Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hafusak2

28. 6. 2012 20:28
Je to časté téma hovorů, ale prý "jistota je v nejistotě".

1. Ve svazku "na psí knížku" se žena musí sama fest snažit, aby dobrý vztah zůstal zachován, protože rozchod je snadný. Vdaná, která už má muže "jistého" se snadno může stát stíhačkou, semetrikou atd., na všechno kašlat, neboť "ona už má své jisté".

2. Když se sebkriticky podívám do zrcadla, proč vlastně o mě ta ženská tak stojí? Stojí skutečně o mne nebo jí jde hlavně o majetek? Dobře se vdát, ještě výhodněji se rozvést a já trouba pak budu platit na děti, na ní /protože proč by dobrovolně chodila do práce když nemusí/ a není vyloučeno, že jí budu vydržovat ještě nějakého obšťastňováka, takže vlastě budu živit celou bandu flákačů a když odmítnu, tak mě bude honit soud jako dlužníka na alimentech. Tůůůdle!!!

3. Tohle jsou ty nejčastější argumenty proti sňatkům. Bohudík, nic z toho jsem nemusel zažít na vlastní kůži.

1 1
možnosti

.Camino

29. 6. 2012 4:56
Re: Je to časté téma hovorů, ale prý

Vse je jinak,,,,,takhle nejak konci vtip umirajiciho stareho clena rodiny....dosla jsem k tomu zaveru po par letech v Kanade a pri cestovani do Indie. Ono jim to doopravdy funguje. Svete div se, takze zamestnani tzv. matchmakeru funguje a zrejme bude v budoucnu jeste vyhledavanejsi. Pana `hafusaka2`si nesmirne vazim, i kdyz nejsme zajedno politicky.....ziju na jine planete, ale rozumim mu...R^

0 0
možnosti

QQ.

28. 6. 2012 15:14
Manzelstvi

bylo v minulosti obchodnim svazkem, domluvene rodici, laska byla spise prijemnym prekvapenim, ktere prichazelo az pozdeji. Nekdy jo a nekdy ne. Hlavnim problemem rozvodu je, ze se manzelstvi zacalo uzavirat z lasky (te romanticke, diktovane filmem ala Hollywood). Laska jako vasen je totiz nestabilni a nedokaze bez dalsich vlastnosti jako respekt, ucta, vira v nejaky smysl manzelstvi..., manzelstvi udrzet. Za techto okolnosti se manzetsvi nemuze udrzet, je nestabilni a nema v moderni dobe ani smysl.

0 0
možnosti

daris

28. 6. 2012 20:34
Re: Manzelstvi

já si zase myslím, že na manželství uzavřeném z lásky není nic špatného. Problém vidím spíš v tom, že mnoho lidí není ochotno ke kompromisu a toleranci. Je fakt, že já jsem vdaná teprve dvacet let, ale neměnila bych. Když muž požádá ženu o ruku, dává jí tím najevo, že ona je pro něj ta pravá, že s ní by chtěl strávit celý život. Stejně jako vánoce jsou pro mě symbolem lásky k bližnímu, oslavy zrození nového života, svatba je pro mě vyjádřením lásky muže k ženě /a naopak/. Musím se přiznat, že moc nechápu lidi, pro které je manželství jen formalita a cár papíru, ale když se jim narodí nemanželské dítě, ve většině případů se jmenuje po otci. To už jim není líto času stráveného na úřadu aby si takovou "formalitu" vyřídili.

0 0
možnosti

mamina2

28. 6. 2012 15:08
To jste psala před 40 lety, ne?

Jinak si to nedovedu představit. Tehdy ještě bylo těhotenství partnerky častý důvod sňatku a to dokonce i u lidí, kteří by se jinak skoro určitě nevzali. Dneska je každé třetí dítě nemanželské, znám dokonce i dost nesezdaných párů, které mají dvě děti. Samotný fakt těhotenství dneska asi moc lidí k svatbě nepřinutí.

1 1
možnosti

QQ.

28. 6. 2012 15:27
Re: To jste psala před 40 lety, ne?

