Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V65á37c77l50a86v 17J67i16n34d57r60a 7760373525626

Jenom drobnost k tomu vašemu B-hu. Vyčerpávajícím způsobem to koukám vyložil níže Václav Liška, já ještě dodám: JHVH bylo skutečné, konkrétní jméno, což Bůh není. Tam, kde se v originále vyskytuje JHVH, mají české překlady Písma (až na výjimku Jeruzalémské bible) zpravidla staré Hospodin, ale protějškem českého Boha v hebrejštině je Elohím (kupodivu plurál, singulár by byl Éloah) a to židé čtou a píšou bez nejmenšího problému. Proto je jistě neurazíte, když napíšete normálně Bůh.

+11/0
30.4.2013 11:20
Foto

M80a59r72t15i73n 80P30i18n90c 8711312874143

Milá Rebeko, velmi oceňuji upřímnost, s jakou ve svém svědectví "nesete kůži na trh", ačkoli jste nejspíše tušila, že se od leckoho dočkáte výsměchu. Ale možná to je lépe, když jsou reakce "studené či horké", než vlažné. Leccos z vašeho životního příběhu jsem sdílel i já. Náš syn trpěl podobnou dysfunkcí (také dyskalkulií - dodnes není schopen říci zpaměti násobilku) a i on měl ve škole veliké problémy, protože jeho učitelé s ním neměli trpělivost a nedokázali rozpoznat příčiny jeho problému. My jsme ale u něj rozpoznali mimořádný výtvarný talent, kvůli špatným známkám ho nestresovali a on navzdory různým překážkám vystudoval grafický design a dnes je velmi úspěšný ve svém oboru... Těším se na pokračování Vašeho příběhu.

+5/−7
30.4.2013 10:39
Foto

K59a69r79e43l 18B23o59h14á57č50e94k 1651427906254

I rodiče považovali Tvou víru ... za vliv nějaké sekty, jak čtu :)

+7/−1
30.4.2013 8:32

M27o44j67m93í89r 12R87o77d90e15n 6656715245207

Když se zde vede tato polemika, jak tedy přistupovat když jeden vnímá i zažívá fenomén Ježíše, takto, tento fenomén vnímá a zažívá v uměleckém odpersonalizujícím projevu, ne náboženského, další jako vnitřní proces k duševenství, další jako projev vyšší reality a rezonančně.  Pak se zde vlastně vyvolává umělý spor a nedorozumění a určitá rivalita, i když jde o jeden fenomén a to co zrcadluje v člověku. Pro mně je hlavní když toto "zazrcadlení" jej naplňuje a přináší určitý růst, i když podoba a výsledek je různý, Ježíš jako laskavý a ochranný otec, Ježíš jako léčitel a mystik, Ježíš jako rezonanční mysterium jež lze uchopit jen malbou, obrazem ... . Zde je potřeba učit k určité toleranci a myšlení nové epochy a doby, vnímat lidi jako jedince, jež mají různě nastavená vnitřní zrcadla a následné "zazrcadlení" tak může mít mnoho podob. Hlavní je že jedince "stabilizuje" v procesu osamostatňování a dává mu určitý řád a své opodstatnění. Doba kdy zde vládla jednotná ideologie, náboženství, je pryč ... . Osobně jsem u svých blízkých zažil jak je potřebné, aby ve své děsivé rozkolísanosti nalezli pevnou půdu pod nohami a někdo ji našel ve víře a přátelství s řádovými sestrami, další ji našel v přírodě, další ji nalezl v sobě. Je nesmírně důležitá a kdo to nepozná, najít pevnou půdu pod nohami a své zazrcadlení, a zde nemá tolik váhu jaké je, jen je potřeba dbát aby jej nepohltilo. Zde je to návrat ke kořenům společnosti. Navíc je to velmi senzitivní oblast neboť zde vládne vlastně určitá zatím nevyrovnanost s náboženskou minulostí, kde se promítá náš dnešní svět do nespočtu procesů v historii, jež vytvořili dnešní obraz a podstatu.Dokud se nevyrovnáme, bude to pořád bolet a přinášet nedorozumění, i když vlastně všichni sdílíme jediný fenomén ;-)

