Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc vam preji, slecno Rebeko, aby vas uz konecne nekdo obejmul a nepustil.

3 0
možnosti
Foto

To přejede nějakému pánovi strašlivý osud. ;-D

1 0
možnosti
JT

J11i40r74i 91T44i87c68h27y

19. 12. 2020 16:14

Autorka blogu zrejme nosi rousku, kdyz se prochazi v opustenem lesu.

2 0
možnosti
Foto

Ústí je promořené už dávno díky exhalacím z chemiček, takže délebydlící obyvatele nemůže nějaký mrňavý virusek rozházet.

Já se divím, že tam můžete žít. Město - horor! ;-D

1 0
možnosti
MP

V praxi pozoruji souvislost mezi dodržováním 3R a vývojem indexu rizika PES.

1 0
možnosti
MK

To s těmi košíky je sranda. Šli jsme s manželem do Alberta - pán říká, musíte mít 2 košíky. My - dobře. A on - určitě Vám bude stačit jeden, tak jen projeďte skrz turniket a nechte druhý košík za ním, já si ho vezmu hned zpátky. Vlk se nažral.... to samé v Lidlu.

1 1
možnosti
Foto

J89i47ř33í 34K56i35n71d91l

19. 12. 2020 10:28

Je vidět, že v Ústí nad Labem mají lidé rozum. To si opravdu myslíte, že vás rouška ochrání. Pokud nemáte rýmu, neprskáte a není v okolí nikdo, kdo prská a kašle, tak rouška má význam, jak zaječí pacička na krku. Akorát, díky ní fetujete to, co vaše tělo vyloučilo jako nezdravé a rouška zachytí.

6 2
možnosti
MK

No, já normálně rýmu nemám, ani nekašlu. Ale jakmile vlezu do obchodu s rouškou - tedy respirátorem, začne mi kapat z nosu a chce se mi zakašlat. Takže sundat roušku, utřít nos....vždycky se otočím zády, aby mě nikdo neviděl. Tedy chci si myslet, že mě nikdo nevidí;-)

2 0
možnosti

A to ještě nejzdíte do Globusu v Trmicích, tam je to teprve "saigon", už když v nedalekých Předlicích řádila před pár lety žloutenka, cikáni tam brali pečivo do holých rukou (nekupovali jenom přehrabovali), takže ostraha musela být trvale přítomna i u regálů s pečivem. Ale k tomu ignorování pravidel, zdejší obyvatelé mají asi dojem, že jsou tou minulostí (za socíku inverze) dostatečně zoceleni;-)

0 0
možnosti
Foto

Možná byste to těm ženám za kasou měla předvést. Sedět tam osm hodin s hadrem přes obličej je skutečně příjemný zážitek.

Další věc je ta, že pokud někdo covid prodělá, je alespoň na několik měsíců imunní a není ani infekční vůči svému okolí. Proč by se potom proboha měl měsíce dusit v roušce? Mimochodem, je to i můj případ a venku ji také nenosím, tam to navíc není ani povinné, pokud dodržujete odstup dva metry od ostatních. Nejsem žádný anarchista, do obchodu si ji bez keců vezmu, ale jinde ne, nebo si její nepoužívání nechám odsouhlasit, třeba kolegy v kancelář, tam ji nenosí nikdo.

5 3
možnosti
MB

Celý den s rouškou je vážně hrozný, i když v obchodech nutný.

Stála jsem u pultu s uzeninami a přede mnou byla malá mírně přiohnutá babička. Prodavačka ji přes plexisklo, roušku a rámus v obchodě skoro neslyšela. Musela jsem já, vysoká a hlasitá, dělat tlumočníka. Když jsem byla na řadě a požádala o 20 dkg Turisty, pronesla prodavačka "Mě už odpoledne bolí v krku, jak musím pořád křičet a každého se 2x ptát, cože to chtěl. Vám je aspoň krásně rozumět." a dala mi 30 dkg Gothaje :-) Vzala jsem ho taky a nekomentovala to

3 0
možnosti
DS

Posílám odkaz na výsledky rigorózně udělané studie té obyčejné imunity testované na protilátky. Mezi zařazenými je řada těch nejseniorovatějších seniorů https://www.prolekare.cz/covid-19/testujme-s-rozumem-dlouhodobe-protilatky-proti-sars-cov-2-u-senioru-125253

Všech 9 PCR pozitivních hrášů Slávie se zázračně uzdravilo, "klinika testy nevyhodnotila správně..." https://www.sport.cz/fotbal/ceska-1-liga/clanek/1939352-koronavirus-ve-slavii-vsechno-je-jinak-hygiena-rusi-karantenu-i-izolaci-fotbalistu.html

Marx Engels Beatles .... Ať žije mír

3 0
možnosti
Foto

Takže paní autorka je tak vyděšená, že musí oběhnout všechny krámy v okolí a pak si tady postěžovat. Ach jo.

6 2
možnosti
MB

A ze samého soucitu tady nesobecky sdělí, který zaměstnanec kterého obchodu nedodržuje předpisy, aby ho mohl zaměstnavatel vyhodit.

1 1
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->