Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L94i44b14u34s10e 81P34a47l42k70o95v92a 6560494528747

vše je otázkou priorit, když člověku o něco opravdu jde, musí slevit v jiné sféře protože úplně všechno v životě mít nemůžete takže bez kompromisů to nejde

každý svého štěstí strůjce a největší štěstí je být samostatná nezávislá zenská která si chlapy vybírá podle jiných kritérií než s myšlenkou nato, jestli ji dotyčný zabezpečí

+1/0
7.12.2016 19:06

D34u35š92a10n 49M47a86t76o61u55š28e91k 7223300680655

Žena na prahu 40tky by, hlavně už pokud tedy děti vůbec chce, měla být dávno matkou.

Pokud nechce, nic jí nenutím, její volba.

Ale odkládat rodičovství do takto pozdního věku je nerozum a nenažranost...

+3/−1
24.11.2016 14:37

D42u92š44a21n 49M33a61t98o41u36š18e40k 7623460950895

PS:zapomněl jsem,bavím se obecně ,to není ad hominem..

Vaše osobní důvody neznám,jen si prostě myslím že vhodný biologický věk pro rození dětí rozhodně není 40, s tím nic nenadělá jakýkoliv společenský diskurz,trend nebo dokonce přání

+1/0
24.11.2016 14:42

J77a74n 31Š74e52s81t42á56k 3568369719534

Možná Vás překvapím ale na to, že vhodný věk na potomky je dávno před čtyřicítkou, na to přišlo pár odborníků už před Vámi.;-D ale někdy se prostě nezadaří, a nic na tom nemění ani to, že Vám, kdybyste byl ženou, tak by se to jistě nestalo:-)

0/0
24.11.2016 17:44

D63u42š35a22n 11M40a59t63o14u40š35e10k 7733930680225

Pokud něco chci,tak se musím snažit,zadařit ve smyslu hledání 15 let toho pravého princátka,včetně dořešení vlastní kariéry je právě ona nenažranost,možná to chce slézt ze stromu =slevit třeba s maximálně nadsazených požadavků...

Ne nestalo,pokud bych tedy ženou byl,nevěřím že bych děti řešil ve 40.

Já jsem po rodině tak nějak zatoužil vě věku těsně pod 30,hledání té "pravé" zabralo cca 1 rok,ano nemá doktorát ,ano nemá příjem 150k měsíčně,ano nemá kariéru a ano nemá vilu s bazénem a činžák v praze

zato si myslím, že mne má ráda a i s dětmi jsme relativně spokojeni- i bez toho doktorátu,manažerského postu,vily,či činžáku...

0/0
25.11.2016 8:54

J39a56n 24Š25e59s37t23á46k 3988929229604

Nějak si nerozumíme, Vy pořád nepřipouštíte, že některým z nás se prostě z iks důvodů nemusí zadařit to, co je jakoby běžné a normální, a týká se to víc věcí než plození potomků - to ovšem neznamená, že bychom se nad těmi lidmi měli nějak vyvyšovat, už proto, že vzápětí můžeme v něčem selhat zase my

+2/0
25.11.2016 10:46

D59u87š64a23n 60M17a45t97o10u94š38e31k 7853420850465

Nevyvyšuji se,jen poukazuji na priority,ano samozřejmě že pokud celou dobu mám nastavenou priritu seberelizace,finanční dostatek,nezadaří se,ostatně právě rostoucí počet žen s problémy otěhotnět souvisejí s popíráním biologicky vhodného věku a přesouvání těhotenství do doby pozdější...z tohoto pohledu je pak následný brek nad nezadařením se pláčem nad vlastní hloupostí..

0/0
25.11.2016 16:16

T49e30r11e58z23a 29H27a10j21k56o93v35a 5287882234170

Ale zena muze otehotnet i porodit ve vyssim veku. Proste je to na prirode. A tim padem to asi i vhodne je, ne?

0/0
25.11.2016 14:07

D27u98š13a26n 75M22a49t66o57u69š21e43k 7273910380265

Ano může ale rizika jsou x násobná v podstatě bez moderní medicíny je v tomto věku velmi obtížné přivést na svět zdravé dítě a přežít to,tzn ta příroda kterou zmiňujete ASI s pomocí medicíny nepočítá a proto je blologicky vhodný věk cca do 28ti.existují na to odborné studie...

