Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Připomínáte mi p.blogera Hatalu. Taky si furt na něco/někoho, svou "optikou" stěžuje. Bývaly časy, kdy se Vaše blogy daly číst, ale to už je dávno. Pardon:-/

0 0
možnosti

Vy mi připomínáte zase bezpočet diskutérů, kteří rádi mluví za všechny, co tak zkusit příště raději napsat "Bývaly časy, kdy jsem Vaše blogy mohl číst,";-D

0 0
možnosti

sorry ale Váš článek je v podstatě zbytečnej v tom smyslu, že příslušník ochranky se jednoduše nemůže chovat normálně, protože normální člověk by v životě nemohl postávat hodiny někde v drogišce a buzerovat lidi - Jó kdyby tam hlídal majitel a současně i radil zákazníkům, jak tomu bylo zřejmě ještě za 1. republiky, to by bylo jiný. Ale dnes to vyjde ve všech drogeriích zřejmě podobně, takže jednou bude slečna chodit třeba do Tety, a druhá, které teď zprotivili Tetu, zase do Rossmana, takže to vyjde nastejno;-D A zákazník si stejně zvykne...

2 0
možnosti
Foto

No, otravní zákazníci, kteří si z nákupu udělali výlet rozbalovali zboží a narazili na otrávenou ochranku. Epizoda...

Umíte geniálně udělat z komára vola. Obdivuhodné.

8 0
možnosti
ML

M44a90r74t54i59n 95L89a83c58o

13. 7. 2016 23:18

Ehmm... Z jedenásťročného dieťaťa za rok - dva žena nebude. Bude z nej dvanásť - trinásťročné dieťa, nie žena.

2 3
možnosti
MK

Jadro sdeleni bylo v tom, ze to dvanactilete "dite" bude potrebovat vlozky a casem vice a vice veci. Ale u Rossmana si to nekoupi... A dobre jim tak.

7 1
možnosti
MP

Není to vlastně proti kodexu (ne blogera, ale tak nějak obecně) to jmenování konkrétního obchodu? Nedávno jsem si u "R" kupovala parfum-deodorant, u každé značky byl k dispozici tester. Zkouším vždy max 4 ( víc v jednom okamžiku nemá smysl) a buď si vyberu, nebo ne. U nás ochranku nemají a u pokladny jsou dvě osoby, další doplňuje zboží. Tudíž na nějaké poradenství tam prostor nemají, na to jsou jiné obchody a taky to je cítit na ceně.

Otvírání jakéhokoli zboží bez dovolení považuji za neomalenost. Sama kupuji zásadně zboží s neporušeným obalem. U záchodové chemie apod. se snad výjimka učinit dá:-)

Takže podle mne si ochranka a "zákaznice" ohledně vychovanosti nemají co vyčitat. Autorka nějak cítila potřebu svůj zážitek sepsat, ale ten postoj.....kdoví jestli nevypadla bez nákupu proto, že nechtěla mít ten svůj nákup osoplený od nějakého spratka;-).

Jinak plně souhlasím s pí Tenzler.

7 1
možnosti

Ta poslední věta o autorčině potřebě, to bylo skoro jako by to napsala nějaká dáma;-D

0 0
možnosti
SH

Dobrý večer, vyhodnocení efektivity návratnosti zákazníka bych přece jenom nechala na samotném podnikateli.

Pokud holčička: "jenom otevírá všechny gely a osahává je a ještě se opírá lokty o regály!" a matka to hodnotí: „Vždyť si vybírá, aby si mohla něco koupit!"

Tak bych si, coby prodavač, pomyslela: Sakra, ať už si vyberou a mažou. Nebo nechají být a mažou taky. Holčičku, která si myslí, že jí všechno patří proto, že jí maminka možná koupí gumičku do vlasů, je velmi těžké si desetiletí udržovat jako potencionální zákaznici. Protože s takovýmto přístupem už možná ten obchod existovat ani nebude.

5 0
možnosti

Pokud byste od rána dohromady ještě nic neprodala, určitě byste si neřekla ať mažou, pokud by to ovšem nebyla drogerie národní podnik;-D

1 0
možnosti
DT

Oháníte se tu Německem? Dobře... tak tedy - na západ od Ústí se podobné otevírání zboží považuje za krádež - nemá totiž v úmyslu všechny ty věci koupit. Zákaznice může být z obchodu vykázána s patřičným policejním zákazem dalšího vstupu.

Prodejce může uložit úhradu škody, tedy slečna by veškeré otevírané zboží zaplatila. Jen tak by se vyhnula trestnímu stíhání.

Testovat se smí jen zboží, které je výslovně jako "Tester" označené nebo zboží, u kterého vás výslovně k testování vyzve personál.

Facit - zaplatila byste vzniklou škodu (tyhle věci ztrácejí otevřením garanci a stávají se nehygyenickými a musí se vyhodit), z obchodu by vás vyrazili a ještě byste dostaly od policie zákaz vstupu.

13 0
možnosti
VV

Nejdriv bych se zeptal, kdo jsou tito muzi z ochranky? Byt to v pak kilometru zapadne od Usti uz by se hlasil u Arbeitsagentur.

Ono to chovani a vychovani je videt i zde v diskusich.

1 3
možnosti
MK

na autorku dvou knih slohově i dějově dosti slaboučké ...

4 1
možnosti

Na to, že jste literární kritik, opravdu dost slaboučké;-D Kdo jiný než Vy by měl vědět, že kritik tu slabotu musí demonstrovat aspoň na jednom či dvou příkladech, jinak bude za šaška:-)

0 0
možnosti
Foto

Tato spotřebitelsky opečovávací agorance moderních, marketingem moderních koprorací vymodelovaných žen typu autorky mě přivádí k údivu. Já bych děťátko také vyrazila, když bych si spočítala, kolik gelů potenciálně znehodnotila. Dokud nepochopí tato malá dívka, že sprchové gely a další drogerijní produkty se nemají takto otevírat a znehodnocovat, nemá v drogérii co dělat. Jak by se autorka, tvářila, když by tato dívenka třeba okousávala rohlíky anebo pečivo a vracet je zpátky na místo a matka ji v tom podprovala. Soucitně? Rozhodně ne, sama by ji napomenuje. Říká vám něco, autorko, pojem baktérie? Právě tyto svými špinavými prstíky dívka na gely, jež mají pečovat o pleť a pokožku ostatních zákaznic, nanesla. Tyto jí znehodnocené gely, by se z hlediska přísných hygienických norem, měly rovnou vyhodit. Protože zanesou například na vlasy anebo na rtěnku další osoby nečistotu a bacily. A ty si pak třeba díky této rozmazlené holčičce nanesu na rty anebo tvář já anebo vy. Strážník se choval slušně a patrně dle interních směrnic drogérie, jež jsou zcela v souladu s EU normami.

12 4
možnosti
VV

na zapad od usti nad Labem a u prvniho Rossmanna zkuste napodobit tu holcicku. S nejvetsi pravdepodobnosti se vas nekdo zepta zda vam muze pri vyberu pomoct.

Rozhodne se tam s takovouto neurvalosti a hulvatstvim nesetkate.

5 3
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->