Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:) A přitom je to prosté, ne?:) Všechno začíná tím, že maminka naučí synka čůrat v sedě, místo aby ho nechala čas od času počůrat nezvednuté prkýnko ;)

0 0
možnosti
MD

Dobre zvolene tema. Ale jeho zpracovani je dost zuzene. Chybi tam, podle jednoho, vice pohledu a predevsim ten podstatny. Tazeni proti 'muzstvi' ma nekolik vetvi. A jeden cil. Temi vetvemi je napr. oslava homosexualismu, rovne prilezitosti nebo treba odzbrojovani lidi. A dalsi. Kazdy si dolozi dalsi typicke priklady. Zadanym vysledkem je oslabeni spolecnosti a jeji snadne ovladnuti. A hlucha, slepa a jakoby 'rovna' spolecnost je nadsena, nevidic pro co vlastne vytvari podminky.

0 1
možnosti
JK

Samozřejmě s vámi souhlasím, že by ženy měly zůstat ženami a muži muži, pokud ovšem ještě víme, co to obnáší. Mám ovšem pocit, že byste s těmi muži, které jste v textu obdivovala a kteří vám imponují, možná v praktickém životě obdivovat přestala. Co jsem měl v životě možnost poznat, tak ti skuteční chlapi chápou ženy sice jako ženy, ale i s jejich tradičními rolemi, tedy stručně řečeno, že patří do kuchyně k plotně a k dětem a když se vzpouzejí, že to pár facek spraví. A také, že se nemají plést do mužských záležitostí. Myslíte, že by se vám takový muž zamlouval? V těch dobách většina žen brala své role jako úděl. Ono je těžké najít správný poměr mezi tím, aby muži byli muži a ženy ženami, a tím, že to zároveň nemusí znament "zneužívání" žen. Pokusil jsem se tuto tématiku trochu rozebrat v textu, na který vám posílám odkaz: http://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/c/472783/zlocinek-se-zalostne-nedostava.html

5 0
možnosti
JK

Oprava: Samozřejmě by v textu mělo být správně !...že byste ty muže obdivovat přestala..." a ne "...s těmi muži..." - začal jsem psát jednu myšlenku a dokončil jinou.

0 0
možnosti
DV

D44a84v12i19d 53V14l69k

26. 2. 2016 6:52

Já zůstávám mužem době navzdory. I když mám doma tři baby ,nosím doma stále gatě já, ale je to fuška;-D

4 0
možnosti
TM

Rovnoprávnost je programově ztotožňována se shodností. Je to projev primitivismu vyžadujícího, aby byly nějaké univerzální vlastnosti a možnosti, které si můžeme odškrtávat, že je mají všichni. Jenže o to přece nejde, to je jen vnější forma mrzačící podstatu věci. Osobně jsem nikdy neměl problém stýkat se (a spolupracovat) s chytrými a moudrými ženami, znal jsem ale pány, kteří se jim vyhýbali, nesnášeli, aby žena měla lepší postavení či dokonce vyšší příjem. Celé se to odvíjí od úplně obyčejných mindráků (střídavě na obou stranách). To odstranit neumíme, tak se rozjelo "administrativní" dobře evidovatelné posuzování (srovnávání, bodování), jak jsou obě pohlaví stejná. Je to cesta do pekel včetně oslabování funkce rodiny atd.

0 0
možnosti
Foto

Nemám už tolik v lásce Benjamina Kurase ,co jsem mívala,ale jednu pravdu mu podepíšu - pochybuju, že máme dneska ve velké zásobě muže, kteří by byli schopni někoho bránit, jako chlapi před čtyřiceti, padesáti lety... to už neplatí, prostě je nemáme...

Nemyslím tím,že chtěl hodit do jednoho pytle všechny, ani já nechci....ale včera jsme napsala komentář jinam - to , co je přisuzováno ženám - obdivují dnes i kluci...reklamní žití.... štítí se vzít něco špinavýho do ruky, účes bez chyby, nedejbůh jít někam dál pěšky, nebo mít hotel, kde něco není jako z reklamy... nevím...znám chlapce, jejhož cíl od třetí třídy je být model...:-P

R^:-)

7 0
možnosti
MK
TT

Mužství je zakázané. Nemyslím jen ten zákaz ze strany genderistek, ale taky ten ze strany státu. Muž má totiž nejen tu vlastnost, že působí na ženu a získá ji, ale taky tu, že ji a děti chrání před nepřítelem. A to se vládcům nelíbí.

Proto se muži musí chovat v běžném životě jako bačkory, aby přežili. V mezipohlavním životě už taky dávno tančí podle Moudrých Bohyň.

Tak to je. Smutné.

5 0
možnosti
MK

A není to jen důkazem slabosti mužů, když se nechali takto ovládnout, zmanipulovat a vykastrovat? Popř. kdo jiný s tím může něco udělat, když ne právě muži?

Západ čeká revoluce, nebo smrt.

3 1
možnosti
MO

Souhlas s článkem. Pište dál:-).

1 1
možnosti
Foto

Typická česká vlastnost - malost ? zajímavý velký pohled Rv

0 0
možnosti
MK

Ano, muži mají stále méně testosteronu. Proč? Všudypřítomné plasty, např. PET lahve, uvolňují endokrinní disruptory (ED) narušující přirozenou hormonální rovnováhu. Pokud se tomu chce někdo vyhnout a pít vodu z vodovodu, tak si moc nepomůže, protože tam je pro změnu estrogen z nevstřebané a zpět vyloučené hormonální antikoncepce, kterou dnes bere snad každá druhá žena (a kterou čističky nedokáží přefiltrovat). K nedostatku testosteronu přispívá i nadváha (ale tam to platí i obráceně - nedostatek testosteronu způsobuje ukládání tuků) a sedavé zaměstnání v uzavřených místnostech - lidské tělo potřebuje slunce.

V podstatě všechno to jsou důsledky naší (pře-)civilizované společnosti. Ne nadarmo jsou muži přicházející z méně civilizovaných oblastí "mužnější" - dominantnější a agresivnější.

Já to považuji za velký problém západní civilizace. Když se z mužů stanou ženy, kdo nás bude bránit?

3 1
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->