Diskuse

Smrt legínám!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FD

Podívejte se na Tv-Tn Augustovou-hnus.

0 0
možnosti
Foto

Malinko se odkloním od tématu. Zajímalo by mne proč píšete: B-h?

1 0
možnosti
Foto

Nedá mi to, abych se nepřipojila k diskuzi, už proto, že jsou zde zatím samí muži8-o;-D. Myslím si, že nejen co se týká legín, ale módy vůbec, včetně líčení, by měla žena zůstávat stále ženou přitažlivou, krásnou nejen navenek a hlavně přirozenou. I zde platí to, že někdy méně, znamená více;-)

0 0
možnosti
KD

V legínách se pěkné rýsuje přední čárka a proto jsou inspirující.;-)

0 0
možnosti
JP

J31a40n 57P91a62l88l62a68s

30. 4. 2015 22:18

Paní autorko, kultivovaně prezentované názory miluji, karma.

Cituji: „Dámy se připojily až v 19. století a oblékaly je pod krinolíny.“ A víte proč? Nějaký urozený čuňas dal udělat podlahu tanečního sálu ze zrcadel. Do té doby totiž dámy chodily naostro.

1 0
možnosti
PP

P21e92t16r 10P82e65t61r67o57v

30. 4. 2015 18:27

B-h mi nadělil závoděníhodnou figuru, takže i já se občas venku proskotačím v legínách. Leckdo se ohlédneme, jen si nemyslete.

3 0
možnosti
VV

Jakou velikost nosite?

0 0
možnosti
Foto

Já zase nosím ponožky do sandálů a divím se lidem, kteří to řeší.

7 0
možnosti
VK

Ať si každý nosí, co chce...

4 1
možnosti
MK

To zcela jistě. Ale stejně tak ať si každý kritizuje co chce. :) Ale řeknu jedno. Nejvice se mi líbí ženy, které se oblékají přiměřeně svému věku. Pokud se 40 snaží vypadat jako 20, tak to vypadá trapně.

6 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že nejsem jediný, komu je z této podivné módy nedobro R^

5 0
možnosti
MK

Někdo by řekl, že i zle. :)

Ovšem dnes jsme potkal dívku v leginách a pří pohledu na její zadní partie mě bylo celkem dobře....tedy pohled to byl skvostný

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS