Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P20e81t78r 51D44o57l10e93ž14a62l 3762885160586

mno tak takový problém nemají jen ženy , teda já na tom budu asi stejně ;-D

0/0
13.5.2016 0:58

M93a80r24i72e 62Š75í40p63k64o25v53á 5102512174747

Hano, chytím se hned toho začátku, kdy píšete o otázkách lidí "na tělo". Určitě se tím nenechte ovlivnit. Vím, o čem mluvím. Člověk je tu, na světě, sám za sebe. A je to jen a jen na Vás, jak s životem naložíte.

Přeji Vám hodně štěstí, a nic neuspěchejte!R^

+1/0
16.4.2016 8:41

I36v53e16t37a 69B11ö10h63m86o16v78a 9320749219866

já mám spíš pocit, že problémem poslední doby je, že jsme se přestali tak nějak vzájemně potřebovat :-/

Spousta chlapů má dobře placené zaměstnaní, koníčky, kamarády, cestují po světě, jezdí s partou stejně smýšlejících kamarádů a nepotřebují se vázat, proč taky?

Sex - no, problem, nějaká do postele se najde vždycky

Dítě? No, někdy možná, ale proč pospíchat! Dítě může mít chlap klidně ve 45,

jenže ženské vaječníky moc trpělivosti nemají že...

Jeden známý se dokonce přiznal, že je tak rád, že se rozvedl, má dítě (což tedy chtěl), ale vidí ho jednou týdně a to mu prý úplně stačí a k tomu si užívá nezávazných vztahů a říká otevřeně: co víc si můžu přát!

Uznávám, že takové jsou i některé ženy...

Autorka chtěla hlavně říct, že ještě stále se na svobodnou ženu ve věku 30+ nahlíží automaticky jako na tu, co nesplňuje jakousi společenskou normu, jako kdyby žena, která nezplodila děti a neměla na ruce prstýnek, nebyla dostatečně žena!

já dítě rozhodně chci, ale prostě ne za každou cenu a udělat si dítě na ,,objednávku,,? Určitě by to řešení bylo, ale tak trochu mám pocit, že by to znamenalo, že se stane rukojmím mé biologické touhy a kromě toho, dítě je závazek na celý život a já si musím být jistá, že ho dokáži nejen finančně zabezpečit...8-o

+1/0
15.4.2016 15:05
Foto

D37a49g86m26a23r 17M96a22r84k90o67v56i26č62o96v44á 5166929295771

Zamyslela jste se někdy nad tím, proč někteří muži chodí do hospody a na karty? Nenapadlo Vás, že to dělají, protože jsou sami, nikdo je doma nečeká, nechce se jim být sami. Znám několik takových mužů, co toto provozovali den co den, ale když si pak našli parnerku ( tedy spíš ona je ), vraceli se rádi domů a hospodu už k životu denně nepotřebují. Když tak 1x týdně.:-)

+1/−1
15.4.2016 13:23

M19i70l60a46n 56S92t26e37h66l82í52k 7650519773861

Napsala jste to velmi jasně a srozumitelně, takže v podstatě není nad čím diskutovat. Nechat věcem volný průběh je asi ten nejlepší recept. R^

+3/0
15.4.2016 12:59

M14a22r35i92e 66Š39í40p31k46o11v54á 5822102894717

Přesně. Jak se říká: "netlačit na pilu":-)

+1/0
16.4.2016 8:42
Foto

J72a39n54a 43K77o66z87á50k68o30v90á 68V55o11l47r11á14b48o75v92á 9313804985621

Jak já vam rozumím! Ve 45ti mne manžel vyměnil za model o generaci mladší. Po usazení citů, rozdělení majetku a kompletnímu svěřeni se péči o naše deti jsem usoudila, že bych si mohla najít spřízněnou duši a dal se uvidí. Oslovovali mne zásadně muži o 15-25 let starší! Byt bezdetna a hledat v Te době partnera k založení rodiny, tak bych se z toho asi zbláznila. Kamarádka se me smala, že prý mam našlápnuto založit si penzion pro seniory.

