Diskuse

Proč se mi většina českých filmů nelíbí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A73n86t19o13n90í73n 87S51t90r70n50a21d

18. 7. 2017

Velmi zajímavý článek i vaše reakce v diskuzi. Já taky poslední dobou vůbec nechodím na české filmy. Rád bych, protože si myslím, že u nás jsou lidé, kteří to umí. Asi jde o to, kdo získá peníze na realizaci. Možná, že to není krize tvůrců. Řekl bych, že je to na straně investorů.?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M53a90r58i16e 95T69o39m48š29í59č53k14o40v93á

18. 7. 2017

Já to vidím spíše v obsazování. V dnešní době je prominentní skupina herců, která hraje téměř v každém filmu, bohužel ne všechny role jim sedí a navíc jsou již okoukaní. Nejsem moralista, ráda se podívám na vtipnou milostnou zápletku, ale musí to být zahráno stylem Elišky Balcerové, to mě pobaví a zvedne náladu. Tedy nemyslím si, že bychom u nás nebyli schopni natočit dobré filmy, ale chce to témata, která má český divák rád a herce kteří je umějí ztvárnit.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V42á97c37l19a77v 76C66h40u56c19h93m79a

18. 7. 2017

Ono to ale bylo v každé době. Dřív jste zase všude viděla Sováka, Kemra, Marvana, Brzobohatého apod. Je ale možné, že těch špiček bylo víc a tak to člověk tak moc nevnímal.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V40á56c16l49a74v 59C40h28u51c16h46m16a

18. 7. 2017

No, podle výběru vašich oblíbených filmů bych řek, že se vám spíš líbí sladkobolné příběhy a nikoliv dobré a kvalitní filmy jako takové. Určitě to má souvislost s vaší vírou v nějaké lepší vyšší dobro než je to lidské žití. Není to nic překvapujícího. Prozradím vám ale malé tajemství. Není jiného dobra než to, co sami žijeme. A dobré filmy, krom kvality zpracování příběhu, obvykle zobrazují bez příkras, jak to dobré, tak i to "lidské". Není chybou filmu, že vy podvědomě odmítáte realitu všedního dne.

Zajímalo by mě, které zahraniční filmy vnímáte jako ty dobré a kvalitní. Možná byste pro srovnání mohla uvést podobně obsáhlý seznam. ;-)

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M38i60l55a79n 40B23í42l14e71k

19. 7. 2017

Obliba sladkobolných příběhů určitě nemá přímou souvislost s vírou ve vyší dobro. Těch věřících tvůrců, kteří rozhodně nerezignovali na temnější stránku lidského bytí, je spousta (např. Hitchcock, v literatuře třeba drsoňka Flannery O'Connorová, kterou má v oblibě i takový Cormac McCarthy...). Ono je to pochopitelné, protože např. křesťanství si člověka rozhodně neidealizuje.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J96i40r88k23a 80L92i72b54e23ň44s48k21ý

18. 7. 2017

české filmy se mi taky vesměs nelíbí (ba mě děsí - když je něco chváleno, leknu se, že to bdue úplná blbost-teď naposled Křižáček, dopředu se bojím té ztráty času). Je vidět, že se točí kvůli zisku a že na to nejsou prachy; protože nejsou a je nutný zisk - točí se komedie, někdy inteligentní, někdy blbé až úplně...je to jako s knihami - vydavatelé vydávají, co přináší prachy, jinak si to, autore, zaplať sám....Proto mizí tzv. vážná, nevýdělečná lit, a stejně zajímavé hrané filmy. Naposled se mi líbily některé dokumenty Třeštíkové, ale i amatérská Láska na hřbitově, jinak klasicky Svěrák - jistota kvality, nezklame, po povrchu a zvesela. Podíval jsem se nedávno na vychvalovanou sérii PUSTINA - nic moc....Kopírujeme skandinávskou drsnou krimi a neumíme to...prostě jsme v česku, talentů málo, peněz málo, podobně je to s fotbalem - díváš se na to a trpíš...zato bafuňáři točej miliardu ;-D;-D Mimochodem Američani točí taky šity, ale mají na to 100x víc peněz než my, takže i shit pak vypadá téměř inteigentně. Například ZTRACENO V PŘEKLADU - Oskary, ale proč? banální historka, Forman by to dřív natočil líp a zábavněji.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

V25á39c82l42a79v 84C93h73u22c51h35m61a

18. 7. 2017

Ztraceno v překladu považujete za shit? ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M31i79l26a31n 85B98í42l76e88k

18. 7. 2017

Trochu si protiřečíte, když píšete o filmu Křižáček a následně o tom, že se české filmy točí kvůli zisku. Protože Křižáček je klasický artový film, kde se zisk zrovna nepředpokládá. A takových filmů je samozřejmě daleko víc (tedy těch, jejichž tvůrci nepočítají se ziskem).

A Ztraceno v překladu...ve filmu nejde vždy jen o zábavné zobrazení nebanálních historek ;-)

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R17a42d25e27k 35J92a65r66o72š

18. 7. 2017

Ono se to netýká jen filmů, ale kultury obecně.

Třebas takové výtvarné umění - kterýže z těch současných konceptualistů a modernistů se vyrovná osobnostem jakými byli Josef Čapek, Emil Filla, Josef Lada, František Tichý, Kamil Lhoták, Ota Janeček...

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V38l71a97d93i22m31í71r 47H60r38u48b40ý

18. 7. 2017

Vám se nelíbí jen české filmy? Mně celá hraná tvorba.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M59i55c14h37a90l 10K75o51n67o23p11a

17. 7. 2017

Film je především zboží, které se musí dobře prodávat - podle vkusu spotřebitelů. Myslím, že kdyby po těch Vámi vyjmenovaných filmech, na které jste se dříve dívala a dnes už Vám nepřijdou příliš zábavné nebyla ve společnosti poptávka, prostě by se netočili. Točili by jiné, a třeba kvalitnější.

Drobný výčet z mých oblíbených filmů:

- Markéta Lazarova

- Zítra vstanu a opařím se čajem (geniální:-))

- Volný pád (Falling down)

- Vzpoura na Bounty

Co bych možná jednou chtěl vidět (filmový fanoušek moc nejsem):

- Azazel

- The State Counsellor

- The Turkish Gambit

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P71e31t18r 96O66m24e53l91k37a

17. 7. 2017

Jen tak na okraj. V roce 2016 vznikly 73 filmy, které jsou buď vyloženě české produkce nebo koprodukční, Zajímavé a výmluvné je, že nevyšší divácké ocenění mají dokumentární filmy. Hraný je v totální krizi. V loni mě nejvíce oslovil seriál Pustina ( světová úroveň). Jinak sahám po těch starších.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P17e48t23r 63K62o37r67e94c58k48y

17. 7. 2017

Taky se již několik let vyhýbám českým filmům. Vlastně to začalo u seriálů, které nemilosrdně zaplavuji TV. Následně jsem najednou zjistil, že pokud se mi film začne ,,samovolně" rozkládat do jednotlivých scén, tak je to špatný film a to u mnoha českých filmu tak bylo. V tuto chvíli se rád kouknu na film pro pamětníky z 30 až 60 let , ale dál nejdu, již jen zahraniční snímky. Analogicky se mi znechutil fotbal. který jsem v mládí hrál..korupční skandály, filmování hráčů, bitky na stadionech a tak jsem hledal,kde toto není a našel jsem před několika lety americký fotbal,kde se musí hrát a kde je strategie a taktika a samozřejmě i fyzická způsobilost to nej. No taky to hrají jen samí vysokoškoláci a pochopit všechna pravidla dá čechářkovi hodně zabrat ale pokud do toho proniknete,tak jste našel svůj sport .

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P47a14v37l58a 57K86o21l88á44ř91o89v24á

17. 7. 2017

Před více než dvaceti lety jsem byla velký milovník klubových filmů od Felliniho, Truffauta, Wajdy, Kazana, české Nové vlny, atd. atd. V poslední době bych napočítala na prstech jedné ruky filmy, které mne opravdu natolik zaujaly, že bych si řekla: tak tenhle snímek bych mohla vidět i dvakrát či třikrát.

Jasně člověk se mění stejně jako svět kolem, ale nemyslím, že by nastával nějaký "úpadek" českého filmu (tenhle výraz jste sice nepoužila, ale nějak to z Vašeho článku pociťuji). Zkrátka v té přehršli filmů (bohužel převážně amerických), které kina nabízejí, už člověk možná hůře vybírá. Navíc, natočit film v ČR asi není v současné době úplná legrace. Málokterý režisér si dnes může dovolit natočit "vážné umění" jako kdysi Vláčil, Chytilová, Menzel a další, protože by se ten film zřejmě nezaplatil. Proto je možná pro většinu filmařů nejpřijatelnější řešení vyrábět divácky úspěšné filmy, které chtějí hlavně pobavit a ne poučovat nebo moralizovat.

Nestěžuju si, myslím, že to je přirozený vývoj. Nepohoršuju se nad tím, že některé filmy tak trochu "znevažují" mezilidské vztahy, neberu to tak, že zobrazují realitu. Filmy v 21. století chtějí hlavně přitáhnout co nejvíce diváků (koneckonců proč ne?) a zaplaťpánbůh za to, že i přes tak silnou komercionalizaci filmového průmyslu stále občas vznikají i ojedinělé fimové klenoty. :-)

5 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J15a24n70a 36M71a14j34o15v32á

17. 7. 2017

No, všichni se s věkem měníme. A vy jste prostě popřehazovala své hodnoty. Za to film, a to z žádné produkce, nemůže.

Někomu s věkem nadhled přibývá, někdo ho ztrácí. S tím se asi nedá nic moc dělat. Je nám dáno.

Jen škoda těch ztrát.

5 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H17a46n21a 33R20e42b50e73k63a 42Š80i91a29n75d95e43r

17. 7. 2017

Milá paní Majová,

děkuji za Váš názor :-)

Ano, přehodnocení je normální, protože se měním, mění se tím pádem i můj vkus.

Ale je mi líto, že tolik českých filmů má špatnou kvalitu, že do českých kin diváky nepřitáhnou.

Ztráty peněz mi líto není. Je lepší uvědomit si změnu nyní než nikdy, a přitom se celý život dívat na nekvalitní filmy a nevnímat to.

H. R. Šiander

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J72a59n19a 55M34a18j98o47v91á

17. 7. 2017

Víte, usmívala jsem se při čtení vašeho článku. Přestala jsem číst vaše recenze knížek po několika prvních, protože podle mne nečtete dobré knihy. Ale pro vás a řadu jiných určitě dobré jsou.

A není mi líto, že vycházejí. Vás potěší, další lidi potěší a já si prostě přečtu jinou. A taky pustím jiný film :-)

Za mne je to tak v pořádku.

A nevnímat? Jste "lepší" člověk se svými "kvalitními" filmy? A víte, že bych si tím tak jista nebyla? O tom totiž život nejspíš vůbec není.

5 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R97u91d36o65l62f 70J53e25l40í67n26e35k

17. 7. 2017

To máte pravdu, ale dobrý film nezestárne a má své příznivce stále. A i když se člověk s věkem mění, skutečně dobré filmy má v oblibě v průběhu celého života. Ducháček to zařídí, S tebou mě baví svět, Jak dostat tatínka do polepšovny jsem měl rád už jako kluk a líbí se mi do dnes.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J46a54n69a 25M79a58j18o32v84á

17. 7. 2017

To není otázka stárnutí filmu, ale stárnutí jednotlivců. Autorka hodně promítá do článku posuny svých vlastních hodnot.

Já byla nejrigidnější mladá, v době, kdy jsem hodně psala. S přibývajícím věkem chápu lépe, že filmové (nejen) umění má více funkcí a ta rekreační k němu prostě patří a je to tak v pořádku.

