Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vsechno stoji a pada na kvalitnich lidech. Vsechno...

2 0
možnosti
JF

J10a35n 53F42r28o46l78í72k

20. 8. 2016 15:34

Za málo peněz málo muziky. Nelze očekávat, že banka, která má příjmy pouze z karetních plateb a úroků hypoték bude zaměstnávat inženýry na call centru. Nakonec nejsou ani v bohatých energetických nebo telekomunikačních firmách. Cvičené opice za pár peset Vám přečtou to co mají v manuálu a každý vážnější problém předávají k řešení do back office. Tak to prostě chodí.

0 0
možnosti
MS

Já mBank používám už několik let jako elektronickou peněženku. Mám tam jen běžný účet, na kterém udržuji finanční rezervu jen asi do 5 tisíc Kč na běžné nákupy, kterou pravidelně doplňuji ze svého účtu u ČS. Mohu tak bez obav z "vyluxování" konta platit kartou i na internetu a nemusím se nijak zvlášť obávat ani ztráty či odcizení platební karty. Neplatím žádné poplatky a měsíčně mám 3 výběry zdarma z libovolného bankomatu, nehledě k tomu, že menší hotovost si mohu vybírat přímo při placení kartou v obchodě. Nový SW mBank pro internetové bankovnictví je sice složitější, než ten původní, ale dá se na něj velmi rychle zvyknout (jako koneckonců na každý nový SW). Myslím si, že i když nemám u mBank žádné velké peníze, jsem pro ně dobrým klientem, protože přes jejich platební kartu protočím v obchodech měsíčně kolem 8 tisíc Kč, takže jakýsi "vejvar" ze mne mají. A já jsem taky spokojen, protože všechno funguje naprosto bez problémů a nestojí mě to ani kačku. R^

2 0
možnosti
ZB

V 21.stoleti je písemná komunikace /list. i elektr./ zcela rovnocenná komunikaci ústní. V CR je cca 0,5 mil sluchove postizenych lidi. Je minimalne s podivem, ze nektere banky, operatori, atd. tvrdosijne trvaji na pouzivani jen tel. linek, nebo na osobnim kontaktu pro reseni vybranych problemu /a evidentne by sly resit elektronickou komunikaci/.

3 0
možnosti
JF

J84a14n 24F40r98o61l51í40k

20. 8. 2016 15:40

Banky na ničem netrvají, spíše její klienti a pisatelka blogu je toho zářným příkladem. Musím se smát jejímu postupu rušení účtu. Proboha otevřu nový, na tom zadám trvalky a na starém si je sám on-line a bezplatně zruším, deaktivuji kartu a účet nechám stát. Nic to nestojí. A pokud mám nutkavou potřebu tak ho prostě prázdný zruším a je mě srdečně jedno kdy se tak stane.

0 0
možnosti
JM

U mBank jsem kartu zrušil už v r.2014, nenechám se buzerovat nějakým nařízením, kolik musím kartou utratit v obchodě. Ještě tam mám nějaký inkaso, takže tam občas přepošlu nějaký drobný, ale jinak ty účty nepoužívám. Přešel jsem k FIO.

2 1
možnosti
JH

U FIO je podmínka útraty v obchodě na kartě ještě přísnější (pokud si tedy nevystačíte s jejich bankomaty, kterých je ale hodně málo). Jinak u mBank jí právě zrušili. Jedinou podmínkou bezplatného výběru je teď to, že musíte vybrat aspoň 2000,-.

1 0
možnosti
DK

Dobrý den,dle popisu vašich problému jste si svou naivitou zavinila sama.Přeji Vám v nové bance těch problému méně,přesto věřím,že při Vašem přístupu jich nasbíráte ještě mnohem víc. Kolder

8 10
možnosti
HS

Tak slušně a decentně bych to nenapsal. :-)

3 2
možnosti
Foto

Jak vy to děláte, že na co sáhnete, to se prapodivně komplikuje?? To musí být ale složitý život...

16 1
možnosti
ZN

Nechápu, že při rušení účtu musela paní na pobočku. Já zašel do nové banky, ta mi zrušila učet u bývalé a sama převedla veškeré trvalé platby.