0/0
29.11.2016 8:07

M51i75l96o77s91l63a46v 39J69o63s11í14f22k19o 6792216813312

Nesouhlasím s tím, že samotní muži nejsou divní. Jsou divní - v žádném případě není normální být sám bez ohledu na pohlaví - společnost tomu dala i jméno - starý mládenec a stará panna. Někdy se to ale tak nějak přihodí "samo" - prostě člověk může investovat do vztahu celého sebe sama a skončí to fiaskem. A roky jsou fuč. Prostě někdo si za to může sám, někdo má jen smůlu.

0/0
24.11.2016 11:20

J14a86n38a 68S70t36e80h44l10í53k17o82v82á 2299270760836

já myslím, že teď už to divné není.. mám přátele v Itálii, to jsou lidi mezi 40-50 a jsou single bezdětní, ženy, muži a divní rozhodně nejsou ;-)

+1/0
24.11.2016 15:16

K51a90r44e25l 63J62a72n55d21a 5212446531476

No prostě nemáte na to mít vztah. Proč jste si začínala s troubama, se kterýma jste nevydržela? Proč jste nevydržela s mužem, kterého jste si vážila? Proč jste neinvestovala trochu ze svého já? Myslíte, že vše může být jen jak si to představujete? Chápete, že celoživotní vztah nemůže být bez kompromisů? Pokoru, pokoru...!

+1/−1
24.11.2016 1:44

M89i10l61e95n87a 51N86o81v15a69n96s57k62a 4912327869809

Uvedu citací "Jestliže nastalo loučení, byla jsem to já, kdo dával sbohem jako první. ..... " a dále "..... domnívám se, že všechny vztahy v mém životě skončily proto, že muži nezaujali svou roli muže, která jim náležela."

Milá Rebeko, tyhle věty o Vás vypovídají mnohé. Ta druhá o tom, že zřejmě máte na muže očekávání mimo realitu. A zapomínáte na jednu hlubokou myšlenku z Hrubínovy Krásky a Zvíře "Milující žena umí udělat krásným muže, kterého opravdu miluje." Anebo na jinou moudrost, která říká "Muž je takovým, jak mu žena dává najevo, že jej vidí."

A ta první věta citátu naznačuje, že Vy sama o své ne zcela správné roli ve vztahu víte a raději utíkáte jako první, abyste sama sobě zachovala dekorum, že to nebudete Vy, kdo dostane "kopačky" a budete mít pocit méněcennosti.

Vím o čem mluvím - také jsem jednou (jedinkrát) udělala stejnou hloupost a hledala stejné důvody pro své rozhodnutí, jako Vy.

+2/0
23.11.2016 10:31

J81i85n44d35ř37i30c46h 15Š50e34b65e22k 3592253455899

Stehlíková J. Vy jste vážně případ. Můžete mi prosím vysvětlit, proč máte nutkavou potřebu neustále v diskusích u každého článku, který se týká dětí, obhajovat svoje stanovisko, svůj postoj, svůj život ? Nepřijde Vám to nápadné ? V čem se tady jako furt utvrzujete ? ... né nadarmo se říká, že nejurputnější a nejnaléhavější obhajobou potřebuje lež. To aby se jí dalo uvěřit. Pravda se hájit nemusí, ta prostě je. :-)

+1/0
23.11.2016 0:43
Foto

V62á63c17l31a86v 40C75h88u11c46h30m47a 6675101698506

A vy v diskusích obhajujete postoje někoho jiného? 8-o8-o

+2/0
24.11.2016 10:45

J68i39n38d57ř18i21c61h 78Š24e89b46e26k 3312693545549

Nepochopil jste smysl mého příspěvku. 8-o

0/0
24.11.2016 14:14

J61a66n98a 38S24t64e93h50l20í55k34o89v98á 2989460490646

Panu Šebku a můžete mi říct, co je vám do toho?

+1/0
24.11.2016 15:20

J25i52n29d85ř86i81c50h 11Š38e16b95e92k 3582673415909

Nic. Jen mě to zajímá :-)

0/0
24.11.2016 20:35

J75a84n11a 10S41t36e14h44l87í47k62o86v70á 2799250520966

Tak vám to třeba někdy vysvětlím ;-)

0/0
25.11.2016 7:29

K61a15r26e34l 67N73o83v58o36t85n58ý 6975567600860

Tak mě napadlo, že paní Šiander tu napsala blog, který hodně vypovídá hlavně o ní samé. A možná dráždí některé z nás něčím, nějakým tématem, co vidíme v tomto blogu, ale sami si s ním taky nemusíme vědět rady. A protože paní autorka toto téma hodila do prostoru, tak to dostává z první rány od nás některých, protože oslovila něco v nás samých.