Každý prostě rosteme jinak, jak nám to tak život nadělí :-)

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J48a73n91a 97M53a24j58o96v97á

17. 7. 2017

Ale...ve S tebou mne baví svět "přidanou hodnotu" nehledáte, že ne????

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R46u72d40o76l43f 57J46e96l79í20n48e14k

17. 7. 2017

U filmu, který baví už několik generací není třeba cokoliv hledat. Tam ,,to" prostě je.

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J44a38n26a 46M23a63j85o19v37á

17. 7. 2017

"To" nepochybně. Což ovšem nemusí souviset s autorčinou přidanou hodnotou. Ta totiž u komedií tohoto typu prostě není a ani tam nepatří :-)

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V49á38c68l58a59v 28C43h66u19c55h93m27a

18. 7. 2017

Troškovy Kameňáky taky baví a bavit budou i další generace. Ale že by se jednalo o kvalitní filmy? To bych nedokázal říct ani v silně podroušeném stavu. ;-)

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V41l30a52d93i69m21í21r 78H82r78u96b82ý

18. 7. 2017

Ale žádné hodnoty nikdo nepřehazoval. Respektive se to zrání neprojevilo v náhledu na filmy. Líbí se nám pořád ty samé (někdy až příliš omílané). To snad není změna náhledu. Z nových zaujme jen pan Svěrák.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M79i13l44a75n 60B40í60l72e87k

18. 7. 2017

Vám se líbí, ale někomu jinému třeba ne. Určitě existují lidé, kteří dnes už nejsou tak nadšeni např. z filmu "S tebou mě baví svět" jako v 80. letech...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A69l95e44š 70P28r82a39g12e40r

17. 7. 2017

člověk se věkem učí, když je něco poprvé ve filmu ukázané, třeba vtipně podaná nevěra, tak se tomu člověk zasměje, ale když to vidíme v dalších a dalších filmech, (pak také v realitě okolo sebe a co to doopravdy dělá s lidmi), dokola se opakující situace jen s jinými kulisami, pak to začne člověka nudit, někdy i štvát a lze to lehce odsoudit, vidím jeden ze zásadních důvodů trapnosti našich filmů v tom, že jsou to jen kopie již několikáté kopie...

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H69a64n53a 85R13e17b73e52k53a 52Š73i40a54n70d41e84r

17. 7. 2017

Milý pane Pragere,

děkuji za Váš příspěvek. Souhlasím s Vámi.

Ta témata - manželská nevěra, rozvod, nemilovaná a opuštěná manželka, navázání nějakého bezhlavého flirtu s tím, že nám filmaři předkládají, že je třeba si užít tady a teď, nedívat se na následky...

Máte pravdu také v tom, že když pak člověk vidí kolem sebe rozpadlé rodiny, rozchody po deseti a více letech, nebo prožije rozvod sám, člověk už si z toho dělat legraci nemůže. A ještě na to chodit do kina a platit za to?

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R77u55d82o67l15f 78J94e30l38í71n34e18k

17. 7. 2017

Pokud se Vám zachtělo vidět šťastný návrat manželů, zkuste seriál Vyprávěj. Dočkáte se hned dvakrát. Jinak pro Vás budou již jen pohádky. Ja nové filmy také moc nemusím, ale pár výjimek se najde. Vcelku se mi líbily filmy Teorie tygra, Něžné vlny a Padesátka (jako oddechovka). Filmy jako Bezva ženská na krku či Seznamka jsou něco jako jednorázovky. Neurazí, můžou i pobavit, ale víckrát se na ně není důvod dívat. Nemají žádnou přidanou hodnotu, kvůli které by je člověk chtěl vidět znovu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J32a50n37a 81M75a51j18o42v39á

17. 7. 2017

Jo, Teorie tygra mne velmi mile překvapila. Sladkohořce.Měla jsem výhodu, šla jsem bez sebemenších očekávání a ta ukázka toho, jak mohou být lidé ve vztazích zcela mimoběžní po dlouhá desetiletí, aniž by jeden nebo druhý vnímali, že neexistuje jen jejich pravda, byla překvapivá :-).

