Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

stručně: Zemana nevolím, s výroky souhlasím;-)

1 4
možnosti
IH

Já s ním plně souhlasím. To, co předvádějí tzv. nezávislá média teď jeho výroky jen potvrzuje.

5 0
možnosti
Foto

R46o25m62a90n 67K63o38z87e47l

22. 1. 2013 11:14

A co teda si myslet o Martinu Komárkovi, který je dnes velký komunistobijec a dřív psal články jako - Imperialisté opět odmítli rozumné návrhy Varšavské smlouvy - Nový volební zákon dává občanům SSSR mnohem více svobody - Kapitalisté se snaží zneužít černobylskou havárii

5 1
možnosti
MB

Váš táta bol disident? Alebo čo písal on pred rokom 89?

0 4
možnosti
OM

No a - neměl a nemá snad pravdu? Nicméně děkuji za připomenutí a sesbírání oněch výroků... o jeden nepatrný důvod více jít a Zemana volit.

4 1
možnosti
PK

Výroky o našich novinářích jsou naprosto v pořádku v některých případech až nemístně mírné.

7 2
možnosti
AT

Až na to, že ti chudáci ze sedmé velmoci dychtivě čekají na každé hrubé slovo, aby ho mohli velmi decentně rozmáznout v nejsledovanějších a nejčtenějších informačních kanálech. A doplnit seznamem všech sprostých výroků z úst politiků od druhého osvobození Sovětskou armádou :-P

4 1
možnosti
JK

Vždycky mi byli sympatičtější lidé, kteří ze sebe nic nedělají a třeba i mluví "jak jim zobák narostl", než takoví, kteří mají touhu zviditelnit se za každou cenu třeba tak hloupě, že si nechají říkat směšně Hana Rebeka Šiander.

11 2
možnosti
DK

D80a44v95i77d 21K16r14á78l

22. 1. 2013 10:28

dneska je to od ní hodně slabé, zřejmě pms.

2 2
možnosti
MK

Kriste pane! Věnujte se, prosím, trendům, vztahům, složitému nitru paní a dívek, ale nepleťte se do politiky; čtení vašeho traktátu působí fyzickou bolest.

.

Všechny citované výroky MZ na adresu novinářů je možné podepsat. Vytknout jim lze pouze to, že jsou - vzhledem ke stavu novinářského septiku - příliš korektní a šetřící.

9 2
možnosti
EP

Pane Kodete plně s vámi souhlasím. I nynější volby drží pevně v rukou žurnalisté.Jejich vliv přesně popsal Petr Hájek v knize "Smrt ve středu"

5 1
možnosti
JN

J91a32n 79N62o10v85á19k

22. 1. 2013 10:00

Ze stejneho webu odkud jste cerpala vyroky:

http://milos.chytrak.cz/1989/index.php

Dekuji Vam, konecne jsem se rozhodl.

4 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->