Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Šiander!

Jsem špatný čtenář. Jak jsem se nedávno svěřil, dosud jsem se nenaučil číst. A vzhledem k věku se už asi nenaučím. Bratr mi tuto knihu doporučil, ale neuchvátila mne.

Když jsem ji potěžkal, byla moc těžká. Když jsem se ji snažil číst, zdálo se mi, že myšlenky se stále točí dokola, jakoby by byl placen od počtu stran. A pokud si to pamatuji dobře, tak je napsána takovým americkým stylem, s růzností písma, abych byl donucen vnímat, co je pro mne podstatné. To nemám rád.

Ale Vaše recenze mne nutí, abych tu knihu znovu našel a donutil se ji přečíst.

Uvidíme!

:-)

1 0
možnosti

Díky za info. Jeho pravidla mi připadají povrchní. Nečetl jsem a asi 400 stran číst nebudu. Prý podlehl závislosti na nějakých lécích, snad antidepresivech? Kovářova kobyla chodí bosa.

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->