(A Bartoška prostě okouzlující)

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H92a10n37a 11R18e85b17e98k57a 24Š35i12a84n50d37e55r

17. 7. 2017

Vážený pane Jelínku,

děkuji za Váš příspěvek do diskuse :-)

Rovněž děkuji za doporučení filmů.

Ale to je ono! Proč bych měla vidět film jenom jednou? Proč bych se měla dívat na film, který nemá žádnou přidanou hodnotu, jak Vy sám píšete?

Pro mě je to ztráta času.

Děkuji za tip na seriál VYPRÁVĚJ. Ale víte, já mega dlouhé ságy nemám ráda a tento seriál má, jak jsem se dočetla V. řad a celkem 106 dílů. Na tohle já nemám!!! Jakkoliv to může být skvělé, tak mě takové dlouhé ságy ubíjejí.

Mějte se pěkně, H. R. Šiander

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R44u35d90o69l33f 57J41e82l64í29n12e25k

17. 7. 2017

To, jestli má film cenu vidět si musí každý určit sám. Že mi film nestojí za opakovane shlédnutí ještě neznamená, že budete mít stejný názor.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J90a63n13a 61M98a55j83o55v55á

17. 7. 2017

Některé filmy jsou fajn...a jednou stačí :-). Takových, co stojí za opakované vidění zas tak moc není a důvody k tomu mohou být ty nejrůznorodější, zas tak to s tou kvalitou souviset nemusí (ostatně, co je kvalita?) Spíš svoje sehraje cosi, co zaujme.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z65u95z91a86n31a 80B56e98n15d46o10v10á

17. 7. 2017

No vidíte, a já zase nevím, proč na film koukat víckrát. Samozřejmě jsou filmy, které za to stojí, ale těch je málo. Obecně, ne jen těch českých. Radši se podívám na nový film než pořád dokola koukat na to, co už jsem viděla.

Jinak na české filmy moc nekoukám, jsou hodně o vztazích a to mě nebaví. Poslední film, co mě zaujal bylo Ve stínu, jako detektivka to má sice logické díry, ale natočené je to pěkně.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V35á40c26l26a71v 15C45h68u54c45h88m83a

18. 7. 2017

Přidal bych třeba kriminálku Ve stínu. Nebo již zmíněné Ženy v pokušení.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I91v17a92n 21M72a13r39e65k

17. 7. 2017

Jsme na tom naprosto stejně p.Šiander. . . . . . .Moje sympatie k českému filmu skončily shlédnutím bombasticky propagovaného "filmu" Roaming. ;-( RvRvRv

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M80i10c77h38a98l 82Š11t75o83s83e59l

17. 7. 2017

To je velice hrdinský a záslužný postoj, že po shlédnutí jednoho filmu, který vás neoslovil, nedáte šanci dalším.

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H81a12n24a 65R32e86b45e36k49a 47Š86i11a30n17d18e93r

17. 7. 2017

Milý pane Štosele,

patrně jste nečetl můj blog pozorně !! Viděla jsem nejméně třicet filmů (některé ani nezmiňuji v seznamu ve svém blogu) a na základě toho jsem si vytvořila svůj názor. K tomu jsem shlédla nejméně dvě stovky filmů zahraničních. To všechno v průběhu deseti let.

Proto si dovoluji zhodnotit, co mi ve většině české filmy nedávají.

A naopak uvádím české filmy, výjimky, které stojí za to vidět.

Kdybyste četl můj blog, věděl byste, že nestřílím od boku.

Přeji příjemný den, H. R. Šiander

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M24i86c45h35a12l 17Š43t28o35s62e86l

17. 7. 2017

Reagujete na diskusní příspěvek, který není určený Vám. Přeji hezký den, paní Šiander.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P26e88t14r 69U83h69e85r

17. 7. 2017

Ty ani nevíš, že se ten film jmenoval Roming, Váňo. A na co koukáš teď, na Velkou vlasteneckou válku?