+2/0
15.4.2016 11:35
Foto

A47n77t48o23n44í12n 20S25t47r94n20a23d 8201181103307

R^ Like za upřímnost.

+1/0
15.4.2016 10:14
Foto

A25l71ž65b72e75t69a 84V30l98č98k49o44v34á 7950490915392

jjo, najít chlapa vůbec není jednoduché;-Dpadesátník, šedesátník až na výjimky kouká po třicítkách........člověk chce......:-) a často mnohé v osobním životě nejde, tak jak by si to člověk představoval

+3/0
15.4.2016 10:10
Foto

P91a94v98e28l 74M15a66c19h74a31č60e90k 5341902953

Nesouhlasím s vámi. Po třicítkách ve věku 50 až 60 let kouká opravdu jen chlap nemoudrý, většinou s potřebou si něco dokázat a nechápající, že si dokáže jen to, že je nemoudrý. Jsou tací, samozřejmě, ale většina to, podle mých zkušeností, opravdu není.

A že to nejde vždy podle představ je přece naprosto normální, jenže kdo si ví rady s životem tak považuje za samozřejmé, že se musí někdy přizpůsobovat realitě; ne vždy lze okolnosti prolomit a změnit.

+1/−1
15.4.2016 11:39
Foto

O47l55d76ř58i24c35h 86M77a92z28a24l 3443619742907

Každý máme něco. Já zase spadám do kategorie "divní muži". Člověk to prostě musí brát, jak to je, jinak se z toho zblázní.

+1/0
15.4.2016 9:40

P50e54t28r 82K28ř22í10ž 1115502652

No, no. Vy jste "divný" spíše cíleně. Máte značné IQ a jste úspěšný bloger. Jak vidno z fota na blogu, také štíhlý a z jiných info též sportovec. Vaše záliby, které uvádíte na blogu, byly nestandardní snad dříve, dnes již nijak zvláštní nejsou.

0/0
15.4.2016 13:09

J98a62n 10H47u34r39k73a 7180526956787

každý poklad byl by ihned nalezen ztratil by svou cenu :-PR^

+1/0
15.4.2016 9:05

J29a90r76o14s15l27a16v 98K59v70a14p44i82l 9806156724503

Píšete, že jste se jako svobodná a bezdětná často ptala, co jste udělala špatně, že je to tak, jak to je. Z tónu vašeho textu ovšem jaksi vyplývá, že jste si na tu otázku odpověděla, že vy nic. Potom ale musejí dělat něco špatně všichni ostatní, totiž muži, s nimiž jste přišla do styku. Jestli ale opravdu toužíte po partnerovi a dětech a přitom jste sama a bezdětná, pak prostě musí být chyba ve vás. Jiná možnost neexistuje. A pokud jste se vážně ptala, co jste udělala špatně a nic jste neobjevila, neodpovídala jste upřímně. Z vlastní zkušenosti ale z jiné oblasti vím, že je velice těžké najít na takovou otázku skutečně pravdivou odpověď. Člověk si o sobě musí přiznat i věci, které si přiznat nechce, a to bolí. Hodně to bolí. Ale jedině tak se na svůj problém může podívat jinýma očima. Vyjmenovala jste spoustu typů mužů, co jsou pro vás nepřijatelní a jen jediný typ přijatelný. Jenže je slepou cestou typizovat lidi a domnívat se, že najdete přesně takového muže, který by vám vyhovoval jaksi v hotové formě. Žádný člověk na světě není ideální a pouze takový, jak se jeví vám. Ostatně partnerství je přece vztah a odehrává se v interakci jednoho s druhým, oba partneři se v tom vztahu vyvíjejí. Třeba zrovna dítě všechno od základu změní a nikdy nevíte, jak se v nové situaci oba zachováte. Pak zase přijde něco dalšího a zase nevíte, jak budete oba reagovat a tak stále dál...

Něco o těchto záležitostech vím. Letos budu už 39 let ženatý s jednou ženou, spolu jsme vychovali dvě dcery, máme od jedné z nich vnoučka, ale ta se právě rozvádí a druhá je svobodná a bezdětná, je jí také přes třicet, má přátelé, zájmy, dobrou práci, která ji zřejmě naplňuje a nevím, že by svou situaci nějak řešila jako zoufalou, aspoň o tom nemluví. Myslím si ale, že tato má dcera ví, že si to vybrala především ona.

Přeji vám hodně štěstí v životě a hledání.

+5/0
15.4.2016 8:52

D71a83v46i53d 36V91l24k 6716855398677

A já Vám přeju, aby se Vám to ještě všechno podařilo. Možná byste měla trošku slevit na nárocích. Vždyť mi chlapi jsme jenom lidi ;-D;-D.Přeju hodně štěstí v hledání pana úžasňáka. Jestli ho teda vlastně hledáte.

+2/−1
15.4.2016 8:39

P88e49t35r 19K78ř22í30ž 1635502782

Rozumím, co jste chtěla říci a nepřu se. Napsala jste to hezky. Avšak podotknu: pokud nějaká žena dítě skutečně za každou cenu chce, tak ho má. Kvalitní samci s rodinami jsou. Takže takového svést a učinit vše pro úspěšné otěhotnění (lhát mu, že jste neplodná, zajistit propíchnutou ochranu...). Je to sprosté? Je. Lžou holky? Naprosto běžně. Buďte tedy holka a morálku hoďte za hlavu. Dlouhodobý poměr do doby jisté gravidity je optimální. Jak takového nalákat? Dělejte s ním v ložnici to, co jeho manželka nechce, nějakou dobu to zvládnete. A vařte mu! A až "budete v tom"? Nemusíte mu to říci (nebo můžete). Nemusíte z něj vysoudit alimenty (nebo můžete). Jistě, byla byste svobodná matka. Dnes běžné (nechválím, ale...). Ovšem kvalitní samec tak nějak otcem alespoň částečně bude, až se vyvzteká, že jste ho podvedla (ukážete-li mu dítě a řeknete: "Je Tvoje, ale do ničeho Tě nenutím. Můj telefon znáš"). Mimochodem, kde berete jistotu, že Váš pravý vysněný by žil vedle Vás? Třeba by Vám ho odloudila nějaká potvora. Nebo třeba by umřel při autonehodě. Nebo na nemoc. A na závěr rozvedu jedno výše uvedené: proč si samce nezajistíte tím, že ho odloudíte jeho manželce a on se s ní rozvede? To přece taky dělá spousta žen. Zcela rozumím potřebě být morální. Avšak ve výsledku Vy budete morální, zatímco mnohé nemorální budou mít děti, příp. i celou rodinu.

+1/0
15.4.2016 8:27

D22a93v93i12d 89V94l93k 6286275658287

Petře mám takový dojem, že ty Vaše rady jsou trošku pod úroveň paní Hanky. Nic ve zlém, ale nejvíc se vždycky pletou chlapi, kteří se naivně domnívají, že rozumějí ženám a dokonce jim zkoušejí radit. To je typický projev chlapského šovinismu;-D. Uvědomte si, že ženy jsou vyšší bytosti než my muži.:-)

0/0
15.4.2016 8:43

P65e33t45r 67K58ř35í92ž 1975612412

Oceňuji Váš příspěvek :) Současně však cítím povinnost reagovat.

Já si dobře uvědomuji, že mé rady jsou pod úroveň autorky. No jo, ale nesráží ji její morálnost na kolena? A není pak morálnost zásadní chybou, spíše fatálním omylem? Zvláště v případě, kdy jde o získání kvalitních genů, tedy o přírodní záležitost, o boj? Příroda v tomto případě neuznává morálnost, pouze vítěze. Méně inteligentní ženy (nazvěme je přihlouplými samičkami) nemyslí tak, jako paní Hana. Zato je spolehlivě ovládají jejich pudy, které za ně vyberou správného samečka, následně nutí dotyčnou k tomu, aby ho nonstop uháněla všemi prostředky (případně také odstraňovala sokyně) a nakonec ho - třeba nalitého jak slívu - dotáhla na lože, aby získala kýžený genetický materiál. Samička uspěla, má mimčo s borcem. Já vím, je to strašně primitivní. Jenže...

0/0
15.4.2016 12:50
Foto

O29t86t47o 20Č20e44r94n64ý 3705595517312

Nějak mi z toho uniká fakt, že ve 40 není pozdě.

0/0
15.4.2016 8:10

E71v58a 88K52o51r45b96e30l53o68v72á 4492326262

Asi jste moc hodná. Já jsem si naivně myslela,že jsem syny v tomhle vychovala dobře, a oni mi pak řeknou, že s hodnýma holkama je nuda. Buďte potvora a hned se nějaký chytne.

+1/0
15.4.2016 7:26

J88i50t29k85a 37P64ř87i47k92r16y55l90o79v59á 9984629554157

Souhlas, mam to podobně. Dole v komentářích jste si přečetla, ze jste určitě náročná. I mne to říkají. Ale nemyslím, ze naivně čekáme na prince na bělouši, jen okolo čtyřicítky (i krátce po) uz víte, co určitě nehledate. A i když mate pocit, ze snizujete nároky a dáváte jedno, dvě rande tem, které byste předtim třeba coby svobodně otce, muze bez ambici nebo bydliciho u rodičů slušně odmitla. Ještě bych k vašemu výčtu přidala ty, kteří se nechtějí vázat... Drzme si palce, věřím ze je pořad ještě dost fajn chlapů, jen je asi třeba obrátit víc kamenu :-)

+1/0
15.4.2016 5:00

P75e44t60r 85B77r16o82d56s11k41ý 5866593235979

.... tak do putyky nepáchnu a karbanu neholduju,- su vegan, abstinent, nekuřák, sportovně založenej, rád vysávám, vařím, peru, uklízím a vo víkendech háčkuju dečky,- jedinej problém mám s řásněma na záclonách,- ty svině nechcou držet ani když to naškrobím,- z teho su fakt vytočenej doběla !,- Taky su sám a bezdětnej a můj psychiatr říká že to tak zůstane napořád,- nevěřím mu ! Ve svejch šedesátisedmi stále hledám tu pravou,- ........ a vono to jednou přinde V!

+8/0
15.4.2016 2:07

D87a92v55i53d 45V83l32k 6866435348657

Tak to Petře určitě;-D;-D;-D

0/0
15.4.2016 8:44

M81a95r59i65e 46Š30í89p22k66o72v87á 5642122714227

;-D;-D;-DR^

0/0
15.4.2016 8:48

E13v80a 62S55á59d42e92c57k13á 5853141553277

Kdo nás učil Lásce, ať s partnerem, či bez parnera? Kdo nás učil, buď šťastná nejdříve sama, je to na nás! Každá žena si v nitru přeje dítě. Jen se toho některé bojí. Vůbec se nedivím. Každá velká láska obsahuje mateřství. to přijde samo. Jen se otevřít. Citům, sobě, vztahům a nebát se znovu milovat!!!V

0/−1
15.4.2016 1:11
Foto

P70a82v88e10l 36M30a95c20h33a90č63e21k 5961472553

"Být sám je dost těžké samo o sobě a často jsme si to dobrovolně nevybraly."

To je tak šílené klišé a účelový plk. To je jako kdybyste napsala, že váš život řídí někdo jiný a vy o něm vlastně nerozhodujete!!

Každý je svého života strůjce!! Jsou situace, které váš život mohou výrazně determinovat: např. plná péče o postiženou osobu, práce pro jiné s plným nasazením, nemoc a pod. Ale v drtivé většině případů se rozhodujete samy. Dáváte přednost kariéře? Prosím, je to vaše volba. Máte vysoké nároky na partnera? Proč ne, když to tak chcete. Nechcete doma nepořádného (či jinak nepřijatelného) chlapa? Ale to je pochopitelné. Rodiče mají nějakou představu a vy to respektujete? I to je možné. To všechno je přijatelné a nikdo nemůže nic namítat. Je to vaše svobodná volba.

Jen, proPřírodu, nepište a netvrďte vážně, že jste si to DOBROVOLNĚ nevybraly!!! Je to převážně naopak výsledek vašich rozhodnutí.

A pokud to byla povídka (což doufám), tak mám na text stejný názor. :-)

+7/0
15.4.2016 0:57

K34a10r38o52l80í32n80a 51N33o87v73o32t88n47á 3565786429741

Lidé se takto ptají, protože pro mnoho z nich jsou úvahy typu "napřed najít slušného, nezadaného muže který si přeje založit rodinu..." už něčím neznámým.

Kolik manželství se rozpadá? Kolik dětí má rozvedené rodiče?

Leckdo už to přijímá jako standard, pokud žena chce mít děti, tak "prostě votěhotní". Muž svolný k souloži bez ochrany se vždy najde, no a co víc? Že s ní nezůstane a akorát se bude zlobit, že po něm někdo chce alimenty? Vždyť tohle je model, na který je spousta lidí zvyklá z domova, už ani neuvažují že by to mohlo být jinak.

0/0
15.4.2016 0:45

H72o51r83s82t 87A38n80t75o12n 78H88a97s44l62b94a46u32e13r 3578604736936

I jako muž, dosti zralý, potvrzuji, Hano, dobře jste to shrnula. Užívejte života, bavte se koníčky, mějte pravé přátele. Pište. Také jsem napsal dvě knihy, motají se v nich nejen mé děti, rodina, ale hlavně dobří přátelé. S první ženou 22 let, s druhou 25. S oběma spokojený. Stačila by mi jen ta jedna, ale politika si vyžádala mou emigraci. Přeji Vám štěstí! TAKÉBLOGER...R^:-)

0/0
14.4.2016 23:58
Foto

P88a41v65e21l 61M97a16c71h75a21č31e46k 5331942713

Pokud napíšete dohromady "takébloger", je to něco jako "takytáborník".

Tak jste se opravdu chtěl ohodnotit? ;-)

+2/0
15.4.2016 1:09

L51u22b10o70š 14C30h11l61u34m53s21k36ý 2520255538315

Popsala jste to pěkně, karma. Ale (nejen) váš problém pravděpodobně spočívá v tom, že byste chtěla mít doma lva v bačkorách.

+6/−1
14.4.2016 23:56

L80i10b78u61š51e 27Š75u75b82r69t40o13v77á 2768969388101

Kdo nehledá, nenalézá. Kdo hledá, bývá nalezen.

+2/0
14.4.2016 23:55

M80i89r57k89a 69H72o86i79s40o67v49á 2711620562319

Skvěle napsáno - díky. R^ Pravda vskutku a cele pravdivá.

Pokud se nechceme jako tonoucí stébla chytat, tedy vzít zavděk prvním, který se namane, prostě pokud neuznáváme heslo: "v nouzi Franta dobrej"

Tak se často dočkáme podobných odsudků okolí.

+1/0
14.4.2016 23:45

J88a49k45u54b 43K29n33e45c33h87t44o89v97s82k57ý 3550826361772

Autorko máte tam nepřenosti. Opravdu si nemyslím, že by ten zbytek volncýh mužů chodil hned po práci do hospody, či hrál karty. Spíše si myslím ,že jste moc náročná

+4/−1
14.4.2016 23:28

K43a62r73o90l40í15n73a 71N86o17v36o21t16n82á 3805886369601

Však neříká že by to dělal celý zbytek volných mužů, jen že to dělá velká část z nich, a ti jsou rovnou škrtnuti.

Já bych spíš polemizovala s tím nakolik je "chodit do hospody a hrát karty" problematické, pokud se to děje např. 2-3x týdně a každý den. Každý nějak tráví svůj volný čas, a zrovna "hospoda a karty" patří mezi takové věci, které se dají snadno omezit. Pokud nejste z té skupiny závisláků.

Když bude mít nějaké "pořádné" hobby tak to bude vyžadovat např. neustálý trénink nebo tak něco, a bude složitější to poškrtat kvůli partnerce a dětem.

+2/0
15.4.2016 0:47

J82a65k53u57b 54K33n12e34c82h88t95o82v21s65k44ý 3840226681242

nemyslím si, že to dělá velká část z nich. To zní jako od feministky

0/0
15.4.2016 23:47



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.