Možná je to o tom, že někteří z nás, tedy já určitě, mají nějaká osobní témata nezpracované. Je otázkou, zda tato některá témata jsou vhodné pro zveřejnění, či spíše naopak pro zpracování, třeba s pomocí přátel, či odborníka. Tím nemyslím nic hanlivého.

Jsem taky rád, že nepíšu blogy, protože některé reakce se mohou zdát přísné, svým způsobem až kruté, ale také možná i inspirativní, např. otázky, zda třeba něco já sám nedělám špatně (aniž to musí znamenat, že jsem špatný).

0/0
22.11.2016 22:50

J92a98n 33Š23e45s48t32á88k 3488839969494

Blogy klidně začněte psát, řekl bych, že diskuse jsou skvělou školou, aby se jeden naučil psát tak, aby si uměl vždy vše obhájit:-)

0/0
23.11.2016 0:41

L29i63b39o58r 90P52o95p96o61v24s65k18ý 9209267518147

Příspěvek do diskuse někdy vydá na článek.

0/0
24.11.2016 11:38

J49a54n 46Š41e85s74t93á71k 3558119179574

Jasně, často je diskuse výživnější než článek, ale myslel jsem to tak, že psaní blogu se netřeba bát

0/0
24.11.2016 17:28

J38o26z77e49f 69K34o64s93t96e37l67a54n59s63k34ý 8785422259126

Trochu mi to pripomína ošúchaný vtip o hlásení v rádiu: Pozor! Pozor! Na diaľnici jazdí jeden blbec v protismere. A v jednom aute si vodič povie: Keby len jeden, ale všetci...

Článok vnímam ako z núdze cnosť. Jedno príslovie hovorí: Zmeň seba, a zmeníš celý svet. To znamená, že svet je viac-menej stále rovnaký, len sa mení jeho vnímanie v závislosti od vnútorného nastavenia toho-ktorého človeka...

Stav pisateľky by sa dal charakterizovať jednoducho: ako mierna depresia či únava zo života. Ale v súčasnosti sa toho dá pomocou odborníkov bez väčších problémov zbaviť. A vôbec to nemyslím ako vtip...

+1/0
22.11.2016 22:02

P28e96t28r 48B92ü46r65g62e53r 4687676127880

Váš příspěvek mi připomněl jednu muzikantskou historku: Lázeňský orchestr provede svůj kousek. Do nastalého ticha dohraje klarinetista ještě tři takty, a pak ohlásí publiku: "ale já jsem byl dobře!";-)

+7/0
22.11.2016 10:13
Foto

H45a48n67a 45V45l25k47o85v61á 9565174222864

Kdybych občas nepřečetla jiné vaše články, asi bych přemýšlela. Sama vychovávám (starší dcera letos odletěla do světa) 2 děti s přesvědčením, že je to stabilnější než "hledat" nové tatínky...

U vás mám ovšem pocit, že je to jen další z blogů o tom jak jste něco reklamovala...

+5/−1
21.11.2016 18:41

J91o81s32e50f 25Š38o40l97t87e60s 8204768840123

Jestli jste potkávala samé podobné typy mužů, tak se obávám, že buďto máte velmi vysoké nároky a neuvědomujete si to, nebo jste měla kardinální smůlu.

+2/0
21.11.2016 18:21

K14a70r21e35l 39N34o77v18o21t94n88ý 6425267760260

Jsem normální muž.

Pokud se někdo prezentuje jako spisovatel(ka), navíc má 3 jména a příjmení se "světovou" koncovkou, tak to na mě sympaticky jako sebeprezentace nepůsobí. Spíše taková upocená rádoby světovost.

Tedy takhle na dálku a pocitově o mé osobní fantazii.

Není dobré generalizovat, že Vás takhle okolí vnímá, viz. nadpis. Někteří možná ano, ale s tím mnoho dělat nemůžete.

Na druhou stranu čas běží, prostě to tak je. Já jsem se v něčem zpozdil, a některé věci prostě mají vyměřený čas, který je ohraničený.

+9/−2
20.11.2016 22:51

J66a49n 21Š35e15s54t83á40k 3128539389714

Stopro souhlasím, že "jste normální muž";-D Podle toho, že si hned vše letmo upravíte, abyste mohl prezentovat svá moudra: Autorka se totiž sympaticky vůbec neprezentuje jako spisovatelka, ale pouze zmínila své dvě knihy a třetí, co připravuje. A to je sakra rozdíl proti tomu, kdyby napsala - jsem spisovatelka- jak často činí jiní.:-) Takže upocený jste tady především Vy sám, byť za to nemůžete, neb jste jen normální chlap. " Během svého života se věnovala mnoha činnostem a povoláním, nejvíce ji však zaujala práce v médiích. Oblíbila si hru se slovy a práci s textem. V lednu 2012 jí vyšla kniha BRIGITA, v prosinci 2012 druhá kniha HEDVIKA. Nyní pracuje na třetí knize."

