Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji blogerce za recenzi. Se zájmem jsem si ji přečetl. Film jsem před léty viděl, můj názor na něj - na rozdíl od autorčiných blogů na některá jiná témata - se víceméně shoduje s jejím. Dovoluji si jen poopravit malou nepřesnost. Paní Šiander uvádí - Po sesazení Ajátoláha přemluvil Moody svou ženu k dvoutýdenní návštěvě u příbuzných v Teheránu.

V lednu 1979 však neskončila vláda ajatolláha , nýbrž abdikoval šáh Muhammad Rezá Pahlaví : https://cs.wikipedia.org/wiki/Muhammad_Rez%C3%A1_Pahlav%C3%AD

0 0
možnosti
Foto

Je to tak. I milovníkům kinematografie se občas stane, že narazí na výborný film, který nikdy neviděl a je mile překvapen. Naposledy se mi to stalo včera večer, když jsme se s manželkou dívali na Proroctví z temnot (The Mothman Prophecies) Je to mysteriózní drama natočené podle skutečné události z roku 2002. V hlavní roli s Richardem Gerem, který se mi tu líbil možná ještě víc než v Pretty woman. Mimochodem na ČSFD má film ještě vyšší hodnocení (73%) než Bez dcerky neodejdu (71%)

0 0
možnosti
Foto

Já bych film doporučil Pirátům a paní Šojdrové.

2 0
možnosti

Cetl jsem jak knihu, tak i videl film. Mi taky kniha pripadala lepsi, i kdyz ve filmu "zazarila" Sally Fields. V kazdem pripade smekam klobouk pred odhodlanim te americanky. Na severoamericany muzeme mit ruzne nazory, ale nelze jim uprit jejich "go" mentalitu. Ta se napriklad projevila i pri invazi v Normandii, kdy americti vojaci dokazali "obratit" temer beznadejnou situaci, vojensti historici povazuji obrat na plazi Omaha jako jeden z vojenskych historickych "zazraku" prave kvuli te "go" mentalite.

3 0
možnosti

Nedávno jsem byla s dětmi jako doprovod v divadle na Kytici a došlo mi, jak jsou ty příběhy nadčasové. Když nás to nutili číst a recitovat v 12 letech, byla to jen otrava.

1. "nechoď na jezero" aneb neber si ho

2. "nevesely truchlivy jsou ty vodní kraje", nelíbí se mi v jeho zemi

3. "vdala jsem se, vdala již, ale byly chyby", neměla jsem si ho brát, matka měla pravdu

4. "nevdala se tvá matička ve příbytek lásky" on mě nemiluje, jeho rodina je při něm a jsou příšerní

5. "avšak mi tu na jistotu zůstavíš to dítě" jdi, ale dítě tady necháš

2 0
možnosti
Foto

Víc se mi "líbila" knížka, ale obojí ukazuje na neskutečnou houževnatost Američanky, která v bezvýchodné situaci ani na vteřinu nezapochybuje o svém úsudku a o svých právech - to je výchova a vliv domácího prostředí. Jsem přesvědčená, že jen díky tomuto základu dokázala nemožné. R^

0 0
možnosti

Tohle já jsem nikdy nedokázala. Stačí mi, že vím, o čem to je

1 0
možnosti
Foto

Skvěle totiž zachycuje americký sen a pohodlný život ve Spojených státech, který umožnil Moodymu nejen lékařské vzdělání a zaměstnání, ale i naprostou svobodu ve všem a požívat vymožeností Západního světa.

Zdroj: https://siander.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=758251

Opravdu mu ten sen a život v USA dal naprostou svobodu, když musel zápírat, respektive když nevyjevil jeho islámskou podstatu? Co když si celou dobu říkal: Tak prázdná, tak prázdná se mi všechna rána musí zdát.

1 0
možnosti
Foto

Máte ve vaší recenzi drobnou chybu. Betty se na americké ambasádě v Iránu nic dozvědět nemohla, protože tam prostě USA ambadu nemají. Zájmy USA v Iránu zastupuje od roku 1979 velvyslanectví Švýcarska.

3 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->