<<<Bohuzel mate pravdu. >>>To je prave to, proc to dnes nemuze nikdy fungovat. smyslem manzelstvi totiz byla vzdy rodina, vychova deti. Jak sama tvrdite, to dnes rozhodne neni duvodem ke snatku. To je ta rakovina... Dnes se manzestvi naprosto nesmyslne uzavira proto, ze on citi mrazni, kdyz ji olizuje bradavky nebo neco podobneho, a z jinych takovychto ptakovin. Trochu jsem to odlehcil, ale ne moc.... Z toho take plyne zaver. Az to mrazeni prestane citit, nebo ona, a to si piste, ze drive nebo pozdeji je to oba prejde, tak to uz od zacatku zcela nesmyslne manzelstvi zas skonci. na deti se mohou oba vybodnout. Kvuli detem do toho nesli a kvuli detem v manzelstvi nezustanou ani nahodou. To je presne ono, proc to nikdy nemuze fungovat.;-D Vystihla jste to dobre.;-D

1 1
možnosti

Štefan

28. 6. 2012 13:31
A ke svatbě ani tak nemusí dojít...

Ano, znám to ze své osobní zkušenosti. Taky jsem byl překvapený jejich reakcemi a i tím, že věděli, koho si chci vzít za ženu, a že i když jsme měli problémy a neshody, ze srdce jsem jí miloval. Jim se zdálo ale, že mi pouze "flešuje" mozek a já nemám už rozumné uvažování! Po chvilce jsem jim ale řekl s úsměvem na tváři, že si jí chci vzít z lásky, nic jiného v tom není, a že po 18-ti letech po rozvodu jsem šťastný, že jsem konečně potkal Ženu, pro kterou bych chtěl opravdu žít a věděl jsem, že na ní budu hrdý za všech okolností a všude!

Bohužel, to dopadlo tak, že se svatební termín odložil nejdříve na později, což jsem hodně těžce nesl, pak jsme zrušili i zásnuby a teď už spolu nejsme vůbec...

0 0
možnosti

lesicatko

28. 6. 2012 13:42
Re: A ke svatbě ani tak nemusí dojít...

" ...že se svatební termín odložil ..."

To "se" mi tam vadí.O tom ste predsa rozhodovali primarne len Vy dvaja...

1 1
možnosti

Martin5.35

28. 6. 2012 12:33
Zajímavý

Spousta párů má děti a nejsou sezdaný, asi žiji v jiné společnosti, ale těhotenství fakt není ten pravý důvod ke sňatku.

0 0
možnosti

petrph

28. 6. 2012 12:21
ono to tak je

Tedy ne  že by chlap když partnerka není těhotná, tak že by žádnou neměl. Spíš že mu většinou ten "mezičas partnerství " do svatby často vyhovuje- hodně výhod ale málo povinností...:-)

1 0
možnosti

uhllik

28. 6. 2012 11:50
Manželství

Tak tahle instituce má smysl pouze v případě dítě,ochrana,zajištění atd.Rovnoprávnost zbavila chlapy dodatečných povinností.

Pro chlapa je naivní a hloupé se ženit z "lásky", za pár let bude mít vedle sebe úplně jiného člověka .

0 0
možnosti

IronEagle

28. 6. 2012 12:31
Re: Manželství

tak jako clovek ktereho si vzal bude mit vedle sebe nekoho jineho. To ze se lide meni nemusi nutne nic znamenat. Obecne problem svateb z donuceni je prave ten ze ti lide byli donuceni nejakou udalosti (vetsinou nechtene otehotneni). Z techto manzelstvi se nakonec rekrutuje nejvic rozvodu.

Zenil jsem se z lasky po 5 letem vztahu a z toho vice jak 2 roky jsme spolu bydleli. Dite se nam narodilo po dalsich dvou letech. Niceho nelituji.

1 0
možnosti

Sidonie_11

28. 6. 2012 11:28
Zrovna nedávno...

... se ženili můj kamarád a shodou okolností i přítelův kamarád. Oba se ženili proto, že chtěli, ženili se z lásky. Asi dva roky zpátky se pak vdávaly moje dvě kamarádky a ženil se přítelův bratranec - všichni taky proto, že chtěli. A brzy se má vdávat další kamarádka - taky z lásky. Takže bych to neviděla zase tak černě, že se lidi berou jenom proto, že musí. ;-)

3 0
možnosti

pespluto

28. 6. 2012 11:36
Re: Zrovna nedávno...

ja si nejak neuvedomuji, ze by se nekdo z okruhu mych znamych bral proto, ze musel? Vsichni z lasky a pred otehotnenim

2 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->