Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

W22a70l81d47a 29W32i75n54t85e57r 6367119571469

R^

Filosofií reklamy není prodat pěkný příběh, ale produkt. Možná vás to udiví, ale právě ty nejpitomější reklamy jsou úspěšné právě v tom, že dávají povědomí o produktu, např. nějaký jogurtík nepřirozeně a trapně držen v ruce, aby šlo vidět logo a tvář konzumenta, pro kterého není na světě nic důležitějšího než produkt z tuku. Říkáte si : "Pěkně blbá reklama", ale jednoho krásného dne se procházíte mezi regály a ejhle, mezi ostatními se nachází právě takový, který byl v té stupidní reklamě a s vysokou pravděpodobností po něm sáhnete, třeba na zkoušku. Reklamní průmysl tedy splnil a tam kde nesplnil, byla např reklama známá jako "bóbika" - to bylo obrovské reklamní fiasko - národ se bavil příběhem, ale propagovaný produkt si nikdo nepamatoval. :-) Reklamní průmysl očekává, že se budete rozhořčovat nad stupiditou reklam, protože tím se buduje asociace s názvem produktu, který si budete pamatovat a neomylně jej identifikujete mezi ostatními podobnými. Reklamou je tedy ovlivněn každý, i takový, který tvrdí že ne - stačí, když na reklamy nadává :-) Ochránit se proti těmto vlivům je těžké, ale ne nemožné. S nástupem dálkových ovladačů TV nám to televizní stanice ztížily vzájemnou domluvou tak, abychom nepřepínali kanály. Stejně tak se domluvili na nabídkách programů po reklamě - to není kvůli tomu, aby jste si vybrala pořad a týden na něj čekala, ale je to informace pro inzerenty reklamy a klidně za toto dají další blok reklam, tedy obrana spočívá v tom, že takový kanál vymažete. Dále je možné se z reklam vykoupit placenými kanály anebo použít technické řešení, které hlídá logo stanice a pokud zmizí (na reklamy se logo nedává kvůli distanci), spustí se vám z Flash nějaký záznam.

0/0
19.12.2016 23:28

Z27b36y10n17ě66k 75H13l98á35s44n40ý 3474237865699

Popsal jste to přesně. Taky nevím na co vlastně Bobík verboval. Ovšem na mě má některá reklama opačné účinky. Když ze mě někdo dělá blbce, tak si ten výrobek just nekoupím ani na zkoušku. :-)

+1/0
20.12.2016 6:02
Foto

W73a54l45d28a 39W27i51n43t57e20r 6167819891249

:-)To ano, souhlasím a pokud nekoupíte Vy, pak se slušnou pravděpodobností koupí někdo jiný, řekněme více senzitivní nebo ovlivnitelný. Proto se reklama vyplatí i když ji nepodlehne významné procento z cílové skupiny a proto se v ní točí obrovské peníze. ;-)

0/0
20.12.2016 8:38
Foto

D53a26g49m83a21r 16F39o24ř14t62o39v54á 8236451465174

Zabruslila jste na reklamy zahraničních OD, doufala jsem, že budou z naší TV.

Při některých našich přepínám už při prvních slovech. Moc mi nevadí Alzák,

ale nejhorší je, že při reklamě přepínám na jiný program, ale všechny stanice se sjednotily a mají reklamy současně, takže si mnohdy řeknu - končím s vámi - a jdu si číst.

+1/0
19.12.2016 20:04

Z80b19y87n83ě22k 13H89l82á28s28n75ý 3924517955609

Jsem na mobilu, tak si to nemůžu pustit. Ale ta reklama s trampolínou si žije na Facebooku vlastnim životem. Ale i u nas se občas zadaří. Já nemůžu zapomenout na ty první reklamy na Oskara. Občas se u nás doma někdo bací na schodech rukou do hlavy a a s výkřikem "lyže" ze pro něco zapomenutého vrací;-D

+1/0
19.12.2016 17:42

M92a23r83i81e 28Š90í62p11k79o39v58á 5502822874847

I na mobilu si to můžete pustit. Musíte tu adresu zkopírovat do prohlížeče, třeba Google:-))

0/0
19.12.2016 23:38

Z14b16y95n50ě39k 96H93l15á12s50n35ý 3654657915409

Mých 15 giga je u konce, až ve středu doma :-)

0/0
20.12.2016 5:50

M46a71r17i11e 46Š41í39p63k28o25v27á 5172172544627

Došlo mi to - ale pozdě, že nejsou asi data.:-)))))

0/0
20.12.2016 8:01



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.