Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omylem jsem klikl + na pana Jiřího Jiřího Kučeru ale chtěl jsem to dát + panu Jiřímu Konrádovi.

0 0
možnosti
Foto

Tak vůbec mě přijde, že úcta ke stáří je dávno pryč. Bohužel s ní i pokora, skromnost i respekt k rodičům, učitelům. Slevy jsou jenom komedie na nás spotřebitele. Ale za blog karma.

0 0
možnosti

R^

Také mám pocit, že tato doba pro mne není, že je nějak nepřátelská vůči starým lidem. Co tu ještě překážíš? Bůh mne ještě nepovolal!

Vnímám, jak se naše společnost sune od reality do společnosti virtuální. Normální, svobodné, přirozené vztahy nahrazujeme falešným, sociálním inženýrstvím! To ale nemá budoucnost! Nikdo mne neslyší. Tak si, vy mladí, musíte nabít držku!

:-)

1 0
možnosti

Slevy beru jako podvod na zákazníka. Každou slevu si předem nejdřív zaplatíme ve zvýšených cenách, nebo, a to je ještě horší, jde jen o trik a o žádnou slevu ve skutečnosti nejde. Přitom řetězce nikdy netratí, okrádají buď nás, dodavatele, nebo výrobce. Navíc celé je to postavené na naší sobeckosti a závisti, podporují v nás tyto vlastnosti a nutí nás k něčemu co bychom nikdy neudělali, třeba instalaci nějaké slaboduché aplikace, které navíc dobrovolně povolíme hrabat se nám v datech (včetně kontaktů a fotek) a sledovat naši polohu.

5 0
možnosti

Samozřejmě, že každou slevu již dávno mají zaplacenou na přemrštěných cenách. A navíc ta sleva není pro seniory, kteří ty slevy prostě nedokáží usledovat. Žijeme v divné době, v době postkomunistického sociálního inženýrství levičáků! :-)

0 0
možnosti
Foto

Vůbec není třeba být smutný, já si také do telefonu žádné takové aplikace neinstaluji i když by se mi tam vešly. Je tady totiž i bezpečnostní hledisko - s každou nainstalovanou aplikací riskuji že se mi do telefonu dostane nějaký škodlivý kód. Takže nic naistaluji a na slevy neslyším, obchod si volím dle jiných hledisek ;-)

1 0
možnosti

Nemusíte důchodce litovat, že mnozí technicky nevybavení nedosáhnou na slevy. Ty podprahově sprosté slevy gumují lidem soudnost a kdo se dá na honbu za slevami, je jejich otrokem.

9 1
možnosti

Pěkně jste nám ty "chudáky důchodce" vylíčila. Máte opravdu tak zúžený (tedy naprosto nedostatečný, a proto hloupý) pohled na dnešní seniory, nebo je váš článek opět jedním z těch, kterými se snažíte je dehonestovat?

Ať tak či onak, předvedla jste se jako totalné hloupá husa.

1 8
možnosti

Určitě jste blog četl ?

5 0
možnosti

J41o51s79e49f 20H89e53r74t10l

16. 9. 2020 22:26

Sleva...kouzelné slovo pro Čechy...

Tady přece vůbec nejde o to, jestli někdo má chytrý telefon nebo ne, ale o to, jestli ta "sleva" na zboží je slevou nebo pouze úpravou ceny, která je vysoká v porovnání s jinými obchody pro stejné zboží.

0 0
možnosti

Velmi pozoruhodný je postup u slev podle zákona!!! Když u nás nepřiměřeně zdraží máslo, víme, že za pár dní bude mít normální "zlevněnou" cenu! Žijeme v absurdní společnosti! :-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Není senior jako senior potažmo důchodce jako důchodce. Mí vrstevníci a spousta mých známých a kamarádů samozřejmě internet doma mají a mají i chytré telefony, které používají na komunikaci s přáteli, s dětmi a s vnoučaty. Třeba i proto, že ty děti a vnoučata bydlí daleko a takhle je mohou vidět třeba každý den. Jo a dechovku fakt neposloucháme. Raději vyrazíme na golf. Zrovna minulý týden jsem byl s kamarádem, kterému je 72 let. Má taky chytrý telefon a na stará kolena si koupil nové auto. Je ale pravda, že ani jeho ani mne nějaké slevové kupóny nezajímají ...

1 0
možnosti
Foto

Díky vám vím, oč přicházím.. věk 65, chytrý telefon sice vlastním (z donucení), ale o slevách vím prd!;-Dpřesto jsem si vás ráda přečetla!R^

2 0
možnosti
Foto

no ale zase máš tam aplikaci Naše houby, to by se ti v lese hodilo:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 14,33
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->