Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Zeman kdysi prohlásil, že 60% národa jsou blbci (použil možná jiná slova, ale význam byl právě tento). Nyní si uvědomil, že těchto 60% mu ke zvolení stačí a tak se rozhodl mluvit jejich jazykem.

Až volby ukážou, kolik tady těch blbců opravdu je.

9 0
možnosti
ZB

Já doufám,že dost blbu si ani nevšimnou,že jsou volby,nebo jim to bude jedno a budou sedět doma,nebo v hospodě chlastat a na všechno nadávat...

2 0
možnosti
PK

K Vaším odkazům si dovolím přidat ještě jeden: http://www.psp.cz/eknih/1990fs/slsn/stenprot/020schuz/s020006.htm

Je sice z roku 1992, ale podle mne do jakési sbírky "Bonmotů páně Zemana" patří...

Ale jinak, domnívám se, že panu Zemanovi by nestačilo jen mlčet... Protože když mlčí, tak veškerou verbální komunikaci za něj obstarává pan Ovčáček a ten dokáže nasadit korunu snad všemu (ironicky myšleno)...

5 0
možnosti
ZS

Jeho voliči ale právě takové vyjadřování od svého favorita chtějí - na plná ústa říkat, jací jsou jejich nepřátelé (politici, migranti, neziskovky, aktivisté, novináři...) mizerové, darmožrouti, hlupáci atd. Tento typ voličů by nějaká sofistikovaná debata podložená argumenty spíš odrazovala - mají rádi jednoduchá hesla a silná prohlášení. Otázkou zůstává, zda je takových voličů dost, aby ho udrželi na Hradě.

2 0
možnosti

kdyz koukam na diskuze, tak se neda rici, ze by antizemanovci byli lepsi, co se schopnosti debatovat tyce.

Nejlepsi jsou ti, kteri za pomoci vulgarnich slov odsuzuji vulgaritu prezidenta :-)

3 0
možnosti
MB

No, máte pravdu...rovněž mám ten dojem, že si Zeman pod sebou podřezává větev.

Nechápu to.

Ledaže by v tom byl nějaký úmysl..donutit své protivníky, aby si pod sebou podřízli větev ještě dříve. Protože to, čím je častován Zeman (nejen výrazy ale především neobjektivitou, nenávistí, zlobou, zaujatostí) je také pořádná a zřejmě i hlubší žumpa..a média pak ztrácejí punc profesionality a nadhledu ..a schopnost v téhle problematice lidi už nějak ovlivňovat..

3 0
možnosti
JZ

Válku s Ruskem ani s nikým jiným nikdo nechce. Je to ovšem Rusko, které okupovalo Krym, vede agresivní válku proti Ukrajině, a ohrožuje Pobaltí.

5 2
možnosti
MB

To je o úhlu pohledu. S širšího hlediska to lze brát tak, že skrytá válka proti Rusku se již dávno vede, a to, co vy zmiňujete jsou již jen její subjektivně podané důsledky.

2 4
možnosti
MB

I kdyby Zeman už neřekl jediné slovo a jen připomínal, že Drahoš u nás chce rozmístit americké vojenské základny (viz Drahošův celostránkový rozhovor pro Právo 1. 4. 2017), tak má vyhráno.

3 6
možnosti
MS

Jen ať si podřezává. Podle dnes zveřejněných průzkumů by v druhém kole prohrál s Jiřím Drahošem. Kromě toho neustále stoupá počet těch, kteří už si Zemana na Hradě nepřejí. R^R^

8 2
možnosti
Foto

Ano, stále větší počet našich občanů u nás chce muslimské migranty, zrušení Benešových dekretů a válku s Ruskem...

3 9
možnosti
JK

Zeman ví, že funkci už nezvládá, vidí se už rozvalený v trenkách na Vysočině, ale hodlá odejít s plnou parádou. Počítám, že si ještě užijeme.

3 2
možnosti
LB

Dřív Zemanovy výroky vyvolávaly rozhořčení, dnes už jen lítost a pocit studu.

13 3
možnosti
JV

Tato osoba, toho času na Hradě, se nedá nazývat prezidentem.

6 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->