Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na základě Vašeho článku jsem se na seriál podíval, a to na celý. Možná je škoda, že jste jej nedokoukala do konce. Za mě je to moc povedené dílo a hlavně, což je třeba zmínit, je to fikce. Nicméně fikce, která jde na dřeň tím, že ukazuje, že i v nejvyšších patrech římskokatolické církve mohou panovat intriky a podobné jevy.

Osobně mě seriál pobavil a neurazil, nicméně chápu, že pro člověka, který je (třeba) konzervativnější a bigotnější, může takové dílo být téměř rouháním. Ovšem za sebe to vidím jako povedené dílo o papeži, který se pere se svými vnitřními bolestmi a zároveň chce Vatikán zbavit komerce. Mojí vírou to neotřáslo, každopádně například mí rodiče by mohli být pohoršeni.

0 0
možnosti
Foto

Ten seriál je svým způsobem geniální. Jen se musíte zbavit předsudků, abyste to pochopila.

2 0
možnosti
ZS

Za mě skvělá minisérie. Jedna z nejlepších z produkce HBO.

1 0
možnosti
Foto

Omylem jsem klikl na karmu, ale to vám asi vadit nebude. Nicméně chtěl jsem jen napsat svůj nesouhlasný komentáře, protože ten seriál se mi moc libil. Dlouho jsem neměl odvahu a hlavně chuť si to pustit. Nakonec mne přesvědčil kamará, který mi to doporučil. A libilo se mi to moc. Asi proto, že nejsem katolík...

0 0
možnosti
Foto

Na seriál může mít každý svůj názor. S obsahem vaší recenze proto nechci polemizovat. S čím však absolutně nesouhlasím je, že jste recenzovala dílo, které jste z více než poloviny nedočetla respektive neshlédla.

2 0
možnosti
Foto

Je to taková pohádka Papež Pius XIII tohoto jména nikdy nebyl nebyl

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě. Většina filmových nebo seriálových postav nikdy neexistovala.

0 0
možnosti
MV

jedna z nejlepsich miniserii v posledni dobe - Sorrentino je vzdy zarukou

4 0
možnosti
Foto

Podle mne je daleko zajímavější pokračování. Mladý papež leží v kómatu a je nahrazen "Novým papežem", kterého hraje skvělý Johne Malkovich.

https://www.csfd.cz/film/684732-novy-papez/prehled/

Není třeba to brát až tak vážně. Ježíš se určitě také rád zasmál. Nebo snad ne?:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, podívám se, už jsem o tom také přemýšlela. Ze mě seriál ateistu jiste neudělá.  Karma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->