Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro recenzi jste si vybrala opravdu pěkný a kvalitní román. Já bych ještě ráda vyzdvihla, že toto nové vydání má překrásné obálky, které doslova lákají vzít knihu do ruky a začíst se. Protože mám knihy Hany Marie Körnerové moc ráda, potěšila jste mě.R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný den, milá paní Ortová,

děkuji pěkně za Váš příspěvek.

Je to úžasný historický romantický román! Souhlasím s Vámi.

Já jsem četla e-knihu, ale věřím, že papírová kniha musí být ještě větším zážitkem, když ji člověk drží v rukou.

Pokud se Vám moje recenze na knihu H. M. Kornerové líbila, četla jsem od této autorky většinu knih (víc jak polovinu), můžete si přečíst i další recenze.

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS