Diskuse

Zákazník není náš pán, ale bezmocná oběť! Opravdu to tak musí být?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem se takhle hádala s paní prodavačkou v Deichmanu v Kolíně. Chtěla mi nechávat opravovat dětské boty, které syn nosil 2 týdny s tím, že je to normální. Reagovala jsem s tím, že za měsíc, který mají na opravu, je zima, a na jaře syn bude mít boty malé. Vrátila mi tedy peníze. Poslední argument paní byl, že jsem se o boty údajně špatně starala (nebyly ani kožené). Už si tam nic nekoupím. Dobrou zkušenost mám s Baťou, sestra, která bydlí jinde, má zase s Baťou zkušenost špatnou (v pobočce nechtějí brát reklamace, takže si je do Zlína musí posílat sama). Jestli nejste spokojená s výsledkem reklamačního řízení, obrátila bych se na soudního znalce a ještě to dala do Černých ovcí. A už bych si tam určitě nic nekoupila.

0 0
možnosti

Já to mám s reklamacemi strašně jednoduché. Ztratím paragon, takže je klid ;-D

0 0
možnosti

Značkové vs neznačkové výrobky: Neznačkový ve vietnamské tržnici - doba životnosti 2 roky, cena řekněme 100 jednotek. Značka - životnost 3 roky cena 400 jednotek.

Vybrete si, chcete na zboží známé logo, nebo jde o poměr užitnost vs cena....?

1 0
možnosti
Foto

Nechápu, na co si stěžujete?

Chrastila jste nebo Vám podobní klíčema? Chrastila! Současnou demokracii schvalujete.

Za minulého režimu byste poslušně nosila botasky z Gottwaldova a byla blahem bez sebe, že jste je sehnala.

V současném českém kapitalismu si můžete svobodně vybrat.

Tak si furt nestěžujte :-P;-D

0 11
možnosti

vyborne jste to napsala....souhlas.......spousta prodavacek si plete povolani prodavac a podavac......a spousta lidi nez aby se s nimi dohadovali,radeji si vezmou i poskozene a nekvalitni zbozi..........zrejme to ale maji prodavacky v popisu prace....otravit zakaznika tak,ze schlipne usi a odejde......

1 0
možnosti

A což tak přijít boty reklamovat rovnou s posudkem v ruce od soudního znalce, Bude to stát 300, ale máte toho přeci jen víc ve váš prospěch.

1 0
možnosti

Divite se? Kdyz kupiujete levne boty z USA musite pocitat s omezenou zivotnosti. Ja obouvam jako kazde leto uz 12. sezonu sandale Birkenstock Arizona Nieten a stopy pouziti se musi hledat mikroskopem. Ovsem 130 € by na vas bylo asi moc, tak kupujete a reklamujete radeji levne a nekvalitni boty.

0 12
možnosti

Panove Lansky a Svoboda v zivote o botach Birkenstock neslyseli?

0 1
možnosti

Vzpomínka na Ivanu: to byla za totáče taková hezká a pěkně oražená kolegyně, která si jednou koupila italské boty, tenkrát za cca 700 Kč a protože se po půl roce shlédla v jiných krásných italských botách, vyšpekulovala to následovně - boty natrhla, ostentativně reklamovala (ona byla něco jako Dejdar v sukních) a vytřískala peníze za první boty zpátky. Vzápětí si zakoupila nové vyhlédnuté boty a už předem měla vymyšlené, jak je zase za pár měsíců poškodí :-)

Vám přeji, aby se ta peripetie vyvrbila ve váš prospěch a za neústupnost velká karma

3 0
možnosti

Netvrďte, že natržení obuvi se neprokáže jako nedbalostní poškození zákazníkem, nebo dokonce úmysl. Rv Výrobní vada může být rozpáraný šev, odlepující se podrážka, prošoupání materiálu v krátké době, ztráta/změna barvy, apod

2 0
možnosti