Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MA

Pokud fotograf použije patřičný objektiv, byl by i Váš vyhlazený obličej plný jemných vrásek. Když chcete někoho poškodit, použijete takový snímek.

0 0
možnosti
RC

Mimochodem, fotky na billboardech a plakátech jsou kapitola sama pro sebe. Když se člověk podívá, jaké mladice ho z "papíru" lákají např. na koncert a potom vidí v reále ten neúprosný zub času, je to k smíchu.

1 0
možnosti

Tak ty fotky sice nejsou z Ústeckého sídliště Stříbrníky, nýbrž z Dobětic, ale budiž...

M. Zeman se neúčastní politických debat z toho důvodu, že jeho názory všichni znají, naproti tomu postoje dalších kandidátů veřejnost až tak dobře znát nemusí.

Jinak mě docela překvapuje, jak všichni řeší koho bude mít M. zeman za soupeře v druhém kole, jenomže on se tam třeba vůbec nemusí dostat...

A fotky státníků se samozřejmě retušují všude, logicky tak bude M. Zeman vzhledem ke svému věku a zdravotním trablům vypadat sešleji než takový M. Hilšer nebo třeba i M. Topolánek, tady je holt každých deset let znát...

3 0
možnosti

stejně jako zbývajících osm.

1 2
možnosti
VE

Strategicky vzato, pokud se do druhého kola dostane Zeman + Drahoš, hned první debaty ukáží, jaký je Drahoš nekompetentní amatér, a máme tu Zemana na další období. Porazit Zemana má reálnou šanci Topolánek

3 1
možnosti
VS

Pokud se tam dostane Zeman, žádné debaty nebudou.

0 0
možnosti
JF

J58i85ř45í 50F56á84b94i83k

11. 1. 2018 23:35

Zeman je lhář mimo jiné. Tvrdil , že kampaň nevede. Dnes jsem v poště měl Zemanův leták kandidáta na presidenta.S odkazem na http://www.zemanznovu.cz. Lže jako ve všem. Takového presidenta nechci

10 4
možnosti
JH

J38a56n 14H19l29e39d96í13k

11. 1. 2018 23:27

osm kandidátů jsou drzí uličníci, zcela bez jakékoli zásluhy o republiku, s naprosto průměrným, až trapným životopisem, možná hnáni svými partnerkami ke své vlastní oslavě a slávě. Jsou zcela rovni všem průměrným mužům Česka, chodili do práce, vychovali potomka a jako korunu života se v tranzu rozhodli to zkusit se porvat o kus masa, v podobě hradčanského trůnu Všichni, mimo politika Zemana, na tuto funkci PŘEDPOKLADY nemají !!

2 10
možnosti
VS

Spíš by to chtělo říct jednoho, který nemá lepší životopis než Zeman:-) Možná Hannig a Topolánek. Ale za všema stojí něco práce a úspěchů, jsem za to moc ráda.

1 0
možnosti

Paradoxně na té podobence z roku 2017 s rozcuchanýma vlasama vypadá mnohem svižněji a akčněji než na té ateliérové fotce;-D

2 3
možnosti
JR

J36a96r73a 41R85a52n94k

12. 1. 2018 4:12

To bylo pred face liftem;-)

0 1
možnosti
RJ

R14a37d22e50k 71J25a16r90o72š

11. 1. 2018 22:52

Chraň Bůh, že bych byl zastánce Emana, ale v případě billboardů a plošné reklamy obecně se v ČR (a ve světě) v případě politických kampaní nevyžaduje, aby byly těsně před volbami staženy (přelepeny). Ostatně dodnes se lze ještě po Praze setkat s plošnými reklamami, kde visí kandidáti do Parlamentních voleb z podzimu 2017.

Letáky s Emanem, Fischerem a Topolem jsem dostal současně včera do poštovní schránky.

1 0
možnosti
Foto

A nevedete spíše průhlednou očerňovací kampaň proti Zemanovi pár hodin před volbami Vy? Je to směšné a zbytečné, protože Zeman ty volby stejně vyhraje:-)

8 18
možnosti

J34i85ř37í 52Č21e22r64n49ý

11. 1. 2018 22:19

To není očerňování, ale pravda.

11 4
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->