Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FD

Vždyť testování nefunguje.Objednací doba 7 až 14 dnů!

0 0
možnosti
JL

Proč bych se měl nechat otestovat? Protože to chce stát. Ať si trhne nohou.

0 0
možnosti
LP

A přesně kvůli takovým jako jste vy, jsme tam, kde jsme. Já taky na testech nebyl, ale jen proto, že jsem k tomu nenašel důvod. Váš důvod je pro mě naprosto nepochopitelný.8-o

1 2
možnosti
Foto

"SLOVENSKO OTESTOVALO TÉMĚŘ CELOU ZEM" a já si stále říkám, k čemu jim to bylo. :-) Podle mého vyhozené peníze.

7 0
možnosti
Foto

J30a58n53a 64M40a28j23o62v83á

10. 1. 2021 21:27

Tak věděli, jak na tom v jednom konkrétním časovém intervalu tak zhruba mohou být a za tři dny už to bylo úplně jedno.

Takže taky pořád nemůžu přijít na to, k čemu jim to bylo...

7 0
možnosti
Foto

J66a63n71a 76M14a44j51o59v82á

10. 1. 2021 21:15

No, u antigenního testování se pozitivita pohybuje okolo pěti procent, i když budeme extra opatrní, tak pod deset. Je to logické, řada lidí tam jde prostě proto, že je to možné, podobně jako sousedka autorky, která si tam skočí za týden. Tak nějak proto, že to jde. To už jsem zamyšlená, proč vlastně.

Antigenní testování je šikovná věc a má svůj smysl. Otestovat se, když mám nějaké "divné" příznaky. Když jsem měla podezřelý kontakt, ale hlavně ,když se sama někam chystám - třeba na návštěvu k babičce a chci vědět, že jí neublížím. A v samoplátcovském režimu je to test za 350 korun, což je daleko rozumnější než cena za PCR.

Vysoký podíl nemocných je u PCR testů, kde se mi to ale zdá logické - tam prostě jdete tehdy, když to na covid spíše vypadá a tak je vyšší podíl poyitivně testovaných tak nějak logičtější.

0 0
možnosti
DS

Babička se nechala antigenně otestovat a pes vánoce nakazila celou rodinu včetně obou zbylých prababiček. V pondělí po vánocích byl PCR pozitivní. Antigenní testy mají odhadem 50% falešnou negativitu. Určitě máte doma minci, měla jste si ji hodit.

1 0
možnosti
Foto

J53a91n28a 40M85a70j70o17v49á

10. 1. 2021 21:18

Nemám k tomu podklad, ale jak tak sleduji a zapisuji naše testování v domovech, neodpovídá to vašemu odhadu negativity, spíše tomu "oficiálnímu". Zatím je v podstatě mimořádné, kdy se antigenní a pcr test neshodují, jsou-li udělány v rozsahu max 48 hodin.

0 0
možnosti
PL

P74e34t75r 37L66o62r84e25n37c

10. 1. 2021 19:10

Děkuji za Váš optimistický a konstruktivní přístup k "věci"! :-)

0 0
možnosti
Foto

Víte co měli Slováci z plošného testování? Za vynaložené miliardy jen číslo, které už další den nic neznamenalo, jinak průběh a šíření covidu stejné jako u nás, jen s asi dvou nebo třítýdenním zpožděním. Podobně je to v celé Evropě. Testy jsou jen skvělým byznysem pro připravené. Stejné je to s očkováním.

16 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->