Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takový je život. Myslím, že si spousta lidí přehodnotí co mít musí a co ne. Podle mě spousta firem tuto vlnu nepřežije.

0 0
možnosti

J63i70ř21í 94F73o22g71e38l

27. 4. 2020 8:33

Bude to jak s hospodami.

Jedny se zavřou, druhé se nově otevřou.

4 0
možnosti

U nás v obci neskončila ani jedna provozovna. Žádnou totiž nemáme.

3 0
možnosti

Pekařství se přestěhovalo k 30.3., nemá to souvislost s pandemií. A prodávají bez přerušení, na nové adrese.

3 0
možnosti

Jen doplním, že už asi před cca 25 dny jsem napsal něco v tom smyslu, že "vybrané" živnosti již byly popraveny... !!!! tzn. odsouzeny ke krachu...... myslím si, že hospody, minipivovary, hotely a ATD: .....by dnes "mohly" vyprávět......., ....... kdyby na to měly sílu......

0 2
možnosti

Já Vás zdravím Rebeko. Jsem narozen v Ústí roku 1971. Vy se divíte , tomu co "dnes" vidíte...??? Já vím, Vás omlouvá, že tu nejste tak dlouho jako Já. Tady v Sudetech to nebylo nikdy jednoduché....... A není to "jen" a ani "dnes" ..... A v "dnešní" době viru to platí dvojnásob...... Toto a Tady je totálně "vyráglovaný" kraj....... bohužel.... To je REALITA ..., ... tak silná, že "asi" tak , že zítra vyjde Slunce.

Jinak krámek se Schichtovým mýdlem a "prádelnou" bohužel skončil už před virem...... A to jenom uvozuje to naše žití v Sudetech , .... potažmo v Aussig........ Tak asi tak ...... Vy mi asi trochu rozumíte, ale "pražácáci" , "intoši" , "gendeři", jiní a odjiunud, atd. asi NE.... Bohu ... žel......

1 0
možnosti
Foto

zkusil jste to nahrát na pražáky, ale to se nepovedlo a co je to za výraz to vyráglovaný?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS