Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Právě jsem se dodíval na film, R^ děkuji za info. :-) Mám ovšem dojem, že jsem již viděl ty starší filmy a ty se mi líbily více.

0 0
možnosti

Chybělo tak totiž to nejdůležitější jméno, skrze které lze tomuto "osudu" utéct.

Pouze skrze Ježíše!!!!!!

0 0
možnosti

P92e77t51r 62M97i63n97k69a

26. 9. 2016 18:37

Celých 24% získal Left Behind v hodnocení uživatelů serveru ČSFD.cz. Většina z 507 komentářů se vzácně shoduje v tom jak slabý film to je. http://www.csfd.cz/film/332342-napospas-osudu/komentare/strana-4/

0 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Minko,

děkuji za informaci.

Ovšem pro mě osobně není relevantní, jestli někdo z uživatelů ČSFD jako například Malarkey, Xmilden, Lhurgoyf a podobní zhodnotili film jako špatný. Nejenže nevíme, kdo se pod těmito přezdívkami skrývá, ale také mnoho uživatelů, kterým se film líbil, se nikdy nezaloží účet a tudíž jej neohodnotí.

Jak jsem psala, mně osobně se film velmi líbil a má pro mě určitou hodnotu, o které rovněž ve svém blogu píši.

Souhlasím s tím, že je rovněž normální, že to, co se líbí mně, se nemusí líbit někomu jinému.

Přeji všechno dobré! H. R. Šiander

0 0
možnosti
Foto

Děkuji ta tip, ráda se podívám i si přečtu knihy.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné odpoledne, paní Markovičová,

když zapátráte, tak film najdete zdarma na YouTube v angličtině, ruštině...

Knihy jsou skvělé! Četla jsem je už třikrát a mám na ně zase chuť. Určitě se Vám budou líbit!

Mějte se báječně, H. R. Šiander

0 0
možnosti

P78e68t88r 64U65h25e91r

26. 9. 2016 16:18

Se divím, že ten film taky nereklamujete, viz vaše předchozí blogy :-/

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS