Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85a65r85t88i67n 92N74a44p62l56a44v62a 1388820263313

S mbank jsem skoncil po 7 letech ihned po zavedeni noveho bankovnictvi. V te dobe uz to byla jen posledni kapka, uz to nebyla ta mbank jako v roce 2007.

Ale... Za tech 7 let mi usetrili dost penez za poplatky (pouze jednou 25 kc za zmenu PINu) a spoustu casu na pobockach. Ale zase si neco stahli za platby v zahranici, v tom jsou snad nejhorsi (smenny kurz).

No a Vy se musite rozmyslet, co vlastne pisete. Bud jste teda takova socialka, ze platit 4000 mesicne je prilis moc (jidlo Vam asi kupovali rodice), anebo jste chtela druhou kartu, protoze vsechny platby provadite kartou. Tak bud jedno nebo druhe prosim.

0/0
25.8.2016 14:46
Foto

M77a78r49t67i80n 92K36o35k14e36š 3258254541560

U mBank jsem byl dlouho, a než jsem kvůli technickým věcem ohledně bankovnictví a výpisů, a šíleným kursům na platby v zahraničí odešel, poznal jsem, že je to jen skořápka modernosti, za kterou se skrývá mezinárodní zkostnatělý moloch. Jakákoliv oprava nějaké chyby, např. výpisy v el. formátu, trvala ne dny, týdny nebo měsíce, ale roky. Klasické rčení na klientském fóru bylo: Až to Bolek s Lolkem naprogramují... (bez urážky vůči Polsku). :-)

0/0
25.8.2016 7:55
Foto

M69a82r64t46i47n 51K33o75k79e30š 3348104511360

https://twitter.com/zhr3k/status/621357379037319168

0/0
25.8.2016 7:58
Foto

D15a20n31i38e35l 17V41a94l33e84n93t91a 4398595848

0,5% měsíčně je v dnešní době sakra dobrej úrok. Paní autorko, někde jinde mají na spořicím účtu víc?

+2/0
24.8.2016 11:50

D40a76n59a 89S16m85é60k96a90l45o74v97á 5117986293422

Myslím, že autorka výhodnost nerozporovala - problém je jen v tom, že tento spořící účet můžete "dostat" pouze při splnění podmínek (ona uvádí útratu kartou 4000 měsíčně, nevím zda je to správně nebo zda to má být jakákoli transakce), což ne každý splňuje...

Sama klientem mBank stále ještě jsem, ale také z toho od zmiňovaného roku 2014 mám smíšené pocity. Něco je na novém i-bankovnictví fajn, spousta mi tam toho nevyhovuje, zatím ale převládají spíš pozitivní pocity (navíc mi vyhovuje možnost dvou majitelů k účtu, máme ho společný s manželem a oba k němu máme stejná práva a přístup)... I když teď znovu řeším problém s kartou - banka z neznámého důvodu stále eviduje adresu mého trvalého bydliště, kterou jsem změnila v roce 2009 a nové karty vytrvale zasílají tam i přes to, že korespondenční adresu mají uvedenu správně. Vždy když mi skončí platnost karty a já horko těžko získávám tu novou, zaslanou do předchozího bydliště, požaduji znovu změnu a po dvou letech se opět dozvím, že nebyla provedena 8-o

0/0
24.8.2016 12:42

P80a51v10e29l 92K15u86r89f47ü25r74s59t 3798523545229

Zatím jsem ještě stále klientem, ale nutno podotknout, že se již porozhlížím po jiné bance, ačkoli z trochu jiných pohnutek.

Vše se změnilo po nedávné a nyní i poslední aktualizaci obchodních podmínek. Ona byla mBank (pro mne, nepočítám-li business účet) opravdu bezplatná. Spořící účet s hodnocením také bezva. Vedení karty zdarma, prostě 0 za vedení doslova. Ale po posledních změnách, to se člověk nestačí divit. Jak s výběry (nutno dodržet výši, jinak poplatek) tak s vedením účtu (resp. poplatkem za kartu - nutno hlídat výši provedených plateb), nyní omezení na převody mezi vlastními účty apod. Je jisté, že se k velké čtyřce nevrátím, tam se platí už i za otevření pusy.. ale něco se najít dá. Je otázkou, zda bude vedení účtů tak výhodné, jak uvádí jejich vábící texty a zda nakonec nebude lepší hlídat - i když omezující - limity u mBank, která za určitých podmínek bude stále bezplatná (a nebude nutné plnit, dle mého mnohem horší podmínky, jako třeba minimální příchozí platby apod.).. Také se mi po letech bude hodit vklad na svůj vlastní účet, což je nyní u mBank v takovém nedořešeném stavu..

P.S.: Za těch 6 let jsme byl pouze jednou na jejich info stánku (zablokoval jsem si svou hloupostí přístup do bankovnictví), mLinku jsem nepoužil nikdy. Takže jsem za ta léta vlastně komunikoval se svou bankou jenom dvakrát, v budoucnu už tedy možné jen potřetí a naposledy.

Uvidíme..

0/0
23.8.2016 20:42

D72a90n48a 53S74m20é45k50a54l23o39v92á 5597186393942

Doporučuju se u "velké čtyřky" minimálně informovat - pokud pro ně jste zajímavým klientem (což soudě dle vašeho příspěvku nejspíš budete), pak máte taky spoustu věcí zdarma... Já byla příjemně překvapená, když si mě vzala "pod křídla" nová privátní bankéřka a nastavila mi správně účet tak, jak má být...

0/0
24.8.2016 12:43

P14a52v23e50l 39H40e90k 8347896693521

Když už tahle haníte mBank, ke která bance jste přešla? Skoro by se dalo říci, že Vás někdo motivoval k napsání tohoto článku.

+1/0
23.8.2016 12:43

D90a21n10i27e48l 90K61r35a20u59s 4751673692154

Jsem přesvědčený, že Vy nebudete spokojená nikde. Bohužel Vás musím dopředu zklamat, že neexistuje ani banka, ani telekomunikační operátor, ani dodavatel energií, ani provozovatel kabelové televize, který by každého klienta vždy dokázal informovat naprosto o všem a navíc s takovým předstihem, jaký vy si představujete. Osobně chápu tento dlouhý a zbytečný blog jako přiznání především Vaší vlastní neschopnosti pracovat s informacemi. Možná Vám to připadá jako tvrdé odsouzení, ale holt je to tak.

+11/0
22.8.2016 0:50

J58a74n 79P75a93l39á38t 3845782558366

Hlavnim duvodem je, ze jste zestarla o 8 let.

0/0
21.8.2016 22:35
Foto

J38a13n82a 42M10a24j62o15v66á 4545382536953

A víte, že je to možné? Taky jsme se změnou vlastních nároků změnila banku...s věkem a nároky toho měním víc. Akorát si (to se s autorkou fakt neshodneme) nemyslím, že se mnou mají názory měnit všichni.

0/0
21.8.2016 22:52

J89i12t97k82a 29G45o37t83t52e44r79o64v20á 4581953399231

Myslím, že Váš největší problém je nepochopení klientského softwaru a neochota s tím něco dělat, tak jste raději odešla k jiné bance. Přeci se nebudete přizpůsobovat Vy, raději budete pátrat, kde se přizpůsobí Vám. Musím přiznat, že poté, co jste tady psala článek o tom, jak jste svého (bývalého) partnera přestala na noc líbat jen proto, že vám vadila jeho ústní voda (přitom by stačilo požádat ho, zda by mohl používat jinou), mě Váš způsob myšlení a Vaše konečné řešení s bankou fakt nepřekvapuje. Myslím, že problém není v bance nebo v tom, že jste starší generace, problém jste prostě Vy.

+10/−5
21.8.2016 6:33

M15a41r54t89i19n 86H77a91t19a45l22a 2625131608291

Nekompromisně a trefně shrnuto!R^

+1/0
21.8.2016 11:14

P30e83t84r 90S40k55á65c42e27l 6524859679

Čistě nestranně - platí u dotyčné banky heslo: "Náš zákazník, náš pán"? Pokud nikoliv, jak vyplývá z článku, dojde k jejímu zkrachování. Protože nad zákazníkem ještě nikdy nikdo nevyhrál, víte?

0/−1
21.8.2016 17:44

K13a76r88e64l 66N74o53v48á96k 4979166800247

dle fotografie paní nevypadá na "starší generaci"....kolik je Vám....?! :-///

0/0
24.8.2016 9:33

J29i89t19k10a 25G31o49t82t59e43r36o72v14á 4971673489981

proč se ptáte kolik je mně? Já na rozdíl od autorky nikde nepíšu, že patřím ke starší generaci (viz článek)!:-///:-)

0/0
27.8.2016 20:20

J37a46n 33F28r74o25l29í79k 6546860585214

Vážená autorko. Mám účet u mBank od jejího vzniku, dále u Air, obsluhuji účet našeho SVJ u FIO a před tím jsem si prošel desítkou bank včetně tzv. velké čytřky takže mohu srovnávat. MBank má pro mě velkou výhodu v tom, že umí jako jediná rovnocené vlastnictví účtu pro oba manžele a také lze bezplatně, libovolně a on-line měnit limity pro kartu a to samostaně pro všechny druhy možných zpúsobů plateb. (To třeba u Air neuděláte). Je zcela logické, že pokud banka změní klientské software nebude dlouhodobě provozovat obě platformy, zvláště když nemá příjem z poplatů. Nový systém se mě také nelíbil, ale celkem snadno jsem ho pochopil a to co potřebuji bleskově najdu. Nejsem IT, ale všechny systémy mě nedělají žádný problém. Chápu, že ne každý je na tom stejně. Na mLink jsem volal jen když se mě pokazila karta a nevím co bych tam 20 minut vykecával. Vešel jsem se do dvou. Docela by mě zajímalo kterou zázračnou banku s vyhovujícím software, nízkými úroky z kontokorentu a vysokými ze spořáku nyní máte. Pochlubte se nám neznalým.8-o

+13/0
20.8.2016 15:29

V32l32a77d14i76m21í64r 56H42o11l31ý 8464841536427

Také mám účet u mBank (od roku 2009) a jsem celkem spokojen.

Změna klientského softwaru byla trochu nepříjemná záležitost, ale třeba v historii plateb lze stále použít staré zobrazení a jinak jsem si na novou podobu zvykl. S mLinkou jsem také nikdy problém neměl.

Jsem OSVČ, takže jsem si musel založit nějaký bankovní účet kvůli platbám kartou našimi zákazníky.

Na začátku jsem byl nemile překvapen, že z mBusiness konta nebylo možné provádět zahraniční platby ( někdy v roce 2010, nebo 11 jsem potřeboval zaplatit fakturu do Maďarska), ale nyní již lze platby posílat nejen na účty v zemích EU, ale i do civilizovaných zemí hodně daleko, kde ještě nekontroluje vaše finance na účtu Velký Bratr a kde ještě dávají banky úroky.

Takže, i když je pro mně účet v bance nutné zlo, mít účet v mBance je ještě ucházející.

+1/0
21.8.2016 18:23
Foto

V62l90a62s75t85a 10F97i70š68r56o95v54á 3747883290693

Haničko, když bych pracovala v nějakém obchodě nebo bance, tak bych měla docela obavu, když byste k nám zavítala. S čímkoliv. Protože pak ta story, když nebude vše dle Vašich představ, jak by se k Vám měli chovat. K Vám - tak důležité zákaznici. Přemítám nad tím, čím to je, že to někdo má takto "nastavené" a jiný ne. Tahle různorodost povah. Toho, co považujeme za důležité a proto tomu věnujeme svou energii. Myslíte, že je v tom nějaký "boží záměr"? Už jste tady dlouho nepsala o B-hu. Pamatuji, jak jste používala onu pomlčku a vysvětlovala to.

+15/0
20.8.2016 7:34

P43e89t70r 36S21k58á68c37e86l 6134919659

Takže je štěstí pro všechny, že v bance nepracujete. Protože i tam by měli vždy nalézt řešení se zákazníkem tak, aby obě strany byly spokojeny. Nebo se mýlím?

K Vašemu přemítání - každý jsme jiný, v tom je kouzlo žití a zážitků.

0/−1
21.8.2016 17:47
Foto

M35a25r86c43e31l 81M66a87t91u20š72á21k 4347604189563

Vsechno stoji a pada na kvalitnich lidech. Vsechno...

+2/0
20.8.2016 7:33

J79a65n 88F66r23o41l86í55k 6236260305144

Za málo peněz málo muziky. Nelze očekávat, že banka, která má příjmy pouze z karetních plateb a úroků hypoték bude zaměstnávat inženýry na call centru. Nakonec nejsou ani v bohatých energetických nebo telekomunikačních firmách. Cvičené opice za pár peset Vám přečtou to co mají v manuálu a každý vážnější problém předávají k řešení do back office. Tak to prostě chodí.

0/0
20.8.2016 15:34

M32i35l88a81n 18S41t45e52h69l61í33k 7920329403771

Já mBank používám už několik let jako elektronickou peněženku. Mám tam jen běžný účet, na kterém udržuji finanční rezervu jen asi do 5 tisíc Kč na běžné nákupy, kterou pravidelně doplňuji ze svého účtu u ČS. Mohu tak bez obav z "vyluxování" konta platit kartou i na internetu a nemusím se nijak zvlášť obávat ani ztráty či odcizení platební karty. Neplatím žádné poplatky a měsíčně mám 3 výběry zdarma z libovolného bankomatu, nehledě k tomu, že menší hotovost si mohu vybírat přímo při placení kartou v obchodě. Nový SW mBank pro internetové bankovnictví je sice složitější, než ten původní, ale dá se na něj velmi rychle zvyknout (jako koneckonců na každý nový SW). Myslím si, že i když nemám u mBank žádné velké peníze, jsem pro ně dobrým klientem, protože přes jejich platební kartu protočím v obchodech měsíčně kolem 8 tisíc Kč, takže jakýsi "vejvar" ze mne mají. A já jsem taky spokojen, protože všechno funguje naprosto bez problémů a nestojí mě to ani kačku. R^

+2/0
19.8.2016 15:57

Z32d27e59n11e60k 49B21o56h31a23c34e52k 1938377407309

V 21.stoleti je písemná komunikace /list. i elektr./ zcela rovnocenná komunikaci ústní. V CR je cca 0,5 mil sluchove postizenych lidi. Je minimalne s podivem, ze nektere banky, operatori, atd. tvrdosijne trvaji na pouzivani jen tel. linek, nebo na osobnim kontaktu pro reseni vybranych problemu /a evidentne by sly resit elektronickou komunikaci/.

+3/0
19.8.2016 10:17

J14a60n 62F65r65o31l89í13k 6926250645864

Banky na ničem netrvají, spíše její klienti a pisatelka blogu je toho zářným příkladem. Musím se smát jejímu postupu rušení účtu. Proboha otevřu nový, na tom zadám trvalky a na starém si je sám on-line a bezplatně zruším, deaktivuji kartu a účet nechám stát. Nic to nestojí. A pokud mám nutkavou potřebu tak ho prostě prázdný zruším a je mě srdečně jedno kdy se tak stane.

0/0
20.8.2016 15:40

Z28d42e95n44e81k 62B63o37h62a25c69e63k 1208787667679

Tak trvaji na fonicke komunikaci, nebo ne? Ja tady ctu napr.: "Žádost o zrušení mSpoření je možné podat prostřednictvím mLinky na čísle 222 111 999". Asi blbe chapu. Poradte; dekuji. Dtto je treba u Vodafonu pri zmene nekterych tarifu, atd.

0/0
20.8.2016 22:32

J82a88n 51F25r38o41l29í41k 6686740215114

Dosud jsem to spoření nerušil, ale použil bych kontakt@mBank.cz jestli by to na mail nezrušili. Je faktem, že většinu operací si banka ověřuje (aby je nemohla provést neoprávněná osoba). U m linky se identifikujete heslem a u internetových aplikací jednorázovým kódem zaslaným SMS. Díval jsem se teď na mspoření a v aplikaci lze jen měnit systém spoření nikoliv zrušit. Takže bych to změnil na 10 kč z transakce a občas jednorázově převedl na BÚ když nechci volat.

0/0
24.8.2016 15:33

Z36d56e18n44e83k 34B37o88h27a88c69e40k 1728137677879

Jiste, ze si i neslysici dovede poradit. Jde o to, ze mohu-li neco zridit elektronicky, pak nema vubec logiku, ze to stejnou cestou nemohu zrusit. Proc psat @? Na co je IB? O mobilnich operatorech a jejich fonic. linkach radeji nehovorim.

0/0
24.8.2016 16:14

J89a97n 54M86r63k31v29i13č73k49a 9573866235638

U mBank jsem kartu zrušil už v r.2014, nenechám se buzerovat nějakým nařízením, kolik musím kartou utratit v obchodě. Ještě tam mám nějaký inkaso, takže tam občas přepošlu nějaký drobný, ale jinak ty účty nepoužívám. Přešel jsem k FIO.

+2/−1
19.8.2016 9:52

J74a16r51o62s10l16a16v 35H79o85r50á77k 8502934285219

U FIO je podmínka útraty v obchodě na kartě ještě přísnější (pokud si tedy nevystačíte s jejich bankomaty, kterých je ale hodně málo). Jinak u mBank jí právě zrušili. Jedinou podmínkou bezplatného výběru je teď to, že musíte vybrat aspoň 2000,-.

+1/0
19.8.2016 18:32

J51a35n 73F40r51o70l30í34k 6466150375154

1500;-)

0/0
20.8.2016 15:45

J70a43r76o50s75l63a24v 63H87o20r12á60k 8812644285679

Děkuji za upřesnění.

0/0
22.8.2016 10:46

J45a85n 80M35r84k62v97i32č22k81a 9223146855278

Vystačím s FIO bankomatem. :-)

0/0
21.8.2016 18:28

R26a94d77i11m 63S45r19a98m12e85k 2794644329403

Což při sedmi bankomatech pro Jihočeský kraj asi každému vyhovovat nebude :-P

0/0
22.8.2016 9:07

J32a22n 58F85r51o61l87í60k 6336110295174

Ta "buzerace" je přímým důsledkem evropského socialismu, který bankám a karetním firmám nařizuje výši svých marží. Tito dobroserové se chtějí zalíbit voličům a při tom dobře ví, že si to zaplatí jinak. Proto je neomezený počet výběrů z bankomatů provázen minimálním obratem realizovaným kartou. Air má podmínku pěti plateb v měsíci a ostatní banky se jistě brzy také přizpůsobí.

0/0
20.8.2016 15:44

D44i54e37t92m50a19r 77K70o92l16d81e79r 5104817585458

Dobrý den,dle popisu vašich problému jste si svou naivitou zavinila sama.Přeji Vám v nové bance těch problému méně,přesto věřím,že při Vašem přístupu jich nasbíráte ještě mnohem víc. Kolder

+8/−10
19.8.2016 9:52

H82u93g55o 29S40c66h98r10ő33p35f62e33r 4386650713766

Tak slušně a decentně bych to nenapsal. :-)

+3/−2
19.8.2016 9:54

O80l56d10ř64i70c19h 44H69o85r60á47k 2264399771855

jako bych četl odpověď banky

s úctou D.Kolder

oddělení styku (či spíše vyje.ávání) se zákazníky

0/0
19.8.2016 15:24

B68o13h51u76m38i55l 10M76i77c54h37a68l 3255564535411

Když se podíváte na autorčiny blogy a vynecháte z toho recenze knížek, tak vám zbudou jen stížnosti, jak někdo s někým někde vyje.ává. Takže se přiznám, že podobně, jako D.Kolder výše, očekávám, že zde zanedlouho bude autorčin blog, jak šílené to je v nějaké jiné bance.

Pokud jsou témata blogu reprezentativní, má autorka docela smutný život.

+3/0
21.8.2016 8:28
Foto

J37a44n15a 97M53a81j93o74v73á 4585842436783

Jak vy to děláte, že na co sáhnete, to se prapodivně komplikuje?? To musí být ale složitý život...

+16/−1
19.8.2016 9:49

Z29d81e70n54ě49k 92N30e86č87a42s 2301802782325

Nechápu, že při rušení účtu musela paní na pobočku. Já zašel do nové banky, ta mi zrušila učet u bývalé a sama převedla veškeré trvalé platby.

+5/0
19.8.2016 8:55

H19u43g49o 29S23c42h29r20ő81p33f79e41r 4866190763136

Možná je to tím, že umíte logicky myslet. ;-D

+7/−1
19.8.2016 9:13

J79a70n 66K97u57č72e65r24a 2747632336543

Anebo tím, že mBanka nemá kodex mobility...

+2/0
19.8.2016 12:47

Z48d11e84n26ě74k 58N83e40č33a38s 2701112592195

To o bance také něco vypovídá.

0/0
19.8.2016 14:54

Z10d46e73n17ě15k 21N20e84č62a58s 2241792732465

Navíc kodex mobility znamená, že za Vás banka, kterou chcete a připojila se k němu, vyřídí převod veškerých služeb. viz niže.

Které banky přistoupily na Kodex mobility klientů?

K usnadnění přechodu mezi jednotlivými bankami se zavázaly níže uvedené společnosti. Dodržování jejich závazku pravidelně kontroluje Česká bankovní asociace. V praxi to znamená, že pokud přestoupíte k některé z těchto bank, přechod za vás zařídí. (pozn. mBank mezi nimi neni)

Co když chci přejít k mBank?

Samozřejmě můžete, nicméně veškeré zařizování bude na vás. mBank se ke kodexu nepřipojila, a tak nemá za povinnost vám s převodem např. trvalých příkazů či inkas pomoci.

Takže podle meho názoru je přechod k mBank, nikoliv odchod.

Je samozřejmě možné, že jsem to špatně pochopil.

0/0
19.8.2016 15:01

Z76d34e53n59ě18k 74N70e79č47a62s 2661382342455

...je problém přechod k...

0/0
19.8.2016 15:02
Foto

V78á50c98l65a48v 48C71h28u49c66h57m22a 6435631488356

Co znamená kodex mobility? Že nebudete muset myslet a zadávat si znovu pár příkazů? No pro nemyslící je to jistě přínos, ale jinak jako kritérium pro výběr banky to mohou brát opravdu jen ti nepříliš myslící.

0/0
22.8.2016 11:24

Z12d93e83n47ě62k 97N83e21č91a84s 2471302982215

Nevim proc by to melo byt pro neprilis myslici lidi. Mam dost pojisteni, na sebe i na rodinu, ktere platim pomoci trvalych trvalych prikazu, to nemluvim o hypotece a najmu, vyhledavat a zadavat veskere informace, jako cislo uctu, variabilni symbol, konstatni, specificky je otravne. Samozrjme pokud nekho bavi prepisovat spoustu cisel, nic proti nemu nemam, ale rozhodne ho nebudu nazyvat "myslicim clovekem".

0/0
22.8.2016 15:57

J50a76n 86F73r15o22l59í58k 6416350745574

Na co potřebujete kodex debility? Neumíte si sám na netu zadat potřebné údaje. Mě přechod na jinou banku t.j. založení on.line účtu a zavedení trvalých příkazů + jejich zrušení u té staré netrvá déle jak půl hodiny včetně kávy a dezertu.;-)

0/0
20.8.2016 15:49

Z84d86e11n94ě40k 17N40e21č60a71s 2531852822805

Samozrejme umim, ale proc bych to delal, kdyz to za mne muze vyridit banka? Opravdu nepotrebuji travit cas u zakladni ca 10ti trvalch prikazu. viz vyse o vyhledani veskerych smluv a potrebnych informaci k zadani prikazu.

0/0
22.8.2016 16:00



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.