Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Křesťanka pěstuje myrtu na svatbu cizoložnici, která chce rozbít rodinu?

1 1
možnosti

T73e73r42e82z41a 72H64o89l31á

16. 8. 2020 10:46

a jak víte, jaká přesně byla situace toho chlapa?

0 0
možnosti

no nevím ..1+1 a 24m2 ??8-o to je tak max. garsonka :-/

0 0
možnosti

600 tisíc je cena rekonstrukce bytu kolem 70 metrů s bouráním příček, natahováním nové vody a elektřiny, s nábytkem na míru a solidní podlahou.

1 0
možnosti
Foto

Autorka bydlí v Ústí n. L. Tím spíše je ta cena vražedná.

Za 600tisic si koupí další garsonku.

7 0
možnosti
Foto

Když jsem byl mladej kluk, tak jsem měl spoustu kamarádů i kamarádek, ale jak šel čas tak postupně ubývali. Podle toho jak se měnily naše priority i životní hodnoty. I teď mám relativně dost kamarádů v mém věku, ale i mladší a starší, se kterými rád zajdu na pivo, na víno, na golf, na fotbal, na kolo, na lyže, za kulturou, ale opravdových přátel se kterými mi je opravdu dobře a na něž se člověk může spolehnout i v těžkých životních situací tak ty spočítám lehce na prstech jedné ruky. Mým nejlepším přítelem je můj bývalý kolega z práce. Známe se téměř 40 let a pořád si máme co říct a je nám spolu dobře. A nevzpomínám si, že bychom se někdy spolu pohádali...

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS