Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Milá paní , vůbec nevíte o čem mluvíte . Pokud by jste měla briliant o váze 3,34g tak jste milionarka. Čistota zlata je blbost , existuje pouze ryzost a 24karatu se na šperky nepoužívá . Zřejmě vás přítel obdaroval šperkem jehož zavratna cena asi neni realitou. Cely článek beru spíše jako skrytou reklamu na starozitnictvi.

6 0
možnosti
ML

M98a49r59t18i46n 84L87a86c42o

20. 5. 2016 20:03

24 karátové zlato (presnejšie cca 23,5) sa používa na zlátenie vo forme plátkového zlata. Nie ma šperky.

Mimochodom, nepatrilo by sa po nevydarenom vzťahu bývalému partnerovi šperk vrátiť?

2 0
možnosti
Foto

přesně tak, takový šperk by moc dlouho nevydržel, ryzí zlato je velice měkké

1 0
možnosti
DT

:-) Až budete zase příště prodávat šperky, ozvěte se.

2 0
možnosti
Foto

Autorko, vážně jinde neprodáte? I kdybyste se snažila? ;-) Koupím za dvojnásobek nabídky zlatnictví, hm? :-P

Ale dávám velkou karmu - protože ten trend, jak to dnes chodí, jste popsala velice výstižně R^

0 1
možnosti
Foto

Probůh, osvěžte si, co jsou to karáty a gramy.... I obyčejná wiki Vám vysvětlí, že: "Diamant o hmotnosti 1 g má ... 5 karátů. Diamanty v běžně prodávaných špercích mají obvykle hmotnost v setinách, desetinách až jednotkách karátů."

Kdyby se v případě Vašeho diamantu na řetízku skutečně jednalo o diamant, nestál by 55.000,-Kč....

5 0
možnosti
SS

Ono sperky z 24 karatoveho zlata tez neexistuji - byly by prilis mekke ... 99.99 % ryzost tj. cca 24 karatu ma pouze investicni zlato ci nektere mince.

2 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->