Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B28a78r72b14o24r48a 69H22o90r91á49k79o12v49á 4414958657

Pracovala jsem v tomto obchodě když jsem žila v Manchestru v UK. Je pravda, že za vrácené zboží se peníze v tomto řetězci nevrací. Mají to tak nastavené. Přesně jak řekl pan vedoucí: Buďto voucher či jiné zboží ve stejné ceně. My u pokladny jsme to na to ale zákazníky museli upozorňovat a pokud byl problém, tak stačilo otočit paragon - tam to bylo pro zákazníky pěkně tučně vytištěno. Každopádně po sedmi letech žití a zkušeností s obchody v UK je zákaznický servis v ČR z mého pohledu totálně pod bodem mrazu. Absolutně neprofesionální přístup a zamrzlý někde v minulosti. Je to běs... A tady je hlavně problém ta šílená komunikace se zákazníky. Jak kdybychom jim byli na obtíž...

0/0
20.7.2016 10:49

D82u68š13a43n 15M19a38t44o87u20š80e17k 7153770720555

To že jste narazila je váš problém,neznalost neomlouvá skutečně není poviností obchodníka přijímat zboží zpět ,protože si nakupující neumí vybrat...

Navíc vzhledem k počtu personálu v těchto obchodech je skutečně někdy problém a čekání je prostě na místě.

Pokud chcete stoprocentní profesionalitu a exkluzivitu tak musíte chodit do speciálek,ale tam samozřejmě zaplatíte.

V bistru na nádraží se taky nebudte dožadovat medium rare za 45kč...

Kvalita stojí peníze...

+1/0
11.7.2016 16:51
Foto

A17l75e40š 81P14r29e48s13l37e31r 5904974901532

Takže si to shrňme. Paní autorka vždy vrací zakoupené zboží, ať se jedná o jakoukoli prodejnu. Pokaždé zjistí, že jí z nějakých důvodů nevyhovuje. Tentokrát holt narazila...

+3/0
9.7.2016 3:11

L54i51b83o87r 33S54k26ý22p68a43l68a 7368373872150

Máme s přítelkyní podobné zkušenosti s obchodem ElectroWorld. S jedním rozdílem - výrobek byl třikrát reklamován pro stejnou závadu, k soudu se nám nechtělo, protože to je příliš zdlouhavé a tak nakonec jsme byli nuceni přistoupit na vrácení peněz formou poukázky na jiné zboží v tomto "obchodě". Tak jsme to takto vyřídili (paní na pokladně se ještě ušklíbla, že v reklamaci to takhle vyřídit neměli) a vězte, že si do téhle firmy už nepůjdu ani pro monočlánky. Nechápu tyhle "obchodníky", když donutí zákazníka hrát hru "win-lose" ve prospěch kšeftu.

+1/0
9.7.2016 2:39

A85l24e76n33a 94F73u10s23z61t63e29i98o15v83á 1279407529433

ČESKÁ SPECIALITA V MNOHA OBCHODECH ;-)

Vizitka našich ochotných lidí - všeobecně známo. R^

0/0
8.7.2016 21:52

J92a35n 64P30a89v48e11l 8893622718486

No, obchod nic moc, ale na vrácení skutečně nemáte nárok. Chtěla jste něco navíc a oni Vám to poskytli. Umožnili Vám z jejich dobré vůle vrátit zboží, ale udělali to přes dárkový poukaz. Na tom já osobně nevidím vůbec nic špatného. Nemuseli Vám povolit vrácení zboží vůbec a ničím by se neprovinili. Ani zákonem, ani proti dobrým mravům.

+1/0
8.7.2016 21:37

J44a91n21a 24N32o44v76o31t67n57á 4525532379323

Mám obchod a neumím se představit, že bych zákazníkovi zboží nevyměnila, nebo mu nevrátila peníze (pokud je zboží nepoškozené a se všemi náležitostmi, jakou jsou visačky apod.) Postup, jaký je v blogu popisován, mi přijde tragický.

+5/0
8.7.2016 22:24

K34l14á55r20a 38T50r12n25k91o44v61á 3494649334379

Také tak.

0/0
9.7.2016 0:37
Foto

J32a15n21a 38K74o26z70á18k83o82v48á 50V19o84l85r49á81b37o97v64á 9443554785331

Také mám obchod a umím si představit, že zákazníkovi zboží nevyměním, nebo nevrátím peníze. Běžně na mně zkoušejí reklamaci: pyžamo se po prvním vyprání srazilo, paragon jsem bohužel ztratil (přináší starý sepraný hadr s odstřihanými cedulkami), deštník jsem si zabouchl ve dveřích auta a popraskaly dráty - přece musí něco vydržet za ty peníze (!!) Nakoupila jsem víc materiálu na pletení, tak to nesu zpátky a prosila bych vrátit peníze (přináší načatá, zašpiněná klubka s potrhanými etiketami) atd. atd. Přijde-li kdokoliv slušně, nemám problém zboží vyměnit za jiné nebo vrátit peníze. Navíc - prodávám zásadně zboží od tuzemských nebo slovenských výrobců. Znám výrobu, věřím materiálům i práci a vím co prodávám. Co čekat od dovozu z tichomoří za předražené peníze, navíc bych dle názvu řekla, že obchod je spíše e-shop, který do svého nitra vpouští zákazníky z ulice, tudíž tam bych opravdu nehledala prodavače.

0/0
9.7.2016 16:41

M30a46r28t98i75n 62R82a79m 9521924441522

Děkuju za blog! Teď vím, kam nejít!

+2/0
8.7.2016 21:19

J41i25r62i 15K62u95c70e37r89a 5107920406162

;-D;-D;-D to snad není možný ;-D;-D;-D

+3/0
8.7.2016 21:15
Foto

K93a79r22e66l 68M91á76d35l87e 6184371974703

Ještě by to chtělo naznačit, jestli se ten Váš příspěvek týká zákaznice, nebo prodejny. Já teda svůj tip mám.....

+6/0
8.7.2016 21:20

J41i31r10i 68K96u25c49e42r18a 5657730916122

ponechme odpověď na tuto otázku věčnosti ;-) ......... nebo psychiatrovi ;-D

+3/0
8.7.2016 21:29



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.