Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Krást, pardon lhát je normální!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Nikdo nic?Čím končil M.Z. rozhovor s Moravcem?Nebylo to něco jako: Nechte se překvapit?Politika- umění dohod i předvídavosti!!

2 0
možnosti
JH

J94a46n 37H97l20e49d19í95k

3. 11. 2013 22:44

tak zvaná "levice" lže ze zásady vždycky a to tím, že slibuje blahobyt,- ikdyž nemá šajna, kde na to vzít. Může okrást živnostníky-- ti se rozpadnou, zvýšit daně, tím vyženou postupně investory a zvedne se nezaměstnanost a mohou natisknout vagony bankovek-- a tím spustit inflaci -- někdy až pád měny.---- Starší voliči KSČSSD si neuvědomují, že jejich rodná partaj je tím okrade o úspory a volí ty zmetky ze zvyku furt znovu.

7 1
možnosti
Foto

Nejsem si zcela jist, kdo co ještě zatajil. Např. v ČT byl krátký střih. záběr vyjíždějícího auta z brány Lánského zámku. V autě byl na předním sedadle celkem zřetelně viditelný obličej jednoho z Vámi uváděných ůčastníků.Cosi jako ,,nástřel" toho, u čeho TV štáb byl již přítomen. Třeba by mohla ČT uvést, kdy, resp. proč dostala avizo. A zda z ofic.kruhů, či toliko tip. Zdravím;-)

4 0
možnosti
Foto

tu mediální hysterii poněkud nechápu. On je jako občan povinen informovat veřejnost o svých neveřejných schůzkách ? a když ji neinformuje, tak je to jako něco špatného ? myslel jsem že žijeme ve svobodném státě, za starého Československa nepamatuji, že by s tím měl někdo problémy ...

2 14
možnosti
MC

Levicoví intelektuálové jsou pro rozumně uvažující občany nepřijatelní loupeživí vůdci. Jsou to lidé bez charakteru se svým příznačným zastřeným falešným altruismem bez osobní zodpovědnosti s vysokými ambicemi po moci, Obohacují se regulačně loupeživými programy na úkor prostých poctivých lidí. Tak konají především pro své "veřejné blaho" proti všem morálním zásadám a principům života.

8 1
možnosti
JL
  • Počet článků 623
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->