+1/−2
22.11.2016 18:13

K89a57r86e57l 67N60o22v43o24t49n31ý 6765877180830

Pane Šestáku, napsal, že se jedná o mé pocity a fantazie.

Taky chci dodat, že hned. jak jsem si přečetl svůj názor po odeslání, tak mě napadla 1. věta ve znění "Jsem normální muž, tedy si to myslím".

Ale taky to lze chápat, že lidi, kteří si na něco hrají, a občas takový pocit z blogů této paní mě padnul, navíc ta sebeprezentace, kterou jsem popsal, že takoví lidé asi nehledají normálního či obyčejného či průměrného partnera.

Nabídnul jsem tedy svůj pohled.

Tím nechci zhazovat její kvality.

+2/0
22.11.2016 22:22

J69a36n 61Š82e22s62t81á30k 3208979519784

OK pane Novotný, mně se totiž nezdálo, že by se autorka nějak předváděla, a to jestli má tři nebo čtyři jména mi taky nepřijde podstatné. A to koho hledá či ne, to už si hodnotit netroufám, protože přiznám se, natolik se do ženské psychiky ponořit neumím:-)

+1/0
23.11.2016 0:39

J57i29n40d18ř81i11š62k87a 60B33u47r30g81e13r43o12v26á 3275434478965

Já razím heslo - život máme jen jeden, nikdo nám další nedá, tak ho chci žít tak, jak mi to vyhovuje s co nejmenším negativním působením na okolí. Nezavděčíte se všem, tak to je. Já ovdověla ve 48 letech a taky jsem zůstala sama. Mám klid, žiju si spokojeným životem. Tak asi tak...

+4/0
20.11.2016 17:18

T70e23r14e50z70a 26T18u18l36k75o58v26á 3819640232824

Hezky napsáno, přeji Vám spokojený život i do budoucna.

0/0
21.11.2016 15:02

B40o49h75u34s30l32a46v 88H40u10d18z29i78e14c92z64e13k 2819868169365

Před rokem jsem se seznámil s ženou kolem čtyřicítky. Já jsem měl peníze, ona zkušenosti. Dnes já mám zkušenosti a ona peníze.

+19/0
20.11.2016 13:57

J67a21n 84Š53e79s34t56á87k 3148109489294

Na silnici se radši neseznamovat;-D

+2/0
22.11.2016 18:14
Foto

P28e85t77r 66H22a76n47n76i24g 5196694175884

Většinou diskutuji na politická témata. Váš článek jsem si přečetl celý, tak říkajíc ze sociologického hlediska. V jednom místě píšete: Jenom jeden muž (z mnoha vztahů) byl pro mě ten pravý, zůstali jsme přáteli. A já se ptám: Proč jste se rozešla s tím pravým mužem? Není dnes trendem neuchovávat to, co je cenné a když nastane nějaký menší problém, tak vztah hodit za hlavu a najít si vztah jiný? Já sám jsem měl a mám po celý svůj, dnes už dlouhý, život vždy vztahy krásné. Ze zkušenosti vím, že je třeba problémy překonávat a neutíkat od "rozdělané práce". Odpovíte?

+13/0
20.11.2016 13:16

J38a32n 82Š93e22s98t76á17k 3568729389904

Ale přesto jste měl smůlu, když od "rozdělané práce uteklo pár Vašich partnerek, a tak jste musel usilovat o nový krásný vztah;-D

0/−1
22.11.2016 18:17
Foto

P79e49t97r 88H11a36n10n68i98g 5606274245964

Pane Šestáku. Žena mi zemřela před 27 lety. Daleko předtím, když jsem byl mladý, tak jeden vztah skončil, když jsem odjel na rok do GB1968,1969, a když jsem se vrátil, už samozřejmě ona dívka měla vztah jiný atd. Takové byly konce mých vztahů.. Ovšem, když má člověk svou zajímavou profesi, většinou na tzv. řešení vztahů není čas a vztah je sublimován na náklonnost, porozumění a lásku. Všimněte si, že lásku dávám až po porozumění. Přílišná koncentrace na lásku ve věku, který není už mladistvý je na škodu vztahu.