+2/−4
30.4.2013 8:23

V50á73c81l58a71v 83L56i66š90k26a 7510618105357

Milá paní Haničko, se zájmem jsem si přečetl vaše svědectví a musím říct, že můj mozek nevěří vlastních očím. Je to rozhodně cenné a zajímavé, co píšete. Jen bych si dovolil malou polemizaci ohledně vašeho vyjadřování se o BOHU. Psát v češtině B-h? V hebrejštině je to záhadné tetragramaton JHVH, o němž už asi dva tisíce let nikdo neví, jak se vyslovovalo. Tehdy naposled vcházeli staří kněží do chrámu a jednou za rok šeptem vyslovili jméno boží se správnýma samohláskama mezi tím JHVH. Co padl chrám, někdy po Bar Kochbově povstání cca r. 70, nikdo neví, jak to vlastně znělo. Zdá se že Jahwé, podle jiných Jahuah, ale nevíme. Židi tam vpisují samohlásky pro adonaj, ale tohle hraní nemá smysl jinde než v hebrejštině. Bůh je velmi obyčejný slovanský slovo, který znamená bohatou bytost, stejně jako cikánský o Del je příbuzný slovesu del - dávat. Starý hebrejský JHVH bylo nejspíš příbuzný HJJ, tedy být, ale ani to není jasný, v hebrejštině má všechno kořen na tři souhlásky, tady jsou najednou čtyři. Hrozný kdysi JHVH dovozoval od indoevropskýho základu, v semitských jazycích jako převzatý a druhotně obdařený nějakým významem, ale fakt dodnes nevíme. Upřímně, každému z vyznání, ať už křesťanskému, nebo židovskému, je to dnes buřt, tohle zajímá tak leda teology a jazykovědce, Psát česky B-h může jenom nějaký(á) bambula. Děkuji vám uctivě za dovolení mi se vyjádřit na vaší diskuzi u vašeho článku na vašem blogu a přeji vám dobrou, ničím nerušenou noc. Váš Vašek Liška

+10/0
30.4.2013 0:32

P54e31t94r 75S83k47á86c92e83l 6874449299

Díky vám,co nevěří nebo zesměšňují myšlenky, poznatky a doporučení a píší své názory.Jen se tak doplňuje dualita všeho zde na Zemi i ve Vesmíru. Proto díky zavytvoření harmonie i zde, mezi komentáři. : )R^

+2/−10
29.4.2013 23:20

P48e29t15r 60Č58t50v75r57t90e59k 5778240800902

"..tam všude jsem měla nejdříve trojky, poté čtyřky, někdy jsem byla i na propadnutí..."

"...Dnes už vím, že mám LMD (Lehká mozková dysfunkce).."

Proč vám to B-h udělal? Ptala jste se ho?

btw, jste spíš případ pro Sigmunda Fre-da

+15/−4
29.4.2013 22:37

P88e72t22r 72Č28t15v63r10t83e16k 5278300520752

"..tam všude jsem měla nejdříve trojky, poté čtyřky, někdy jsem byla i na propadnutí..."

...hloupá?

"...Dnes už vím, že mám LMD (Lehká mozková dysfunkce).."

Proč vám to B-h udělal? Ptala jste se ho?

btw, jste spíš případ pro Sigmunda Fre-da

+14/−6
29.4.2013 22:36

P90e44t23r 33S17k95á35c65e17l 6234129699

"Tajemství světa jsouurčena pouze tomu, kdo je připraven nechat se jimi proměnit." » EdwardBach.R^

+5/−11
29.4.2013 22:49

M69. 20K62. 41P58i76j69á30č46e12k 7864660662910

Vidím, že jsem ťal do živého. I pan Skácel. Těch záporných hodnocení je slušná úroda. To by církevní tajemníci z bývalých krajských a okresních výborů KSČ měli radost. ;-(

