužel jeho monolog nabíral směr východní, jak se dalo očekávat. Já jsem v jeho slovech cítila jeho přání, abychom přijali ruský nacionalismus (ten český mu musí být podroben). S odkazem, že v Rusku najdeme odbytiště pro naše obchod. zájmy. Na to večer v ČT dobře reagoval p. Palouš: naše společnost je přece jenom vyspělejší než ta východní: vedle ekonomiky sledujeme i demokratické a právní principy, dodržování lidských a občanských práv. Bez právního státu se totiž jakákoli ekonomika propadne na úroveň ruské galerky: silnější hráči urvou vše (stanou se z nich oligarchové), ostatní budou mít holý zadek jako správní proletáři.

4 0
možnosti

No, z včerejšího prohlášení MZ jasně zaznělo, že jeho požadavek směrem k RF je v souladu s názorem vlády i prezidenta, tak ať přemýšlí a uvidíme jeho výstup na Prima CNN, tuším v neděli?

0 0
možnosti
Foto

Tak pokud už jednou Zeman označil BIS za čučkaře (asi věděl proč), těžko může bez výhrad přijmout jejich verzi, která je navíc děravá jako řešeto a není podložena žádnými důkazy. Pak je na místě si dát pauzu a zkusit sehnat vlastní informace, než jako prezident něco řekne, na rozdíl od stovek politických pitomečků, kteří se na kauze pokoušení nahnat body do předvolební kampaně.

6 8
možnosti

Jeden speciál vám ulítl, nevadí, poletí další, tak to zase neprošvihněte.

4 0
možnosti
Foto

Další možnost jeho odmlčení může souviset s tím, že se nemůže před projevem jít (tedy odjet) poradit na Ruskou Embassy a v Churchillových pamětech nenašel nic, co by mohl v nastalé situaci zkopírovat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->