Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J25a82n93a 65M37a87j62o98v63á

20. 8. 2020 17:02

No jo, konečně reklama na Audi, které jsem si všimla :-).

1 0
možnosti

Blog je napsaný inteligentně, ale autorka možná trochu zapomíná vzít v úvahu podstatnou věc. Marketingový tým firmy, jakou je koncern Volkswagen (výrobce Audi), nepozůstává z amatérů, kteří v životě neslyšeli o Rorschachově testu a neumí si domyslet, jaké asociace vzbudí v části společnosti holka s banánem v ruce. To si koneckonců domyslí i ten amatér, pokud naprosto nezapomněl, že byl kdysi taky puberťákem:-) Ale reklamu takovýmto značkám dělají za těžké miliony profíci, kteří mají psychologii zmáknutou od A do Z a předvídat reakci veřejnosti na cokoli, co vypustí do světa, je naprosto základním předpokladem jejich profese. Takže bych se na celu věc díval s předpokladem, že Audi vůbec nepodlehlo nějaké překvapivé reakci lidí na něco, co tak vůbec nemyslelo. Spíš celou tu reklamu vytvořilo s cílem vyvolat právě takovou reakci, jakou vyvolalo a předem vědělo, že tu reklamu následně stáhne - čím si zajistí, že místo placeného reklamního prostoru na billboardech a v časopisech jim ten obrázek budou ve svých blozích a facebookových příspěvcích úplně zdarma šířit dobří lidé, jako tady paní autorka a spousta dalších bojovníků proti "přehnané korektnosti", kteří si při všem tom chlubení se svými znalostmi z psychologie vůbec neuvědomují, že se právě nechali bezplatně použít jako něčí pracovní nástroj a že díky nim ta reklama dopadla přesně tak, jak dopadnout měla ;-)

3 0
možnosti

Michal Gecik: Naprostý souhlas R^:-)

0 0
možnosti
Foto

A to si predstavte videá, kde oteckovia robia dcérkam účesy pomocou vysavača.!!!! Vtiahnu vlásky malej princeznej do trubice, zaškrtia gumičkou a copík ako vyšitý je na svete.. Divím sa, že tieto videá nespôsobili podobný rozruch u nejakých pomätencov... Veď v prípade copu ide o jasný falický symbol, v prípade vysavača by sa tiež dala nájsť podobná narážka, že áno...

Banán je banán, nemôže chudák za to, že má tvar aký má, rovnako ako za to nemôže napríklad uhorka...alebo rohlík....

Deti banány jedia, ide o úplne normálne ovocie. Jedia aj uhorky a rohlíky...

To, že niekto vidí to, čo chce vidieť, podsunie to ostatným a všetci sa z jeho chorého názoru poskladajú a ustúpia mu je viac ako zarážajúce...

Ktovie, čo by títo bojovníci za práva neviem koho hovorili, keby dievčatko jedlo napríklad jablko.... :-).

2 0
možnosti

Tak dneska je to naprosto normální, že každý pomatenec diktuje co je správné, stačí se podívat na trh s elektromobily a je smutné, že velké firmy a státy těmhle teroristům naslouchaji. A k tomu facebooku, ano je tam plno tupcu, ale naštěstí se dá dobře nastavit kdo co vidí a co budu sledovat já.

4 0
možnosti

R17a53d53e74k 90S28c25h75ö33n

16. 8. 2020 21:37

Karma jak Brno. A klikal bych na ni několikrát, kdyby to šlo!

4 0
možnosti
Foto

Co jsem pochopil, šlo v první řadě o to, že to nabádá hrát si děti před autem, kde nejsou vidět...

0 7
možnosti

Je hodně smutné kam až to došlo. Je vidět, že většina nynější populace se nudí má čas se vystavovat na soc.sítích a mimo jiné šikanovat své okolí. Hodně napovědělo období covidu jak se všichni hroutili a někteří stále hroutí. Ti co sítě prokoukli už na nich ukončili svou aktivitu a život jde dál.......

5 0
možnosti

Já bych i třeba pochopil, že někdo nepříliš mentálně vyspělý uvidí sexuální symboliku v banánu v ruce vyzývavě oblečené šestnáctileté dívky. Ale v ruce takto malého dítěte to může napadnout jen úchylného pedofila.

Okolo černochů, cikánů (nebo už je povinné říkat jim Romové?), homosexuálů, lesbiček, různých sexuálních úchylek a orientací jsme byli z nějakého důvodu donuceni chodit po špičkách. Kde co už je dnes tabu, často je problém stvořit souvislejší text bez toho, aby se člověk nějakého tabu nedotkl. Jako by snad byli z cukru, či co. Pokud má někdo se svojí identitou nějaké duševní trable, měl by vyhledat odbornou pomoc a ne terorizovat své okolí vynucováním si hyperkorektních ohledů. :-P

16 1
možnosti

Česká televize musela stáhnout reklamu na popud feministek. Reklama ani nevím na jaký produkt byla. Nadejný ženich žáda budouciho tchána o ruku dcery ,na což mu tchán dal klíče od garsonky někde na sídlišti a oznámil mu nech veme dcéru na dva měsíce do garsonky a pak nech příjde žádat o ruku. Reklama vtipná ,ale neprošla u feministickeho hnutí. :-).

5 0
možnosti

J50a72k62u47b 88T52u52r53e27k

15. 8. 2020 23:31

"Poslední měsíce na FCB mi chodily anonymní zprávy (nikdy jsem nepřišla na to, od koho byly)," - milá paní, to nebyli anonymní zprávy. To byli Vaši přátelé, které jste si sama přidala přidala do svých přátel. Aneb vrána k v ráně sedá, rovný rovného si hledá.

0 12
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->