+3/−9
29.4.2013 22:29

P53e56t83r 91S37k51á54c49e91l 6824469759

Oni totiž až dospějí, tak dospějí k jiným hodnotám. Po roce 1990 se kouzlem nechtěného podařilo u nás naplnit heslo, které nám vtloukali po roce 1970: Uspokojování stále rostoucích materiálních a kulturních (nyní duchovních) potřeba obyvatelstva. A výsledkem je to, co zažíváme. Absence zdravého rozumu...R^

+3/−10
29.4.2013 22:38

M53i20c80h36a40l 62S94e57d84m26í97k 3959485606381

Jedna z možných motivací toho hejna mínusů: když mně chcípla koza, tak ať sousedovi chcípne taky.

+5/−10
29.4.2013 22:50

M98. 28K16. 52P84i80j61á55č42e81k 7704460572590

Vážená autorko, držím Vám všechny palce, i u nohou. Skláním se před Vaší odvahou prezentovat svá svědectví a svou víru. V dnešní době je k tomu obrovský kus odvahy.

Když jsem chodil do obecné školy, bylo ve třetí a ve čtvrté třídě, soudružka učitelka nás učila, že v Boha věří pouze staří a nevzdělaní lidé a potom ještě lidé hloupí a zaostalí.

Měla pravdu. Jsem starý, už je mi jedenašedesát, jsem hloupý, zaostalý a nezdělaný (na mé vzdělání v duchu vědeckého ateismu nestačily ani tři vysoké školy, dokonce ani státnice z marxáku). Musím konstatovat, že se za to nestydím a že jsem na to hrdý. A úctě k Bohu učím i své studenty.

Přidávám odkaz na mé vlastní svědectví http://pijacek.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=306091&bk=65441

+4/−13
29.4.2013 22:08

P88e82t31r 78S62k28á84c13e48l 6154479169

Souhlas. K tomuto jen doplnění:

"Říkatpravdu v čase všeobecného klamu je revoluční čin!" » George Orwell.R^

+5/−10
29.4.2013 22:14

A37l92ž34b50ě41t16a 55K88a98h17o20u22t98o27v92á 6303967141608

R^

+2/−10
29.4.2013 22:24

A98l76e72n80a 76V91e57s42e32l45á 3733761735458

Tak nevím. Být víc než jen velmi vlažně věřící, tak by mě asi vaše přesvědčení, že Ježíš je tu od toho, aby řešil něčí blinkání v autobuse nebo - jak bylo v nějakém jiném díle vašeho seriálu - dokonce kvůli lidem, co ouvikají nad tím, že musí každý den chodit do práce, docela uráželo.

+15/−2
29.4.2013 22:04

P39e91t62r 47S32k68á70c28e63l 6394909779

Do určité míry máte pravdu, protože stále platí:

"Bůh nepůsobí zázraků,které ty sám neděláš" » kalendář z r.1924.R^

+3/−10
29.4.2013 22:08
Foto

P70e79t85r 55K13r36á55l 7565150834913

Já si u podobných blogů vždy vzpomenu na Život Brianův a vyléčeného leprotika, profesionálního žebráka, kterého Ježíš vyléčil a zcela mu tím zničil kariéru a tím i život.;-D

+14/−3
29.4.2013 21:43

P29e57t75r 95S76k63á36c60e83l 6514509799

Ono zničení kariéry nemusí být ničím jiným, než zkouškou. Obstál v ní, obstojíme my?R^

+5/−10
29.4.2013 22:03
Foto

P63e63t38r 29K43r80á22l 7305680544303

To nevim jestli obstál. Naposledy byl spatřen, když hledal Ježíše, aby mu vrátil lepru a přidal k tomu ještě nějakou jinou pěknou nemoc, která by zvýšila výdělečnost.;-D

+12/0
29.4.2013 22:12

P44e51t57r 40S26k25á10c77e67l 6744659119

Takže chtěl podstoupit ještě náročnější zkoušku, že? Hrdina, který překonal zklamání a na svých bedrech nesl zkušenost...R^

+2/−12
29.4.2013 22:27

R63o80m27a90n 64R10y10b71á43r 8882662658869

šm-rjá, je tohle vůbec možné? :))))))) exleper překonal zklamání a na svých bedrech nesl zkušenost? Petře, kdyby vás znali Monty Pythoni, tak si můžete být jistý, že hlavní role v jejich skečích by vás neminula!

