Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Umyjte si mozek, pani Hano Rebeko, to vam prospeje. Ty chlapy, co zde popisujete, jste potkala kde? Na Mirove nebo ve Valdicich? Pane jo, vy teda mate starosti! Nechcete si zalozit neziskovku, kde budete reditelkovat za kilo mesicne, aby vasich 20 zamestnancu delalo hygienickou osvetu? Manual na spravne myti rukou do kazde rodiny! Chce to brozurku o 50 stranach na kridovem papire v nakladu pul milionu kusu, skoleni a turne prednasek po republice, pekne edukativni video, kampan v rozhlase, televizi a na netu! Na tyhle broskvoviny (peach=broskev) se dnes penize najdou kdykoliv. Hura do toho, nasla jste diru na trhu! Ale bavite, to se vam musi nechat, to zas jo.

2 0
možnosti

Jo, jo...hygienická koučka...to tu ještě není:-)))))

4 0
možnosti

Skoro každý váš blog je důkazem toho, proč se s vámi dá jen stěží vydržet v partnerském vztahu.:-)

1 0
možnosti

No toto! Tak to určitě není! Chyba je v těch ostatních...přece:-))))

0 0
možnosti
Foto

Jen si ruce pořádně myjte několikrát za den. Až si dokonale odstraníte ochrannou vrstvu kůže, která brání pronikání infekcí. A pak - hurá na kožní! ;-D

4 1
možnosti
Foto

Vrstvičku odstraní každé mytí mýdlem, ovšem ona se zase obnoví.

0 0
možnosti
MB

Ahoj Rebeko,

kam na ty chlapy chodíš? Jeden exot vedle druhého. Já jsem nikdy po návštěvě byt dezinfikovat nemusela. Jestli jsi knížky ode mě nevykoupala v Savu, budeš je taky muset vyhodit. Jsem čuně, klidně sním jablko rovnou ze stromu a jako dítě jsem klidně mrkev ze zahrádky jen otřela o tepláky :-) Moje děti měly dovoleno hrabat se v nehygienickém písku, někdy je manžel přivedl domů v takovém stavu, že jsme je z rohožky odnesli rovnou do vany. Připomínalo mi to vtip: Musela jsem umít 5 dětí, než jsem našla to naše.

V lese pijeme z jedné lahve a fuj, když se tam jde manžel vyčůrat, nemá s sebou dezinfekční ubrousky. Hladíme cizí psy. Knížky nakupojeme v antikvariátu, kdo ví, kdo na ně sahal.

Na druhou stranu se taky po příchodu mejeme ruce a nikdy u nás na návštěvě nebyl nikdo, kdo by si po použití WC ruce neumyl a nikdy u nás nebyl nikdo, po kom bych musela dezinfikovat byt.

P.S. Právě mám hnusnou virózu, protože mi synovec, kterému teklo z nosu řekl "Teto, ještě pusu!" no, nedejte mu ji, když vidíte ty dětské oči ;-D Asi jsem si měla líp umýt ruce.

8 0
možnosti
Foto

budiž vám útěchou, že každej máme nějakou úchylku

1 0
možnosti
Foto

Vždycky mám pocit, že většího prodejce svého soukromí za hranu vůbec možného tu nelze najít.

...chlapy po Vašem boku dodatečně odměňuji metálem podoby šťastné špinavé pracky:) promiňte...

5 2
možnosti
Foto

Kritičnost není špinavost, ale vlastní názor.

0 0
možnosti
Foto

Nemám rád dlouhé články, proto jsem ten Váš nečetl. Jen bych měl jedno dobré doporučení, jak se bránit podobným virovým onemocněním, a věřím, že to může platit i na tenhle "věncový" virus. Já osobně nevím, co to je chřipka.

Myslet, kromě hygieny, také na preventivní ochranu, tj. budovat si imunitu svého organismu. Nejlepší jsou přírodní prostředky, jako je třeba česnek a cibule. Pravidelně každý den zkonzumuji jeden stroužek česneku a kousek čerstvé cibule. Tato přírodní antibiotika mají výborné zdravotní účinky.

Jinak k Vašemu titulku jinak:

Řekl bych, že těch, kdo si umí mýt ruce (podobně jako Pilát Pontský) je dost.

1 0
možnosti
Foto

Chudák pračlověk . Ruce si nemyl a přesto přežil. Nebylo to náhodou proto, že máme imunitu dar od přírody , která zlikviduje viry na rukou. Je zajímavé a vědecky a lékařsky prokázané, že děti, které doma vyrůstají v hygienickém prostředí později mají astma, alergie a každé respirační onemocnění je zkosí. To proto, že díky sterilnímu prostředí ve kterém bylo vychováno e jejich tělo nedokázalo vytvořit dostatečnou imunitu.

5 0
možnosti
Foto

Svatá pravda.

Domácnosti, kde se každý den luxuje, pucuje, všechno čistí, mydlí a desinfikuje, jsou ty nejohroženější. Ty neviditelné potvůrky se nejvíce zaměřují právě na tyto své nepřátele.

1 0
možnosti
Foto

Váš článek je na jedno téma, mytí rukou, dost dlouhý, a tak jsem čekala, že po mytí rukou si přečtu něco o tom, jak si přítel myje další části těla... Ale nedokážu si představit, když se pobývá na zahradě nebo někde venku, že by se někdo před jídlem, ať už je to něco opékaného nebo sladký zákusek, sháněl po vodě s mýdlem. To by ho ostatní považovali, a právem, za zchoulostivělého pedanta.

3 0
možnosti

Vzdycky mne pobavi, kdyz nekdo zacne tvrdit, ze vetsina neco dela spatne.-)

Priste bych se rad dozvedel, jak si spravne vytrit panev a jak jste to delali u vas doma.

Ty vase recesisticke blogy mne zacaly bavit!

9 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->