Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

"Jestliže dnes bilancuji, pak musím přiznat, že pouze jeden vztah v mém životě stál za to. Tento vztah byl zajímavý nejen proto, že mě obohatil, ale že jsme i po rozchodu zůstali přáteli. Byl to muž, kterého jsem si mohla vážit."

Zajímalo by (možná nejen) mne, proč se tedy ten vztah nevydařil.

2 0
možnosti
SS

já bych dal jiný dotaz - proč se právě TEN JEDINÝ vztah dal nazvat obohacujícím? kromě toho, že autorka byla obohacena a že zůstali přátelé.. a taky by mě zajímalo, čistě technicky, proč pisatelka vložila tu fotku, na které je zachycena žena opírající se o zábradlí a kousek dál automobil havarující? to měl být jako pokus o náznak "ohromného zájmu" řidiče vozidla koukat na tu paní? a následkem čehož se nesoustředil na řízení a následně naboural? to jako vážně? ;-D že jsou ženy posedlé svým vzhledem a teatrálností - na to jsem si zvykl.. ale že si myslí, nebo nedej bože jsou o tom přesvědčené, že normální řidič se kvůli nějaké opřené ženské vybourá? to nedává smysl.. to mají dámy hodně divokou fantazii ;-D

1 0
možnosti
JS

Já mám obojí dobrovolně, takže to jako bezdětná skoro čtyřicetiletá slečna vnímám jinak. Okolí si už zvyklo a tak se mě už neptají kdy.. Ale je pravda, že když se seznámím, tak své postoje hned řeknu, protože muži na nás skutečně většinou koukají jako na ty lovkyně spermatu, které chtějí rychle ještě někoho urvat a otěhotnět :-)

6 0
možnosti
MS

Jestli to nebude tím, že ne všechny ve vaší situaci k tomu přistupují tak férově jako vy. :-)

3 0
možnosti
JR

J89a83n 81R27y97s

19. 11. 2016 12:01

No, nějak si to autorka prostě vysvětlit musí, že s ní žádný chlap nevydrží.

0 1
možnosti

J58a60n 56Š11e75s40t27á27k

19. 11. 2016 12:04

Proč ta skromnost? Klidně jste se přitom mohl pochlubit Vaším trvalým dlouholetým vztahem;-D

3 4
možnosti
SH

Blbost žena ve čtyřiceti - nejkrásnější věk. V práci perspektivní, děti odrostlé, stále krásná.

6 0
možnosti
JR

J97a65n 43R49y93s

19. 11. 2016 11:56

Myslím, že autorka blogu děcko nemá. :-)

0 0
možnosti
PL

P22e51t37r 93L16a34n98g33e63r

19. 11. 2016 11:15

Asi to bude individuální, co žena, to orginál. Nicméně určité vzorce chování čtyřicítek bez závazku jsem vypozoroval taky.

1 0
možnosti
SH

Ano, souhlasím s Vámi, za všechno mohou Ti druzí. Já přece dělám, co můžu. Víte, někdy možnost se o někoho starat a někomu dávat, je lepší, než si užívat. Ale musí to vyhovovat oběma, to máte pravdu. Život ve dvou je určitě složitější. Jsem vdaná 35 let, něco o tom vím. A možná to zní blbě, ale věnovat se druhému, mě baví víc než věnovat se sama sobě. Někdy:-)

16 0
možnosti
Foto

J42a97n26a 58M83a56j61o90v66á

19. 11. 2016 12:02

Smekám před Vámi.

1 0
možnosti

Čím hlasitěji někdo vykládá, že je sám, protože si to tak vybral, tím je podezřelejší, že skrývá nějaký defekt, kvůli kterému není schopen párového soužití.

13 2
možnosti
Foto

J69a26n43a 19M27a35j56o22v91á

18. 11. 2016 21:28

Spíš jsme jen zhýčkaná společnost, kde si každý může čekat na prince na bílém koni nebo Popelku klidně až do penze či smrti a jediné, čím zaplatí, je ta samota.

0 0
možnosti
ZH

Hm... Před lety jedna kamarádka při jedné sešlosti položila do pléna otázku, jaký smysl života mají vlastně muži? U žen je to dané přírodou (říkala) - jejich smyslem života jsou děti.

Jaký je tedy smysl života mužů? Jaký si sami vyberou. Proto mohou být muži sami.

3 0
možnosti
JR

J84a29n 41R84y54s

19. 11. 2016 11:55

Ani muži nemůžou být sami. :-)

0 0
možnosti
LP

Hezký napsáno. Zase jeden nedoceněný článek. Přeji Vám, abyste byla v pohodě. A neházejte flintu do žita.

1 0
možnosti
Foto

J48a66n31a 15M78a73j77o83v85á

18. 11. 2016 18:31

No, někdo nálepkuje a někdo nenálepkuje. Nic víc za tím nemá smysl hledat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->