Diskuse

10 nejhorších vět, které ženy nechtějí slyšet

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co takhle "Jdu na jedno." :-)

0 0
možnosti

Nejhorší je, když už žena nemluví.

1 0
možnosti

Co to je za blbost? Snad  n e j l e p š í, ne? :-)

1 0
možnosti

Myslím, že v české kotlině by nejvíc zabírala věta: Ty jsi zase přibrala, viď? Není ti ta sukně (triko, šaty) nějak malá? Většina oslovených dam je v následující chvíli ochotna vraždit. :-)

3 0
možnosti
Foto

Pěkné odpoledne, paní Pátková,

děkuji za Váš příspěvek :-) 

Ano, souhlasím s Vámi, že věta: "Není Ti ta skukně... nějak malá?" je velmi trefná! Smutné mi na tom přijde to, že jen málo žen se umí obléknout a neumí si vybrat pro sebe správnou velikost. Velmi dobře je to vidět právě na kalhotech střihů, které se nehodí pro daný typ postavy, malých sukních, krátkých tričkách či košilích, které nelze dopnout přes hrudník a rozevírají se (což značí menší velikost než je třeba).

Pak by ale byla soudnost na místě a nechat si poradit od odborníka. Máme se ještě hodně co učit, abychom patřily mezi nejlépe oblékaný národ, tak, jak tomu bylo dříve, za První republiky.

Přeji příjemný jarní den a jsem v dokonalé úctě, H. R. Šiander

0 0
možnosti

"Nemela bys vyluxovat" u me neexistuje. . nechapu dospeleho cloveka, ktery tohle vubec muze vyslovit. 

Vsichni lidi  maji preci dve ruce a vic na luxovani neni treba.

3 1
možnosti

První z deseti hřichů, kterých by se neměl dopouštět bloger je OPSAT článek odjinud ....

5 1
možnosti
Foto

Pěkný den, paní Ctiborová,

děkuji za Váš názor. Nicméně si dovolím jako autorka blogu nesouhlasit!

Uvedu Vás trošku to "zákulisí" mého blogu - inspirovala jsem se na serveru Novinky.cz, KDE ALE ČLÁNEK NEBYL CELÝ. Pak jsem hledala hlavní zdroj na britských serverech a ani tam nebylo celé TOP desetero pohromadě. Všude bylo jen něco. Takže jsem nakonec pročetla asi 3 až 4 texty v angličtině a přeložila si je. Navíc uvádím linky a citace, takže se můžete podívat sama :-)

Téma jsem si zvolila proto, že se mi líbilo. Nikde jsem nic neopsala, ale rozvedla jsem myšlenky sama. Zajímavá je pro mě diskuse, a to jak zde, tak na mém profilu na FCB.

Přeji příjemný jarní den a jsem v dokonalé úctě, H. R. Šiander

0 0
možnosti

6) musim jeste uvarit

7) dnes neni prece sobota

8) delali jsme to prece vcera

9) je tady na to moc zima

10) je tady moc teplo

2 0
možnosti

Tohle mi preci prijde zase normalni.

0 1
možnosti

Deset nejhorsich vet, ktere nechteji muzi slyset:  Dneska ne....

1) boli me hlava

2) chce se mi spat

3) neni me nejak dobre

4) nemam na to naladu

5) musim jeste uklidit 6) musim jeste uvarit 7) dnes neni prece sobota 8) delali jsme to prece vcera 9) je tady na to moc zima 10) je tady moc teplo

4 0
možnosti

No, zeny je taky clovek se svymi pociti a chutemi.

1 0
možnosti

Co takhle opačně?

1. Nic mi není ( na dotaz co jí je)

2. Nic se neděje ( na dotaz co se děje)

3. Jé,ty boty jsou nadherné, viď?

4. Běž si kam chceš ( ..ale počkej, až se vrátíš)

5. Nevím ( na dotaz jak by se to teda mělo dělat) 6. Takové ( auto, dovolenou, letadlo atd.)  bych taky chtěla. 7. Ale chci .( na dotaz proč to nechce ) 8. Už jdu, jen se musím.. (namalovat, obléct, upravit, sbalit .... ) 9. Nemám co na sebe. No a nic dalšího mě nenapadá, takže jste přece jenom lepší :-)

4 0
možnosti

Já jsem nejhorší věty zaznamenal pod vaší fotkou: "V lednu 2012 jí vyšla kniha BRIGITA, v prosinci 2013 druhá kniha HEDVIKA. Nyní pracuje na další."

5 3
možnosti
Foto

Pěkný den, pane Klaudo,

děkuji za upozornění na chybu v datu.

A víte co? Já jsem věděla, že se mohu VŽDY spolehnout na to, že se vždy najdou lidé, kteří mi řeknou, kde jsem napsala něco špatně nebo jsem se přepsala. To je u Čechů vlastnost, která jim byla zřejmě dána "do vínku".

Nicméně děkuji, chybu jsem již opravila. Až najdete další, ozvěte se opět!

Přeji příjemný jarní den a jsem v dokonalé úctě, H. R. Šiander

1 1
možnosti

Věta kterou nesnáším já, je: Co je?

Vysvětlení: štve mě pouze ve 2-4 ráno, když manžel chrápe až drnčí okna. A vždycky jí řekne, když do něj šťouchnu, že bych taky ráda spala. Co si asi tak myslí, že v tuhle hodinu chci??;-D

2 0
možnosti