Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jinak doma mám druhé vydání, které je sice poměrně obsáhlé, nicméně tam chybí pár zásadních kapitol, které vyšly až později. Například poměrně obsáhlá kapitola o chování v tramvaji, o tom, kdo koho a za jakých okolností pouští sednout apod.

Druhé vydání jsem našel také na internetu v podobě PDF.

http://www.rodon.cz/admin/files/ModuleKniha/1146-Spolecensky-katechismus.pdf

1 0
možnosti

Je to skvělá kniha. V centru Prahy je cukrárna, kam občas vezmu svou ženu. Tuhle knihu tam mají, tak si v ní při kávě listuji.

0 0
možnosti

K18a69r59e82l 70M58a50s80e17k

19. 1. 2018 16:23

Jak se jmenuje ta cukrárna, prosím?

0 0
možnosti

Když jsem si přečet definici gentlemana, smutně jsem konstatoval, že je zde mnoho diskutérů, kteří tuto definici nesplňují.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný den, pane Jílku,

děkuji za Váš příspěvek.

Vidíte... Jsem na tom stejně. Během svého života jsem poznala asi jenom dva gentlemany...

Máme se hodně co učit.

Kéž by bylo "IN" být gentlemanem a chovat se podle pravidel společenské etikety, a ne naopak, čím horší a hrubší způsoby, slovy, gesty i chováním, tím lépe.

Přeji krásný den, H. R. Šiander

0 0
možnosti

K26a12r82e30l 60M30a55s30e97k

19. 1. 2018 11:36

Krásné čtení. V

1 0
možnosti
Foto

Pěkný den, pane Masku,

děkuji za Váš příspěvek.

Já jsem po této knize dlouho toužila a chtěla jsem si ji přečíst. Tak jsem si splnila svůj další sen.

Je to opravdu nádherné čtení. Sice se to nedá přečíst jako román za den či dva, ale člověk si to zase vychutnává a snaží si to zapamatovat, to má také své kouzlo.

Vřele každému doporučuji!

Mějte se krásně, H. R. Šiander

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS