Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

prodavačce lze rozumět nikoli s ní souhlasit...vychází ze správného axiomu, že pravicové vlády byly banda zlodějských šmejdů...dovozuje z toho však mylný závěr, že ti levicoví šmejdi byli či budou nějak lepší.;-)

2 0
možnosti
Foto

L65u47b22o45š 75H46e80r34o

17. 11. 2013 22:43

Souhlasím s Vámy pane Volko

1 0
možnosti
Foto

L90u94b30o31š 27H39e58r68o

17. 11. 2013 22:22

Super článek.Karma.

1 0
možnosti

To je tím, že Barrandov stále opakuje ty propagandistické bolševické sra*ky o tom, jak hodný soudruh tajemník všechno zařídí a všechno dobře dopadne. A taky tím, že lidi jsou blbí a stále jim nedochází, že většina politiků dneška jsou bolševici a svazáčci včerejška, včetně "pravice". Rv

1 1
možnosti
Foto

H29o37n83z45a 57M42a19r61e40k

29. 10. 2013 12:28

Tohle není o pravici a levici, kradly všechny vlády. Akorát každá pod jinou záminkou.

0 1
možnosti
Foto

J66a15n84a 91M61a95j26o29v43á

27. 10. 2013 22:13

Jsem zcela obyčejná ženská ve věku vaší paní prodavačky. A nevím, co bych věřila jí. Vám ale v tomto článku, milá autorko, nevěřím ani slovo.

1 3
možnosti
Foto

Pracovala jsem 9 let jako prodavačka a chápu i špatnou situaci severu Čech,ale jinak mi to vyjádření i to, že se té paní nedivíte přijde dost přízemní. Za komunismu nebylo líp. Byla nesvoboda. Teď je svoboda, jen v ní někteří lidé (a tam bohužel asi soudě podle tohoto článku dle svých zkušeností řadím i vámi zmiňovanou rodinu) neumějí žít a neumějí s ní naložit. Potřebují, aby někdo rozhodoval za ně a potřebují nějaký "systém", který se o ně postará. Kupříkladu pracovní trh. Tomu se musíme přizpůsobovat my, on se nám nepřizpůsobí. Myslíte, že je pravděpodobné, že ten syn kuchař co nemůže najít práci zkouší třeba nějaké rozšiřování kvalifikace a nebo že je ochotný za prací migrovat?? Nebo že si ta paní, které není sedmdesát prohlubuje třeba jazykové znalosti? Moje zkušenosti jsou spíš takové, že pro sortu lidí spoléhajících na komunisty a tak podobně je tohle něco úplně cizího.

8 1
možnosti
Foto

L70u67b46o85š 69H95e49r16o

17. 11. 2013 22:34

Paní Adélo,nevím kolik Vám je let a ani nevím jak jste žila ale prodavačkou v supermarketu jste v životě nepracovala.Já jsem pracoval za socializmu a opravdu se obyčejný člověk měl dobře.Píšete že byla nesvoboda? a teď snad svoboda je? Ó ano můžete si říkat co chcete že?;-D Vy jste úplně mimo.Ale chápu Vás,dneska jste za vodou tak nám tu teď kážete.;-D Vy pani žijete v jiném světě a absolutně nevíte nic o obyčejných lidech.Ženská přes 40 let z dětma na krků a pracuje 12 hodin denně a má se učit ještě jazyky? A nespadla jste náhodou z vyšně na hlavičku? Ta prodavačka je ráda že ještě zvládne když stihne po šichtě doma uvařit,uklidit a vykoupat děti a uspat je.

0 1
možnosti

Hanko, já té paní prodavačce nerozumím naopak ani trochu :-/

16 0
možnosti

Z43d66e83n10a 30K79o22č20í

26. 10. 2013 14:58

Paní měla dát hlas Pirátům, aby předskočili ODS a vytlačili je ze sněmovny!!!!

3 0
možnosti
Foto

Majetek není rozhodující, pravicoví voliči jsou často sociální případy. Inteligentní lidé naopak volí spíše KSČM, proto nedostává tolik hlasů, kolik by mohla a měla.

2 17
možnosti

Slezte už z toho kolotoče...;-D

12 0
možnosti

L92i23b14o82r 45H64o88s83a39k

26. 10. 2013 13:27

Ta pani by se mela podivat o kolik lip si lidi zijou tam, kde to komunisti maji v rukach. Treba by ji to preslo. I kdyz... u prodavacek stejne jeden nevi...

7 1
možnosti
Foto

Pěkné odpoledne, pane Hosaku,

děkuji za Váš příspěvek. Právě že ona žije v Ústí nad Labem a zde lidé již v krajských volbách volili KSČM. Proč asi? Mají pocit, že jim dají něco lepšího, než mají teď. Jak jsem psala, já se jí ani nedivím...

Přeji příjemný den, H. R. Šiander

2 2
možnosti
Foto

Hanko, přečetl jsem si Váš článek, a jen doplním : Je mi 47 let, už 15 let se živím jako OSVČ. Dobu před rokem 1989 jsem také zažil na vlastní kůži. Tehdy jsem jezdil na dovolenou do NDR, dnes do Řecka. Ale to je jediný pozitivní rozdíl, který mezi dobou "před" a "po" vidím. Klíči jsem cinkal pro něco úúúplně jiného, než pro to, co nastalo. A dnes jsem si vybíral přesně ze stejných dvou stran, jako Vaše prodavačka, a jednu z nich také i zvolil.

7 7
možnosti

L95i39b43o19r 19H47o45s49a72k

26. 10. 2013 13:25

A ze muzes publikovat svoje nazory bez ohledu na stranu, to beres jako samozrejmost, vid? ;-)

12 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->