0/0
24.11.2016 9:31

J89a15n 49Š39e21s57t51á76k 3648519129724

tak to la pardon pane Hannigu, to všechno jsem tušit nemohl:-)

0/0
24.11.2016 9:38

A92r90n10o71š22t 71P22á49t74e42k 4367486865237

Vztah je věc emocí. Jak se nad tím začne přemýšlet, tak z toho nic není. Vy prostě potřebujete nějakýho pokérovanýho rebela, macham co vám ze života udělá peklo, ale nebudete se tak nudit a budete ho zcela nepochopitelně milovat až do skonání světa :) No, to už se ale ve 40 těžko shání. A děti? To už jste nejspíš samým mudrováním prošvihla.

+1/−2
20.11.2016 12:50

M82i68l48e88n77a 14N68o96v31a93n37s76k44a 4252867249249

V roce 2008 jí ještě nebylo 30 a po teď po 8 letech stojí na prahu 40.... Nějak ta matematika není silnou stránkou paní Siander. Nebo, že by práh byla vzdálenost 3 či dokonce více let?!

+1/−1
23.11.2016 10:35

T96e95r26e17z45a 10H96a85j87k15o74v31a 5577772104520

K uvaham nemusi patrit exaktni matematika.... bude ji proste 40 za par....chapete?

0/0
25.11.2016 14:32

R97o73b81e37r75t 73S97e14d95l68á15r 4437452

Som krásny aj vzdelaný a hľadám zabezpečenú ženu ktorá by ma živila a ja by som ju /len/ reprezentoval.....:-P

PS : takto nejak chápen článku tohto druhu

0/−1
20.11.2016 10:01

V36e96n62d60u27l38a 52S70z15l47a68u50e12r88o97v93á 7742736267368

"Ahoj, já jsem panda a myslím si, že svět je skvělé místo k žití"

Jak to chápe "lev": "Chápu tyhle kecy, jako že mě chceš, kotě.. Chceš pořádnýho lva, že je to tak?"

+1/0
20.11.2016 23:16

H34e46l50e14n85a 48Š33e97v21e21l75o93v62á 5508612173216

Zaujala mě vaše životní zkušenost s tím, že ke konci vztahu už byla veškerá iniciativa ve všem na vás. Očividně si vybíráte takové typy. Já to mám naopak, pokaždé si vyberu dominantního partnera a díky mému přístupu "žij a nech žít" to nakonec skončí tak, že se nechtíc jen vezu.:) A to nejsem domácí puťka, ale PhD s celkem slušnou kariérou... V pubertě jsem si představovala, že budu žít jen pro kariéru a každou minutu prožiju pracovně-užitečně a nikdy jsem nechtěla děti, byly mi až nepříjemné - a nějak se stalo, že jsem léta vdaná a se synem, tehdy ještě přítel mi to taky tak nějak zorganizoval.:) Je mi přes třicet a taky už začínám bilancovat, jestli to bylo dobře a jestli jsem šťastná. Nejsem. To, co mě lákalo, se ukázalo být tak nějak nenaplňující a pro rodinný život jsem se ale taky nezapálila. Asi ty fráze o společnosti unuděné blahobytem jsou čistá pravda... Jen mé vztahy k dětem se změnily, to se jinak ani stát nemohlo, hormony se seply (a někdy mám dojem, že vyply půl mozku :)) a skáču ke kočárkům šipku.:)

0/0
19.11.2016 22:17

Z70b40y48š56e80k 91H36l23i86n72k83a 3981203300943

Hmm... Já se také nepovažuji za rodinný typ. Nicméně mám dvě dospělé dcery, a dnes jsem rozhodně rád, že je mám. I když na začátku to bylo všelijaké.

0/0
19.11.2016 22:40

J88a17n20a 89S56t58e73h77l15í54k58o93v70á 2739870600376

můžu se zeptat, kdy se váš postoj k dětem změnil? Už v těhotenství, nebo až porodem?

0/0
20.11.2016 8:35

J89o81s14e42f 76Š78o52l53t23e89s 8984758480973

Většinou až po porodu :-) Nebojte se, ono to půjde.

0/0
21.11.2016 18:23

J11a89n80a 14S55t40e71h60l62í95k62o43v12á 2329970640486

no já tento nevratný experiment rozhodně zkoušet nebudu ;-)

0/0
22.11.2016 8:54

A97r21n56o18š37t 26P61á22t37e66k 4457426675747

buď si je vybírá, nebo je prostě taková, že časem každý rezignuje.

0/0
20.11.2016 12:47



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.