Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to ještě nezmiňujete tu "lahůdku" platnou od září, že abyste měla kartu "zdarma" tak s ní musíte měsíčně zaplatit minimálně 1500,- Kč Rv V případě že mBank je jako "záložní" banka, je to celkem blbá podmínka :-P

9 1
možnosti

Žádná banka nechce být záložní. Pak na Vás prodělává.

5 2
možnosti
VK

Dnes je mB v úplně jiné situaci, než v době svých začátků před 9 lety. Tehdy byly podmínky účtu naprosto bez poplatků jak z jiného světa proti ostatním bankám, kde člověk zaplatil klidně 150 Kč za doslova pár pohybů ... Když si k tomu přihodil kartu nebo cokoliv jiného, tak ještě o kus víc.

A je objektivně zásluhou mB (a následovníků), že dnes i velké banky nabízí své služby za rozumné nebo podobně až nulové poplatky. Tudíž dnes už není prakticky cenový rozdíl mezi mainstreamem a mB (v rovině základních služeb), zatímco tehdy byl drastický.

Když jsem jako jeden z prvních žadatelů o hypo u mB na jaře 2008 poptával podobné podmínky u jiných bank (vyřízení bez poplatku, bez měsíční platby, mimořádné splátky zdarma atd.), tak se mi třeba v KB a ČS doslova vysmáli (a po měsíci volali, že by to "nějak" šlo ...).

Dneska při prakticky nulových úrocích je manévrovací prostor i takové low cost banky naprosto minimální, ale když si vezmu, co za těch 9 let měli za jedinečné nabídky (sazby hypo včetně variabilní dle sazebníku pro všechny, bilanční účet k hypotéce, spořící účty s úroky termíňáků, výhodné krátkodobé vklady, mSpoření se 3% apod.), tak ten, kdo takových nabídek měl možnost využít, tak byl schopen proti velkým bankám ušetřit desti- až statisíce.

Používám mB jako banku pro základní služby už od počátku a i když dnes už i jiné nabízí stejné nebo lepší služby taky za nulu, tak nevidím důvod, proč to kvůli pár korunám měnit. Pokud je někde zásadní rozdíl (viz. třeba kurzy cizích měn), tak si pořídím podobný a výhodnější produkt u konkurence (kreditka, zahraniční platby ...)

Možná jsem divný, ale s IB nemám naprosto žádný problém, a to, že je na něj navěšeno x zbytečností (které nevyužívám), je mi fuk. mB jsem od začátku oceňoval za to, že "do banky nemusím" a za tu dobu jsem tam byl pouze 2x, a to pouze abych vyřídil hypotéku.

12 0
možnosti
HS

Nelze než souhlasit. R^

0 0
možnosti
JK

J77a72n 89K24u16č66e38r84a

18. 8. 2016 21:49

mBank jsem si pořídil hned, co to šlo (rok 2007 podzim). Smlouvu jsem podepsal a za 2 měsíce jsem stále neměl účet aktivní, prostě ji nemohli najít. Vymlouvali se na kurýra atd. Když jsem pohrozil, že dám podnět na Úřad pro ochranu osobních údajů (není možné ztratit dokument s adresou, rodným číslem atd.), tak smlouvu během dvou dnů našli. Divné, najednou to šlo.

Pak to bylo OK (relativně), ale když jsem měl hypotéku, tam mi po jejím zplacení poslali návrh na výmaz zástavního práva, přičemž u mého bytu figuroval jako majitel někdo, koho neznám. Ohradil jsem se proto, banka mi sdělila, že ten pán má opravu vlastní můj byt; napsal jsem jim, že ani katastr si to nemyslí (ať se do něj podívají), pak mi teprve poslali správnou verzi dokumenty (dotyčný pán vlastnil byt stejného čísla ve stejné ulici jako já, ale v jiném čísle popisném).

A to nemluvím o tom, že jsem řádně hypotéku splácel, ale banka reportovala do registru informaci o opaku (zjistil jsem to při žádosti o kreditku jinde, která mi byla zamítnuta, protože jsem "nesplácel" hypotéku). Když jsem zavolal do banky, na infolince mi řekli, že o problému ví, že se to blbě reportovalo některým klientům; na mou otázku, když to ví, tak proč to neověřili a neopravili, mi nebyli schopni odpovědět.

No a jak lahůdka byla, když jsem před časem napsal na infolinku dotaz, za pár dní přišla odpověď "ANO". Za další 2 dny jsem dostal odpověď "NE" na stejný email (nejenže banka nevěděla, že už email vyřídila, ale poslala přesně opačnou odpověď).