5 0
možnosti
HS

Možná je to tím, že umíte logicky myslet. ;-D

7 1
možnosti
IM

I80v13o 28M56i92l14d41a

19. 8. 2016 8:27

s nostalgií vzpomínám na internetové bankovnictví u E-banky a na příjemné panenky a panáčky na pobočkách, ve své době u nás skutečná bomba.

pak je schlamstli žluto-černí a šel jsem pryč. no a pak kvůli hypotéky jsem musel do komerčky a dámo, tam běžte na vyučenou...int.bankovnictví dělal nějaký puberťák, co kliká třistakrát za minutu a chcete-li nějakou důležitou informaci, třeba co se nezaplatilo a musí se zaplatit (mimochodem, tuto informaci mi e-banka posílala zadara sms-kou), musíte hodně hledat, dedukovat a klikat a klikat. jejich stránky jsou dopředu dělané s tím, že uděláte chybu a za tu zaplatíte. a na pobočkách? tam zásadně za paníma kolem pětatřiceti, ty mladší neví nic a ty starší neumí pomalu ani s počítačem. važte si emky, tam při spravování účtu máte aspoň pocit, že hrajete nějakou starší hru.

3 0
možnosti
JF

J34a47n 12F52r43o27l88í51k

20. 8. 2016 15:54

E-banka uměla zablokovat kartu po zaplacení. Nebylo to zadarmo, ale tenkrát to byl průkopnický čin. Ve Spořce tehdy ještě lezli po stromech a mávali výhradně papírem.:-P

0 0
možnosti
PN

Pseudoproblémy někoho, kdo se neumí zorientovat. A zároveň by chtěl ještě všechno zdarma. Probudte se.

10 20
možnosti
JK

Nesouhlasím, paní měla problém s internetovým bankovnictvím což je v dnešní době u banky základ a co říct na Váš poslední argument, že by paní chtěla vše zdarma? To je naprosto mimo, probuďte se Vy a nebuďte ovečka co se nechává dobrovolně stříhat svojí "bankou".

14 2
možnosti
MN

Půjdu proti proudu (diskutujících níže).. co mě zaráží jako první: autorka se profiluje (v ostatní své tvorbě) jako velmi oduševnělá a (jak vnímám já) až rádoby "nadprůměrně inteligentní". Je pak s podivem, že se diví, že i v situaci Low-cost banky platí to samé - co např. je obecně známé v oblasti low-cost aerolinek. Ale ona zřejmě má či měla za to, že banka je totálně "user-friendly" (+ ve vztahu ke svým akcionářům totálně blbá, aby vůbec rozdávala peníze akcionářů jen tak zdarma) - a zde už narážím na první nepochopení autorky texty, že BANKA nikdy NIC nedělá pro klienty, CO NEVYNESE PENIZE jejím akcionářům. To jsou ti, kterým se banka zodpovídá.

co mi přišlo sprosté, bylo to, že jí bez jakékoliv informace předem deaktivovali či zablokovali kartu. To už je za hranou: mohla chtít tu kartu použít např. při placení v restauraci, kde by se jí v takovém případě stalo totální nezaviněné faux pas, za které by banka měla být činěna odpovědným.

ale jinak: kdo chce kam (= využívá služeb low-cost bank), tak ať si to užije.. já ročně platím vč. svých obchodních aktivit jedné z 5 největších bank v CR cca okolo 60.000 Kč na nejrůznějších poplatcích, v tom i výběry z bankomatů v CR, ve světě, mezinárodní transakce, poplatky za vydání, obnovu a pojištění karet.. a je mi jasné, že toto "běžná fyzická osoba nepodnikající neplatí" - nicméně banka mi v žádném případě nedá možnost využívat "poplatků či účtů fyzickým osob nepodnikajících".. je to hodně peněz, ale nemůžu si rozhodně na banku a její přístup v sebemenším stěžovat. něco takového, že by si dovolili zablokovat bez mého vědomí nějakou funkci na kartě - to neexistuje. a oni to moc dobře vědí.

p.s. stejně korektní přístup získáte u řady z největších bank v CR, které nabízí vedení účtu FO zdarma po připsání nějakých min. 15.000 Kč na účet měsíčně zdarma - máte pak zapotřebí se pachtit s nějakou (i VIZUALNE LOGEM hnusnou!) polskou bankou, která se neštítí aní toho, zřídit si "prodejní ostrůvek" na chodbách obchodních center??!

5 4
možnosti
HS

...co mi přišlo sprosté, bylo to, že jí bez jakékoliv informace předem deaktivovali či zablokovali kartu...

Když si zruším jeden účet (podúčet) ke kterému je vázána platební karta, tak mi přijde logické zablokování karty. ;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->