Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Hlava statu ktera vrati Cechum dustojnost... V CR pani autorko neziji jen Cesi, kdo vrati Slezanum a Moravanum jejich zeme, hrdost a dustojnost? O vse byli krajskym zrizenim pripraveni, Historicke zemske hranice zlovolnym, arogantne zpupnym zpusobem Zemanem zpraseny.(Tehdy jeste predsedou vlady)

1 0
možnosti
JR

J57a88r16a 21R12a52n58k

21. 2. 2017 21:36

Moudreho, diplomata a abych se nikdy nemusela stydet!

1 0
možnosti
RJ

R62a46d11e85k 17J27a44r70o32š

21. 2. 2017 22:26

A Jaruš, co je vám, co by Kanaďance, či jakéto jiné státní příslučnici, do toho...

7 1
možnosti
JB

Záleží jaká je právě doba. Kdyby byla, tak bych s Vaším vysněným, reprezentativním prezidentem souhlasil. Byl by sice platný jako modelka na molu, ale v tom čase by to nevadilo. Vaše přáni a představy jsou něčím, co se podobá snění o princi na bílém koni.

9 0
možnosti
PD

Jakého presidenta nám Rusové vyberou, takového budeme mít, jako minule.;-D

2 9
možnosti
RJ

R15a55d17e66k 49J15a37r22o74š

21. 2. 2017 19:35

Pane Dytrychu, vy už zřejmě jen čekáte na Putinův pokyn, že jo? ;-D

5 1
možnosti
RJ

R32a52d37e51k 88J75a35r73o41š

21. 2. 2017 19:16

V čele státu nemá stát žádný president, ale noblesní král (královna) z tradičního historického šlechtického rodu...

4 2
možnosti
JR

J91a98r52a 35R47a29n69k

21. 2. 2017 21:39

Jsem pro, ale nejdriv jste je vyhnali a vse jim zabavili a ted byste chteli aby se vratili a renovovali ty zamky, z kterych jste udelali JZD?8-o

1 3
možnosti
MB

Směle a opakovaně tvrdím, že občan prezidenta nepotřebuje. Potřebuje zákony k žití a podnikání. Potom, přímou volbu vidím i jako problém. Zvolená hlava má částečný mandát, zase nemá pravomoci. Dnes, jsme svědky toho, že vedle dvou těles - je zde třetí centrum - Hrad. Svými výroky eliminuje vládu, v podstatě ministerstva jsou i zbytečná ! Např - zahraničí, životního prostředí - výroky k národním parkům + určování směru vodních toků, kultury - kope se do člověka, který prošel koncentračním táborem, ap. Pak i oponuji p. J.Jiroudkovi, protože v daném kontextu potřebujeme osobu ryze protokolární, korektně noblesní a zálevače fíku ! Ty pletichy ovlivňování jsou masivní a popírají celý politický systém ! Vládne Vláda ..(kterákoliv)

2 2
možnosti
Foto

I21v63a43n 20M64a33r58e21k

21. 2. 2017 17:45

Máte smůlu p.Šiander , mlčící většina to vyřeší. R^ [>-]

2 3
možnosti
Foto

Koho si tak asi přát. A koho zvolit. Asi osobnost(!), člověka spjatého(!) se svou Vlastí, který bude hájit především její zájmy BEZ OHLEDU NA TO, zda se to komu líbí, či nelíbí. Rozhodně však ne toliko ,,kejvala", kladeče věnců a slabocha v roli kašpárka, řízeného jakýmkoli loutkovodiči!

7 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->