2 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M16a81r76i51e 69J33a37n75d88o27v92á

18. 7. 2017

Pan Marek nejraději "Pruhovanou plavbu" :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H98a57n31a 90R87e86b88e48k57a 56Š73i67a94n40d69e98r

17. 7. 2017

Zdravím Vás, pane Marku,

jsem ráda, že si rozumíme, ale na druhou stranu je smutné, že se shodujeme v tom, jak nekvalitní české filmy jsou ;-(

U Vás byla poslední tečka film ROAMING, u mě to byla DÍRA U HANUŠOVIC. Nic strašnějšího jsem v české kinematografii opravdu neviděla. Údajně první režisérský počin pana Miroslava Krobota. Jakkoliv si ho jako báječného herce vážím, za režisérkou židli by usedat neměl. Ale doufám, že se snad jenom pletu...

Mějte se báječně! H. R. Šiander

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P28e47t45r 77T12o40m43e10k

17. 7. 2017

A proč nám to vykládáte?

0 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M35i27c72h26a21l 97Š36t28o25s34e35l

17. 7. 2017

Před přechodem by se každý měl rozhlédnout nejdřív vpravo a pak vlevo, aby nebyl překvapený, co se to s ním děje. I já se měl dobře rozhlédnout. Je nejspíš úplně normální, že se s věkem mění nejen vkus, ale i názory. Možná si za dvacet let budete dnes vyhozené filmy znovu pořizovat.

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P15a65v35e10l 26V79é45b22r

17. 7. 2017

"

Proč se mi většina českých filmů nelíbí?

"

Že máte vkus?

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H39a42n23a 80R20e10b33e18k38a 52Š49i90a68n23d30e64r

17. 7. 2017

Milý pane Vébre,

děkuji za Váš názor.

Pokorně přiznávám, že k tomuto názoru dospívám. Vytříbil se mi vkus, a věřím, že k lepšímu.

Ale na druhou stranu je mi to velice líto! Vždyť Jan Svěrák, Jiří Menzel, Miloš Forman... všechno filmoví tvůrci, kteří obdrželi Oskara! To hovoří za vše!

Možná musíme počkat, až vyroste nová generace režisérů světového formátu...

H. R. Šiander

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M70a24r71t36i59n 30F55a51l70t14ý63n

17. 7. 2017

Odpověď na Vaši otázku je jednoduchá.

Naprostá ztráta profesionality v oboru. S amatéry a diletanty dobrý film nenatočíte.

Ostatní je na delší diskusi.

Vím dobře, proč jsem se v r. 1991 vědomě vzdal kariéry filmového režiséra a nelituji toho. I kdyby mi dnes někdo nabídl oněch 10-30 milionů na film (jako že to se i před pár lety doslova stalo), tak to odmítám.

2 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M43i91c46h29a96l 66Š27t14o67s22e45l

17. 7. 2017

U mne ztráta profesionality v oboru nehrozí. Až Vám zas bude někdo nabízet 10 - 30 miliónů na film, přehrajte to na mě ... už se s tím nějak poperu .-)

3 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P61e26t86r 88T96o74m75e43k

17. 7. 2017

Jako že vy, profesionál jste musel pracovat s amatéry a diletanty? Aha, tak to jo "profíku". Trošku nefoukanej, zdá se mi.

3 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R65a90d44e69k 39J11a18r18o62š

17. 7. 2017

Podle csfd jste v r. 1994 natočil TV film "Tři Alberti a slečna Matylda" dle Horníčkovy divadelní předlohy. To si vybavuji - líbilo se mi to. Proč jste v podobných projektech dál nepokračoval? Nárožného, Lukavského, Fialovou či Donutila snad za diletanty nepovažujete? ;-)

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M18i85r71o20s15l45a89v 25M90u33d51r33a

17. 7. 2017

"Naprostá ztráta profesionality v oboru".

Nebude to tím, že jste vystudoval filmovou režii v Moskvě?

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Načíst starší