Jinak nové bankovnictví není nepříjemné, je vyloženě hnusné ;-€

8 1
možnosti
JK

J45a61n 47K41u24č12e49r46a

19. 8. 2016 12:52

To mínus jsem, pane Schrőpfere, dostal proč? Jako za to, že napíšu pravdu, která se Vám nelíbí? Pochopil bych, kdybyste mínusoval špatný názor, ale seznam toho, co mi mBanka zvorala, můžu doložit, tzn. to není o pocitu.

Podle Vašich příspěvků zde ale zjevně máte dělat pozitivní PR mBance, tak Vám sděluji, že to děláte blbě - jako slon v porcelánu - místo věcné argumentace prostě jen mínusujete každého, kdo má jiný názor....

0 0
možnosti
MJ

Jsem klientem ČS dlouhých 25let, za 29Kč měsíčně

0 3
možnosti
JM

8.700,- mít nebo 8.700,- nemít? :-)

1 0
možnosti
MR

Vy fakt máte smůlu,problémy s reklamaci,v bance,jak vy to děláte?;-D

7 2
možnosti
Foto

Já bych řekla, že problémy s bankou a reklamací má občas každý,ale ne každý o každém tom problému píše blogy. Takže to vypadá, že ubohá blogerka má prostě smůlu;-D

7 0
možnosti
MT

Ano, take mam jeste mBank a nove internetove bankovani se mi nelibi. To spis vypada ze se nejaky designer nebo programator vyřádil. Internetove bankovani nema byt "cool" ale jednoduche. Take mam FIO a tam se mi libi ze mohu prijit do pobocky, vlozit a vybrat penize osobne, pomohou vyridit jine veci a pod. Na mBank me odkáži tak max. k pocitaci a "vyrit si to sam"...

Bud jsem to prehledl, musete mi rict do jake nove banky jste presla ?

2 1
možnosti

No vidíte a mě by se nelíbilo, že banka platí kamenné pobočky. Musí na ně totiž nějak vydělat.

1 0
možnosti
AP

Já jsem se v tom novém IB poměrně rychle rozkoukal a nemám s ním jediný problém, používám ho celkem často. (Nechci se nikoho dotknout, ale fakt nechápu, v čem je problém. To je jako naříkání, že nové telefony jsou nepřehledné a nejlepší byla stará jednořádková Nokia.) Na mLinku jsem za těch x let neměl potřebu volat, vždy jsem si info našel na webu nebo na mFóru (nejspolehlivější zdroj informací). Na kiosek chodím jen tehdy, když vím, co a jak je potřeba udělat. :-) Mizerně úročené už jsou skoro všechny spořící účty. Jediné co mě teď nakrklo, je poplatek za automatickou splátku KK, ale zas procenta na mSpoření mi to vrátí, tak na to asi peču. Ještě furt mě to neštve tolik, abych se otravoval s přechodem k jiné bance.

7 0
možnosti

Mě to připadá jako absolutní klasiky, kdy tráva byla zelenější a spořitelní knížka byla přehlednější :-P

Možná jsou lepší banky než Mbank a stejně tak bezplatné (pokud účet používáte). Ale já osobně je nemám důvod hledat.

2 0
možnosti
Foto

Byl jsem u 5 bank a mBank se mi i přes popisované problémy zdá pořád nejlepším řešením.

2 0
možnosti
JV

Nemám takovou anabázi jako vy, ale odcházím taky. nutí všechny mé známé a by vypisovali nesmyslně dlouhé předčíslí, když mi chtějí poslat peníze - nikdo mi je posílat nechce :) - protože se to nikomu nechce vypisovat. takže - příští týden jdu do globosu na jejich kiosek a ruším všechny tři účty -ano taky mám ten max jakýsi, kde je úrok nula nula nic...

1 1
možnosti
VK

Vypisovali? Já používám Copy - Paste kdykoliv, kdy posílám (novou) platbu nebo po mně chce někdo číslo účtu. Pokud jde o platbu opakovanou, tak si ji během pár sekund najdu ... to IB Vašich známých neumí?

3 0
možnosti
MK

Mám podobné zkušenosti s "komunikací" mBanky. V jejich bankovnictví se sice vyznám perfektně a líbí se mi, ale potřebuju banku, kde nebudu odkázán jen mLinku, kde si mě jen přehazují a nevyřídím nic - nemám na tohle čas. Takže už jsem přešel jinam.

1 1
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 16,39
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->