+9/0
30.4.2013 0:02
Foto

M58a15r21t14i57n 53P74i13n56c 8971372114973

Také jsem se dobře pobavil při Životě Briana, přesto si dovolím jednu poznámku - skutečný Ježíš, tak jak je o něm psáno v evangeliích, nikdy nikoho nevyléčil bez jeho aktivní účasti (nebo bez účasti jeho rodiny, pokud šlo o lidi v bezvědomí, nebo zemřelé) - každého nemocného se zeptal, co po něm chce. Teprve, když ho požádali o uzdravení, učinil jim podle jejich přání. Mimochodem, žádný leprotik by uzdravení neodmítl, je to strašná nemoc, v která v té době tyto lidi odsuzovala k živoření na samém okraji společnosti a dřívější či pozdější trýznivé smrti (žádnému skutečnému leprotikovi tedy Ježíš nemohl "zničit kariéru a tím i život") :-)

+2/−6
30.4.2013 9:54

P35e96t13e33r 59K24o62s63u66t 7845541246568

krestania veria

výnimočného človeka, ktorý hlásal radikálne vzdanie sa násilia, bezbrehú solidaritu so slabšími a odmietnutie akejkoľvek kolaborácie so zvráteným režimom. Muža, ktorý chcel oslobodiť ľudí od každého druhu strachu a otroctva, či už to boli falošné istoty, túžba po pomste, paralyzujúca závisť a vôbec všetko, čo by odporovalo láske. Legendy, ktorá nezaprela vlastné princípy ani tvárou v tvár smrti.krestania veria v takyto ideal dobra a martyra ktory sa vzoprel nabozenskej a politickej mociak neviem preco ateisti bojuju proti slobodnym krestanom, ktory veria v ideali dobra a lasky

+1/−9
29.4.2013 21:41

M43i20l49a19d39a 93S14o64u23č68k11o49v66á 3761396138597

Čili trauma, hledání berle, místo psychologa jste si našla pomoc u Ježíše, aneb klasický příběh konvertitky z nouze. Vaše duše ale stále nemá klid, jak je vidět z vašich psaných projevů. Možná věříte v uzdravení těla Ježíšem, ale duši uzdravit neumí. Tam je třeba něčeho jiného. Je mi vás líto.

+18/−5
29.4.2013 21:38

F66r75a11n45t42i86š88e73k 20V32y75s18k94o80č20i52l 4873616439549

Fanatička nic víc nic míň.tyto lidi izolovat. Je neuvěřitelné že ve 21. století ještě existují pomatenci kteří věří něčemu fiktivnímu co nikdy nikdo nedokázal že existuje. Kus hadru nám dává jako důkaz.Jděte se léčit madam.Začíná to modlitbou přes mlácením palící do země a končí to výbušninou kolem těla. Hnus.Rv

+11/−12
29.4.2013 21:31

J58a70r33d67a 31C47h55o65v83a22n27e30c 6791955793149

Lidé jako vy nás vždycky pronásledovali a zabíjeli.

+6/−12
29.4.2013 21:59

P34e66t11r 53S37k29á50c25e12l 6784239529

Výbušniny kolem těla si dávají fanatici, což zde nehrozí. A jak se z nich stali fanatici? Prostě a jednoduše. Totiž víra bez lásky činí fanatickým.R^

+2/−11
29.4.2013 22:06

M77. 42K19. 18P65i13j89á82č62e83k 7254620892180

Madam se nemusí jít léčit. Ale bude se za Vás modlit. Věřím, že i mnozí jiní za Vás, pane Vyskočile, obětují modlitbu. Protože nemocný jste Vy, a to velmi vážně. Máte nemocnou duši. Takovou nemoc vyléčí pouze modlitba. Modlitba za Vaše obrácení. I kdyby mělo přijít ve Vašem posledním okamžiku žití.

+6/−9
29.4.2013 22:13

R69i85c64h74a64r66d 61S68i37e85m82k30o 9120806384249

Milá autorko, v okamžiku, kdy se veřejně přiznáte k Ježíši, stáváte se kamenem úrazu ať chcete nebo ne, ať už jste to měla či neměla v úmyslu. A příčinou vždy bude váš vztah k Ježíši. A teď k vašemu svědectví, spíše mne zajímá ta další část. Později možná vysvětlím. :-)

+2/−11
29.4.2013 21:06

M65i43c65h82a30l 38R12y66b88a 9872200272688

Bohužel mám stejný dojem jako z předchozích článků.

Je k přijetí Ježíše třeba být člověkem, který si neví rady se životem, takže ten chudák je jen formou léku nebo berle?

+13/−4
29.4.2013 21:00

P90a46v86e75l 59N23o39v29á58k 4214717492

Co myslíte? Je lepší nevědět si rady se životem a složitě hledat odpovědi a nebo být ateistou, který se uklidňuje pohádkami o tom, že Bůh neexistuje? Řekl bych, že do problémů dostal paní Šiander právě tento ateistický svět, který upřednostňuje výdělek a materialismus a na otázky po smyslu života odpovědi nenechází. Ježíš je i lékem nebo berlí, ale naplňuje i ostatní naše potřeby. Např. touhu po moudrosti nebo touhu po životu v plnosti...

0/−8
1.5.2013 23:49

M28o59j51m32í47r 17R62o34d81e57n 6736125975527

Mně zaráží jedna věc a to proč se pořád stáváme svědky jak takto "probuzení" lidé nás začnou zahlcovat a mnohdy přesvědčovat o jediné pravdě, tahu a vyznění ... . Nikdy to nepřineslo nic dobrého a nepřinese, neboť to vlastně nic duchovního není, je za tím kamuflovaný podvědomí instinktivní tah po rodinné lásce (autoritách). Něco obdobného zažívají i zamilovaní jež jsou  nadopovaní hormonem oxytocinem.  Zde jde spíše o intimní stav a maximálně souznění ve skupině. Navíc tento fenomén může mít více podob, někdo v něm vidí lidskou vyšší bytost, někdo umělecký projev, malbu, skladbu atd. Společnost je potřeba chápat jako ekosystém lidí s různým tahem a potřebami, kde nezáleží jestli někdo je osloven Ježíšem, někdo je rokerem, někdo skládá hudbu atd., všichni jsou velkým přínosem pro ekosystém společnosti a takto má být. Zde platí pravidlo žít a nechat žít ... . Je dobře že jste ve svém tahu a nalézáte v něm svoji oporu, ale sobecké je od Vás že s tím zahlcujete a otravujete druhé. Nechte jim jejich tahy a potřeby a svůj tah Vám umožní obklopit se lidmi podobného souznění. Jinak budete trpět syndromem spasení ... .

0/−7
29.4.2013 20:48
Foto

H26a72n38a 77R89e11b54e96k65a 33Š19i40a40n19d64e17r 3436953570290

Pěkný večer, pane Rodene,

děkuji za Vaše názory.

V mnoha věcech se neshodneme.

Hlavně si nemyslím, že uzdravení a osvobození by mi přineslo jenom dobré společenství lidí. Rovněž lásku a vztah s B-hem, který od té doby mám, to mi opravdu nemohl dát žádný člověk. Láska k B-hu je na vertikální úrovni a láska k B-hu je na horizontální úrovni. Nehledě na to, že je rozdíl mezi vztahem k člověku (ke stvoření) a vztahem k B-hu (jako Stvořiteli). Je mi líto, že jste to nikdy nezažil, o mnoho přicházíte.

Pokud máte dojem, že svými blogy zahlcuji lidi, tak mám pro Vás jedno doporučení - prostě je nečtěte! Dovolím si napsat, že na SVÉM BLOGU si mohu publikovat cokoliv chci a ti, kteří si mě chtějí přečíst, tak přijdou a čtou.

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

+6/−10
29.4.2013 20:55

M94o55j53m92í86r 89R66o10d94e62n 6686955745147

Ano jste obklopena svoji "krevní skupinou"  a k tomu Vám ze srdce blahopřeji.  Jen nejste první a poslední jež takto vstoupí na veřejný prostor a zažíváme vesměs podobný scénář. Mám už něco za sebou a tenhle fenomén pozoruji a je příznačný pro novou epochu a to přechod k lidské duševnosti, samostatnosti a hledání místa a opodstatnění. Po Vás přijdou a budou zde další a není to jen o B-hu, ale třeba Esoterice, mimozemských civilizací atd. Jelikož jsem poznal tyto úskalí, jež nakonec mohou plně zabránit uchopení potenciálu a navíc rozvrátí i mezi lidské vztahy, neboť na počátku vždy přichází k určitému poblouznění a zahlcení jež má svůj účel, vytvořit v nás určitou energii (světlo), když přijde druhá fáze a to krize hodnot, osobnosti, autorit i B-ha. Účelem zde je vlastně naučit se řeči a oprostěnému vnímání  vyšší reality, toto světlo či energie nás povede v těchto těžkých dobách ztrát. Pak přichází transpersonální přítomnost.

Přeji Vám ať Vás tah zavede mnohem dál ... .

0/−6
29.4.2013 21:29

P25e73t94r 48S79k40á39c63e51l 6184359889

Nemusíme se hned ve všem shodovat, v tom s Vámi souhlasím. Jen doporučení - uzdravení či osvobození a duchovní pomoci přináší Kruh přátel, více na www.bruno-groening.org. Nevěřte mi to, ověřte si to.R^

+3/−8
29.4.2013 22:12

P86e66t77r 37S63k86á22c40e51l 6314209699

Zajímavé je, s jakou rychlostí se někteří seznámili s doporučenými stránkami, případně navštívili hodiny Kruhu přátel. Klobouk dolů.R^

0/−10
29.4.2013 22:35

A81l25ž95b39ě33t69a 84K38a98h11o55u22t97o17v16á 6693627271288

Moc hezke vyznani a nemela jste to tedy moc lehke. Jenom nejak nechapu proc pisete  B-h? Proc?

+4/−9
29.4.2013 19:54

P16e73t58r 25C78e84r92v85e79n77y 1743910135

chtel jsem se zeptat na totez

+10/−1
29.4.2013 20:37
Foto

H20a20n79a 39R82e51b53e11k29a 28Š34i49a59n47d57e22r 3626243710450

Pěkný večer, paní Kahoutová,

děkuji za Váš příspěvek a dotaz: 

Vysvětlím následovně: Jde o projev úcty k B-hu, který vychází z judaismu. Židé už od pradávna z úcty k B-hu a odlišení od okolních božstev, pokládali jméno svého B-ha (JHVH, které se čte ale Adonaj) za natolik svaté, že jej raději nevyslovovali, aby ho nezneuctili.

Vzhledem k tomu, že mám několik přátel Židů a občas chodím do synagogy, nechtěla bych jím být kamenem úrazu. Jak ostatně říkal apoštol Pavel: "Židům buď Židem, Řekům Řekem..."

Přeji příjemný večer, Hana Rebeka Šiander

+5/−9
29.4.2013 20:49

A26l82ž11b47ě31t46a 29K58a73h57o69u27t14o67v96á 6863867451238

Diky za vysvetleni. Jste mila a budte sva. Kdo ma JeziseV v srdci, chape. Take preji prijemny vecer.

+7/−8
29.4.2013 21:21

O67l79d41ř92i21c44h 53H42o67r19á84k 2414569371715

Rád bych doplnil a vysvětlil tuto myšlenkovou zkratku vysvětlení B-h.

Asi nejpřesněji a srozumitelně je vysvětlení zkratky JHVH na wikipedii:

http://cs.wikipedia.org/wiki/JHVH

Přesnější a slušnější by bylo b-ha či Boha označovat sloven Pán. Tedy žádné oslovení B-hem (s nádechem tajemna a výjimečnosti), ale oslovené naším Pánem. Slovo Pán ovšem chápat bez jakéhokoliv pejorativního nádechu (neboť mnohý pán, může být špatným pánem).

I když i toto je diskutabilní při Boží vševědoucnosti a všemocnosti a zároveň neochotě pomoci i čistým a neviným.

+3/−8
29.4.2013 22:11

M54i46l61a20d22a 78S82o55u23č42k82o21v81á 3781166648117

čili jak už bylo napsáno dřív - afektovaná pozérka. Taky vám už, koukám, bylo vysvětleno, jak je to s těmi židy a Židy, ale vy moc nečtete, jen píšete a píšete...Vašim přátelům je zcela jistě jedno, jestli píšete Bůh, když jste ježíšova fanynka a oni jsou židé. Vaše výmluvy jsou velmi podivné, ostatně jaké vysvětlení si najdete pro neužívání Ová? To musí být také paráda...

+13/−4
29.4.2013 21:36
Foto

M27a70r38t77i17n 97P68i89n92c 8741742224223

Paní Součková, popravdě řečeno, jako člověk s psychickými problémy na mne působíte spíše vy. Neumím si jinak vysvětlit, proč reagujete tak podrážděně. Ovšem - velmi často lidem u druhých lidí nejvíce vadí to, s čím mají sami těžké problémy (viz známé podobenství o trámu ve vlastním oku). Mimochodem, Ježíš je jméno a píše se tedy s velkým písmenem. To, že se vám texty paní Šiander nemusí líbit, chápu, ale měla byste si uvědomit, že má stejnou svobodu jako vy si na svém blogu napsat (slušnou formou) to, co ona sama chce a reagovat v diskuzi, jak sama uzná za vhodné.

+3/−16
29.4.2013 22:26

M46i56l48a31d21a 82S54o13u33č41k87o73v75á 3911926738247

Vy asi nepoznáte, co je podrážděně a co ne. Já se bavím. Jo, tak soráč, napsala jsem ježíšova fanynka misto Ježíšova fanynka. Uá. Nekamenovat. Když si změním jméno na Milada Marie Souček, a budu zbytečně psát pane b-že, budete klidnější? S přáním krásné a čarovné dobré noci MiladaVVVV;-D

+11/−2
29.4.2013 23:33
Foto

M64a60r21t25i51n 63P62i95n41c 8331242634733

Nebojte se, paní Součková ještě jsem nikoho nekamenoval. Přiznám se, že se také neztotožňuji s autorčinou potřebou nevypsat boží jméno, ani s tím, že používá mužskou formu svého příjmení, ale - buďme tolerantní, nejde přece o nic zásadního. Rozhodně na základě těchto "idiosynkrazií" nestavím něčí negativní hodnocení. Navíc, na rozdíl od vás, sleduji blog H. R. Šiander už několik let, takže má moje sympatie. Mimochodem, některé vaše články zde na blogu mě opravdu pobavily (například recenze knihy 50 odstínů šedé) :-)

+2/−7
30.4.2013 10:10

M56i70l72a68d38a 59S79o92u15č40k72o17v53á 3551726268947

;-DMilý pane Pinci, já také sleduji tvorbu paní Hany již nějaký ten pátek a cítím to jinak. Ale vy ji vnímáte jinak, ostatně vaše náboženství vás spojuje. Každý máme jiný názor, já vidím neklid v duši, ač se předstírá  pohoda, ty přetrhané rodinné vazby se nedají zacelit bohem. A děkuji za pochvalu. :-)

+8/−2
30.4.2013 16:52

P81e27t36r 40C78e43r87v96e82n82y 1903600485

A neni tohle naopak projeveni neucty vsem krestanum co ctou tento blog? clanek prece neni urcen pouze zidum, notabene kdyz je nazvan jak jsem uverila v Jezise.

+3/−7
30.4.2013 0:04



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.